Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

han sier han har sosiale antenner ved å utrykke setningen "Har sosiale antenner som et brød..." har uthevet det for deg. your argument is invalid kthxbai

Nemlig, og et brød har INGEN. Man kan fint sammenlikne en egenskap med en manglende egenskap. Det er faktisk det desidert vanligste med negative similer. Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Kommentarer på Youtube på litt eldre uploads, ala "When did 480p became HQ?"

 

Ja, det står "High Quality" i tittelen. Ja, det er ikke mer enn 480p. Det er ikke noe som vi regner for å være høy kvalitet i året 2013 nei. 720p på Youtube kom for 4,5 år siden, et halvt år etter 480p (som da het HQ) ble introdusert. 720p fikk også tilnavnet HD og ikke HQ. Når det da står at videoen ble lastet opp for 4-5 år siden, det slår ikke deg at det var det som het HQ en gang i tiden?

 

Må vel være samme mennesker som aldri har holdt i en diskett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nemlig, og et brød har INGEN. Man kan fint sammenlikne en egenskap med en manglende egenskap. Det er faktisk det desidert vanligste med negative similer.

Thank you.

 

Irriterer meg over venninnen min som aldri gidder å svare på meldinger.

Lenke til kommentar

Gikk for å dusje, vannet var litt varmere enn strengt talt nødvendig og så fikk jeg støt da jeg prøvde å skru ned varmen. Okei, jeg får bare dusje i denne temeperaturen tenker jeg. Og så da jeg ble ferdig fikk jeg faen meg støt igjen denne gangen fra den andre bryteren. For personer som er litt mindre korttenkt enn meg er jo det en naturlig prosess at begge to bryterne gir støt men w/e. Helvete at ting skal være så vanskelig, alltid et eller annet som ikke fungerer

Lenke til kommentar

Gikk for å dusje, vannet var litt varmere enn strengt talt nødvendig og så fikk jeg støt da jeg prøvde å skru ned varmen. Okei, jeg får bare dusje i denne temeperaturen tenker jeg. Og så da jeg ble ferdig fikk jeg faen meg støt igjen denne gangen fra den andre bryteren. For personer som er litt mindre korttenkt enn meg er jo det en naturlig prosess at begge to bryterne gir støt men w/e. Helvete at ting skal være så vanskelig, alltid et eller annet som ikke fungerer

Dagens! :lol:

 

Jeg kjeder meg, så jeg leser vitsetråden. At jeg har så lite å finne på er en smule irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...