Cakenommy Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Njea. Vurderer å kjøre en økt med ab-wheel, for core og mage, får se. Ab-wheel er nice. Kjennes etter ei økt, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Folk som sier "holdte jeg på å si". DU HAR JO SAGT DET! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Irriterer meg så grenseløst er folk på Finn.no, som selger Galaxy S3 for mellom 3400-4200kr, når telefonen koster NY fra forretning 3100kr. "Nei, jeg går ikke ned på pris" - Din idiot, koster jo 500kr MINDRE fra butikk! ARGH! En dame fra Hønefoss reiste helt til Østfold for å kjøpe en Iphone 4s for 500kr mindre enn det den koster i butikk/nett. Det var ikke jeg som solgte den. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Folk som blir panisk redde når det er lyn og torden. Om du ikke har tenkt deg ut i åkeren og marsjere med en 5 m lang jernstang så går det nok helt fint! Om du tar i betraktning hvor mange som spiller Lotto, og at det er mindre sjans for å vinne i Lotto enn å bli truffet av lynet, så forstår jeg godt at folk er redde! Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 En dame fra Hønefoss reiste helt til Østfold for å kjøpe en Iphone 4s for 500kr mindre enn det den koster i butikk/nett. Det var ikke jeg som solgte den. My point. ah. Hater mennesker. For hver dag som går, blir bare mennesker værre og værre. Altså, på det generelle basis. Btw, fikk et svar nå. Han hadde ikke kvittering. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Om du tar i betraktning hvor mange som spiller Lotto, og at det er mindre sjans for å vinne i Lotto enn å bli truffet av lynet, så forstår jeg godt at folk er redde! Strengt tatt vil jeg si det er større sjanse å bli truffet av lynet om du går med en fem meter lang jernstang på en åker, i tordenvær enn det er å vinne i lotto. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Strengt tatt vil jeg si det er større sjanse å bli truffet av lynet om du går med en fem meter lang jernstang på en åker, i tordenvær enn det er å vinne i lotto. Ja, det var jo det jeg skrev? Jernstang eller ei. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Siste nytt i Twitter-feeden: ¯\_(ツ)_/¯ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Når lynet slår ned i elektrisk anlegg , da har man grunn til å være redd :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Folk som blir panisk redde når det er lyn og torden. Om du ikke har tenkt deg ut i åkeren og marsjere med en 5 m lang jernstang så går det nok helt fint! Denne karen var ikke mye redd for lynet : Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Når lynet slår ned i elektrisk anlegg , da har man grunn til å være redd :/ Poenget mitt var at det er ikke spesielt stor sannsynlighet for å bli påført direkte tap/skade/dø som følge av et lynnedslag. Så er det ikke så mye du på et individnivå kan gjøre når det først tordner. Sjekk hvor brannslukkeren står og kanskje plugg ut et par ting fra stikkontaktene, men ikke gå rundt og lat som om lynet kommer til å slå ned i huset ditt hvert øyeblikk. Det blir som å ha noen i en bil som blir redde og sier: "Åh Gud, nå krasjer vi!" i hver sving. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Har sosiale antenner som et brød... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Det blir som å ha noen i en bil som blir redde og sier: "Åh Gud, nå krasjer vi!" i hver sving. Spørs hvem man sitter på med det.... Folk som kjører insane feks... Det er mye større sjangse for bilkrasj enn lynedslag og lotto.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Har sosiale antenner som et brød... brød har ikke sosiale antenner 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 brød har ikke sosiale antenner Det har det vel ! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 brød har ikke sosiale antenner Duh. Er jo det som er poenget. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 At det snart er helg. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Mygg, lauvmakk og edderkopper. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 At jeg ikke får kjøpt en sand noen steder. Bare sekker med massevis av sand. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Duh. Er jo det som er poenget. han sier han har sosiale antenner ved å utrykke setningen "Har sosiale antenner som et brød..." har uthevet det for deg. your argument is invalid kthxbai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå