Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg så grenseløst er folk på Finn.no, som selger Galaxy S3 for mellom 3400-4200kr, når telefonen koster NY fra forretning 3100kr.

 

"Nei, jeg går ikke ned på pris" - Din idiot, koster jo 500kr MINDRE fra butikk!

ARGH!

 

En dame fra Hønefoss reiste helt til Østfold for å kjøpe en Iphone 4s for 500kr mindre enn det den koster i butikk/nett.

 

Det var ikke jeg som solgte den.

Lenke til kommentar

Folk som blir panisk redde når det er lyn og torden.

 

Om du ikke har tenkt deg ut i åkeren og marsjere med en 5 m lang jernstang så går det nok helt fint!

 

Om du tar i betraktning hvor mange som spiller Lotto, og at det er mindre sjans for å vinne i Lotto enn å bli truffet av lynet, så forstår jeg godt at folk er redde!

Lenke til kommentar

En dame fra Hønefoss reiste helt til Østfold for å kjøpe en Iphone 4s for 500kr mindre enn det den koster i butikk/nett.

 

Det var ikke jeg som solgte den.

 

My point. ah. Hater mennesker. For hver dag som går, blir bare mennesker værre og værre.

Altså, på det generelle basis.

 

Btw, fikk et svar nå. Han hadde ikke kvittering.

Lenke til kommentar

Om du tar i betraktning hvor mange som spiller Lotto, og at det er mindre sjans for å vinne i Lotto enn å bli truffet av lynet, så forstår jeg godt at folk er redde!

Strengt tatt vil jeg si det er større sjanse å bli truffet av lynet om du går med en fem meter lang jernstang på en åker, i tordenvær enn det er å vinne i lotto.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Folk som blir panisk redde når det er lyn og torden.

 

Om du ikke har tenkt deg ut i åkeren og marsjere med en 5 m lang jernstang så går det nok helt fint!

 

Denne karen var ikke mye redd for lynet :

 

Lenke til kommentar

Når lynet slår ned i elektrisk anlegg , da har man grunn til å være redd :/

 

Poenget mitt var at det er ikke spesielt stor sannsynlighet for å bli påført direkte tap/skade/dø som følge av et lynnedslag. Så er det ikke så mye du på et individnivå kan gjøre når det først tordner. Sjekk hvor brannslukkeren står og kanskje plugg ut et par ting fra stikkontaktene, men ikke gå rundt og lat som om lynet kommer til å slå ned i huset ditt hvert øyeblikk.

 

Det blir som å ha noen i en bil som blir redde og sier: "Åh Gud, nå krasjer vi!" i hver sving.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...