Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss! Nå som jeg endelig gadd å legge inn firefox, så ser jeg hvor bugga explorer egentlig var. Like overraskende hver gang.

Det som irriterer er at man ikke kan slette explorer. Jeg har prøvd men den ligger og gjemmer seg. Litt kjedelig å vite at man har to browsere installert... Er helt fanatisk på å holde orden på maskinen...

Hvilket OS har du?

Lenke til kommentar

Jøss! Nå som jeg endelig gadd å legge inn firefox, så ser jeg hvor bugga explorer egentlig var. Like overraskende hver gang.

Det som irriterer er at man ikke kan slette explorer. Jeg har prøvd men den ligger og gjemmer seg. Litt kjedelig å vite at man har to browsere installert... Er helt fanatisk på å holde orden på maskinen...

Hvilket OS har du?

Installerte W7 nå nylig for første gang... Er det mulig å fjerne på denne?

Lenke til kommentar

Nope spiser masse kjøtt, men ikke sau og fisk. Og før noen begynner å forklare forskjellen mellom sau og lam, så er de to etter min mening akkurat det samme bortsett fra at lam er i mindre format. Takler verken lukt av pinnekjøtt eller smak... Gjelder forsåvidt fisk og. :p

Lenke til kommentar

Jeg liker å vite at internet explorer er det verste skvipet som noen gang har blitt laga til PC, etter windows vista.

Sacred 2 - Fallen Angel tar kaken på inneffektiv og buggete programmering ihvertfall... seriously. Spiller er dårlig generelt sett anyway, så jeg bryr meg ikke. :tease:

...å herre..

Meningsløse innlegg irriterer.

Det er kjempelett, bare delete explorer.exe :)

You do mean iexplore.exe right? :p

EDIT:

Irriterer meg over den idiotiske koblingen på kjøkkenet. Hvem i helvete fant ut at det var en god idè å la stikkontakten gå gjennom lysbryteren? :thumbdown:

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Hver kveld sitter jeg og lurer på om jeg ikke bør ta meg av julekalenderne snart, men det blir aldri gjort. Så kommer jeg på det over midnatt og forbanner meg på å ha mistet sjansen enda en gang. Vinner nok ikke uansett, men jeg vinner hvertfall ikke om jeg ikke er med engang.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer? Folk som bruker ordet dog i hytt og banan uten å ha den minste anelse om hvordan det egentlig skal brukes.

Eksempel hentet fra en tråd her på forumet:

Jeg er dog enig, jeg vil fortsette å bruke det gamle

Det verste er at det faktisk ikke var noe mer posten. Kun dette. Det er ikke en logisk setning engang!

Dog har 2, og kun 2 bruksområder. "Likevel" og "ikke desto mindre".

Lenke til kommentar

Lærer: Hvorfor har du mac?

Jente: Fordi den er hvit, ikke mange som var hvite når jeg kjøpte.

BRAAAAAAAAAAIN EXPLODE!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! :cry:

Varför betala för en dyrare datormaskin fördet att den är vit?

Endret av Eysteinn inn illráði
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...