Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At det og bestille noen flybilletter tar en hel kveld.

Alt går i sirup fart, java og bank id problemer ved betaling, faneskap og feilmeldinger!!!

Oppegående banker og kortutstedere krever ikke Java eller BankID for kortbruk på nett. Gebyrfri.no eller Skandiabanken er din venn. Dessverre tilbyr ingen av dem efaktura, noe som er litt småirriterende.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuck de som klager over de som klager over været. Å klage over været er viktig fordi det er et stort problem med for varmt vær.

Å fuck de som klager over de som klager på at folk klager på været!

 

Er det du eller meg som er i feil tråd?

Ingen av oss, det er irriterende at folk klager på temperatur.

Lenke til kommentar

I utlandet er noe annet, for der er bare tanken på det digge du skal gjøre i morgen nok til å få deg til å sovne. Går fint i utlandet men ikke her hjemme.

 

Luftkjøler har jeg men gidd ikke å styre. Har ventilasjonsanlegg gjennom huset, vetche om det hjelper da men.

Lenke til kommentar

Men i morgen da du legger deg ,kan du tenke på at i morgen skal jeg sitte på terrassen klokken ti på kvelden å kose meg med en iskald pils(Eventuelt noe annet godt å kaldt).

 

 

Det som irriterer derimot, er at Norwegian kansellerte flyet jeg skulle ta, mindre enn en dag før faktisk avgang.

Lenke til kommentar

Men i morgen da du legger deg ,kan du tenke på at i morgen skal jeg sitte på terrassen klokken ti på kvelden å kose meg med en iskald pils(Eventuelt noe annet godt å kaldt).

 

 

Det som irriterer derimot, er at Norwegian kansellerte flyet jeg skulle ta, mindre enn en dag før faktisk avgang.

Den gang da, hver gang når. Feil som dette er irriterende. Beklager.

Lenke til kommentar

Den gang da, hver gang når. Feil som dette er irriterende. Beklager.

Hvorfor føler du at du må beklage deg. Ja, det var kanskje en slurvefeil mot nattesøvnens tider.

 

 

Det er irriterende at jeg er sulten når jeg våkner, men aldri får i meg frokost.

Lenke til kommentar

Skikkelig herlig å bli bråvekket av alarmen midt under drømmen. Klarer ikke skille mellom drøm og virkelighet. Attpåtil innbille seg at det er onsdag i dag, og prøve og spille vikinglotto. Fikk en realitycheck når fyren insisterte det er torsdag i dag. Jammen hadde han rett...

Lenke til kommentar

 

Hvorfor føler du at du må beklage deg.

Fordi folk her inne kan bli så hårsåre når det gjelder skrivefeil. Ville liksom signalisere at jeg ikke hater deg bare fordi du skrev feil, i tilfelle du var en av dem.

 

"Når jeg var liten" kan jeg til nød tåle, men "i morgen da du skal...." er en umulighet i hodet mitt. Og umuligheter kan være veldig irriterende.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...