Kea Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Æsj. Kvalm. Æsj. Sliten. Æsj. Æsj. Atter æsj. I dag har vært meh på alle nivå. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Men det er GTA. Eneste GTA-spillet jeg har runna er Vice City, de nyere spillene i serien ble rett og slett for morsomt å leke i til at jeg klarte å fokusere på oppdrag. Haha, klarer fint å runne de for det, jeg. GTA IV har jeg runnet i hvert fall 2-3 ganger, TBoGT 2 ganger og TLaD 2 ganger. Og det er i tillegg til hundrevis av timer med leking. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Oppdateringer, oppdateringer, oi en ny versjon av alle appene mine? Se hvor hardt jeg BRYR MEG. Skal spille på steam, men de må OPPDATERE CS:S som er 100% fritt for bugs uansett, men neida! Må "oppdatere" og ingen fuckings synlig forskjell. Adobe skal oppdatere noe, windows update plager meg, firefox var helt mongo så jeg dropp den driten der MEN DET HJELPER IKKE MED CHROME NÅR NETTBANKEN KREVER JAVA UPDATE... SLUTT Å TVING MEG til å oppdatere når ALT funker ok. Dritt. Ting må oppdateres. Sånn er det bare. Uten oppdateringer, er det lite som ville vært bra i dag Firefox har vært helt mongo siden siste update irriterer meg sykt. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Hva feiler det de helvetes folk som knuser glassflasker rundt der de går?! Bikkja mi skar seg på et jævla glasskår i dag. Måtte bære den 20kg tunge klatten hjem. Helvetes drit. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Personlig så gjør jeg det for å signalisere et rop om hjelp 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Hva feiler det de helvetes folk som knuser glassflasker rundt der de går?! Bikkja mi skar seg på et jævla glasskår i dag. Måtte bære den 20kg tunge klatten hjem. Helvetes drit. Årh, kunne ikke vært mer enig. Personlig irriterer jeg meg over det fordi sykkelen støtt og stadig pungterer pga. det, men det at dyr og mennesker kan skade seg alvorlig på det er naturligvis mye verre. Håper hunden din kommer seg igjen. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Signerer den om oppdateringer. Skulle jeg holdt meg ajour med oppdateringer på all software jeg har måtte jeg sikkert brukt en time om dagen. Det gidder jeg selvfølgelig ikke, så det hoper seg opp med meldinger om oppdateringer som jeg klikker bort helt til versjonene jeg har er så utdatert at de ikke er kompatible med nyere versjoner lenger. Java. iTunes. Steam. uPlay. Adobe. Quicktime. Chrome. Windows. Messenger. Norton. PSN. Det er noe hver dag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Dere er så søte. apt-get update && apt-get upgrade Denne kan automatiseres. 2 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Årh, kunne ikke vært mer enig. Personlig irriterer jeg meg over det fordi sykkelen støtt og stadig pungterer pga. det, men det at dyr og mennesker kan skade seg alvorlig på det er naturligvis mye verre. Håper hunden din kommer seg igjen. Tusen takk! Det var heldigvis ikke så dypt, men blir litt redd der jeg står og bikkja blør fra poten. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Dere er så søte. apt-get update && apt-get upgrade Denne kan automatiseres. Man kan også slutte å være lat og bruke noen kalorier på å trykke oppdater. Er også greit å lese changelog før man oppdaterer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Stable release, så det er bare security fixes. Ingen oppdateringer som faktisk innebærer forandringer blir gjennomført uten eksplisitt godkjennelse. Dessuten oppdaterer jeg alltid manuelt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 At det skal være så vanskelig å skaffe seg en sommerjobb.Jeg har søkt siden mars på flere titalls utlyste stillinger, men det er stille fra alle kanter. Begynner å bli så desperat at jeg vurderer telefonsalg og callsentre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Prøvd og stikke innim butikker med åpen søknad? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Prøvd og stikke innim butikker med åpen søknad? Etter min erfaring å dømme er det lite vits. Har aldri fått tilbakemelding når jeg har gjort det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=IzEowcTZ7ho Veps er no dritt , spes den typen som vil ha "a piece of the action" for å la deg være i fred Hva feiler det de helvetes folk som knuser glassflasker rundt der de går?! Bikkja mi skar seg på et jævla glasskår i dag. Måtte bære den 20kg tunge klatten hjem. Helvetes drit. Fikk au-au Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Egentlig ikke noe rart du er så imot rus, når man skulle tro du fikk det igjennom morsmelka. Jeg er ikke mot rus , la folk kjøre i seg dritten hvis dem vil , det er dems valg......din pissemaur Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Etter min erfaring å dømme er det lite vits. Har aldri fått tilbakemelding når jeg har gjort det. Større enn en epost. Må være pågående og interessert. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10103658 Hvilken helseforsikring burde jeg gå for? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Større enn en epost. Må være pågående og interessert. Enig i den. Men det beste er alltid å kjenne noen. Og ofte er det noen som kjenner noen som får jobben. Datteren/sønnen til en kompis av eier/innehaver e.l. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) edit -og dette trengte vel egentlig ikke dere å vite Endret 27. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå