chokke Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Alle de kule kids bruker obskure programmer ingen har hørt om. Men adobe suger . Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hihihi, bruker folk fortsatt Adobe-produkter? Jaja. Ja, dessverre. Du vet, sånt som enkelte sider der man har lyst å se innholdet selv om man er på mobilen. At de som står bak siden er evneveike idioter endrer jo ikke på det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Adobe er jo ikke bare Adobe Flash. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Ja, dessverre. Du vet, sånt som enkelte sider der man har lyst å se innholdet selv om man er på mobilen. At de som står bak siden er evneveike idioter endrer jo ikke på det. Kjenner ingen sånne sider. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hihihi, bruker folk fortsatt Adobe-produkter? Hva er feil med de? Photoshop, Illustrator osv. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Hva er feil med de? Photoshop, Illustrator osv. Hipster, bloat, proprietære, platformspesifikt og annen cancer. hvilken musikk hører du på ? Uvesentlig. Endret 25. mai 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Photoshop er virkelig et møkkaprogram. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Fått purring med purregebyr på en regning som jeg ikke har fått. Fææn. Endret 25. mai 2013 av Quote Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg blir redd og lei meg når jeg ser at folk i politikk-forumet her er voksne og har stemmerett i Norge. Så du vart skikkelig skræmt , hæ Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Egentlig ikke noe rart du er så imot rus, når man skulle tro du fikk det igjennom morsmelka. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Photoshop er virkelig et møkkaprogram. Helt enig. Paint er best! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 paint<paint.net<gimp<photoshop 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Så du vart skikkelig skræmt , hæ Hahahaha. morsomste jeg har lest her på lenge som er skrevet av andre enn meg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Får fortsatt installert flashplayer Hmpf. Jau. Hjelper likevel lite når "missing plugin" er på nesten alle sider jeg pleier å være på, inkludert diskusjon. Enten det eller så må jeg bruke program som er stappet med reklame. Æsj. For ikke å nevne at de er så trege at jeg kan bare drømme om å spille flash-spill eller se filmer flytende. Endret 26. mai 2013 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 paint<paint.net<gimp<photoshop Jeg har brukt GIMP lenge og det kan egentlig dra til helvete, forbanna møkk-interface skal man lete lenge etter. Heldigvis skal jeg aldri gjøre noe grafisk igjen i hele mitt liv. Virkelig? Jeg har sikkert 200 timer på GTA IV hvor jeg bare har lekt meg rundt etter at jeg runna det. Men det er GTA. Eneste GTA-spillet jeg har runna er Vice City, de nyere spillene i serien ble rett og slett for morsomt å leke i til at jeg klarte å fokusere på oppdrag. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Kan ikke åpne veranda-døren uten at vepser skal begynne å surre rundt åpningen og noen ganger komme inn i leiligheten, og jeg da må bruke tid på å slå dem ihjel. Eller når naboen under meg står rett under verandaen og røyker, hvor da røyklukta kommer inn i leilgheten.. BAH! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Dårlige filmer... Endret 26. mai 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Oppdateringer, oppdateringer, oi en ny versjon av alle appene mine? Se hvor hardt jeg BRYR MEG. Skal spille på steam, men de må OPPDATERE CS:S som er 100% fritt for bugs uansett, men neida! Må "oppdatere" og ingen fuckings synlig forskjell. Adobe skal oppdatere noe, windows update plager meg, firefox var helt mongo så jeg dropp den driten der MEN DET HJELPER IKKE MED CHROME NÅR NETTBANKEN KREVER JAVA UPDATE... SLUTT Å TVING MEG til å oppdatere når ALT funker ok. Dritt. Endret 26. mai 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 JAVA Utviklet av gammel-Erik selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå