Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Jeg blir redd og lei meg når jeg ser at folk i politikk-forumet her er voksne og har stemmerett i Norge.

 

Så du vart skikkelig skræmt , hæ :D

Lenke til kommentar

Får fortsatt installert flashplayer

Hmpf. Jau. Hjelper likevel lite når "missing plugin" er på nesten alle sider jeg pleier å være på, inkludert diskusjon.

 

Enten det eller så må jeg bruke program som er stappet med reklame. Æsj.

For ikke å nevne at de er så trege at jeg kan bare drømme om å spille flash-spill eller se filmer flytende.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

paint<paint.net<gimp<photoshop

 

Jeg har brukt GIMP lenge og det kan egentlig dra til helvete, forbanna møkk-interface skal man lete lenge etter. Heldigvis skal jeg aldri gjøre noe grafisk igjen i hele mitt liv.

 

Virkelig? Jeg har sikkert 200 timer på GTA IV hvor jeg bare har lekt meg rundt etter at jeg runna det.

Men det er GTA. Eneste GTA-spillet jeg har runna er Vice City, de nyere spillene i serien ble rett og slett for morsomt å leke i til at jeg klarte å fokusere på oppdrag.

Lenke til kommentar

Kan ikke åpne veranda-døren uten at vepser skal begynne å surre rundt åpningen og noen ganger komme inn i leiligheten, og jeg da må bruke tid på å slå dem ihjel.

 

Eller når naboen under meg står rett under verandaen og røyker, hvor da røyklukta kommer inn i leilgheten..

 

BAH!

Lenke til kommentar

Oppdateringer, oppdateringer, oi en ny versjon av alle appene mine? Se hvor hardt jeg BRYR MEG. Skal spille på steam, men de må OPPDATERE CS:S som er 100% fritt for bugs uansett, men neida! Må "oppdatere" og ingen fuckings synlig forskjell. Adobe skal oppdatere noe, windows update plager meg, firefox var helt mongo så jeg dropp den driten der MEN DET HJELPER IKKE MED CHROME NÅR NETTBANKEN KREVER JAVA UPDATE... SLUTT Å TVING MEG til å oppdatere når ALT funker ok.

 

Dritt.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...