KatrinaS Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Gjeeeeeesp Hva er det med den? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Hva er det med den? Samme sier jeg. 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Samme sier jeg. Hva er galt med videoen* ? Den var vel ikke så ille? Mye bedre enn mye annet du finner på YT for å si det sånn. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Trenger ikke være så mye galt med den, var heller hva som var så spesielt med den? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Trenger ikke være så mye galt med den, var heller hva som var så spesielt med den? Siden du åpenbart kjedet deg mens du så videoen, kunne du heller sagt akkurat hva som kunne blitt gjort bedre. Evt. hva du ikke likte med den Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Ser skjeldent sånne spillvideoer, så for at noe skal kunne fange oppmerksomheten min må jeg sitte å tenke "OOooooo Satan!!!!" Det gjorde ikke den videoen, fikk ikke engang lyst til å prøve å slå rekorden, var bare kjedelig rett og slett, synes det å kødde rundt i sånne sandkassespill etter endt hovedcampaign er kjedelig etter ca. 45 minutter, og da er det jeg selv som spiller, det å se andre folk kødde rundt ser jeg ikke helt underholdningen i. Endret 24. mai 2013 av Primer4 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Men så hadde denne videoen noen mening i hvert fall. Det var ikke bare å "kødde rundt", men det var et mål med videoen. Jeg skjønner at det er vanskelig å se morroa når man ikke ser på spillvideoer/spiller, men sånn er det. Jeg er i alle fall fornøyd med resultatet Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 den var kjempegjesp Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 At denne ikke hart flere views: Kanskje fordi det ikke er et spesielt langt hopp...? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 synes det å kødde rundt i sånne sandkassespill etter endt hovedcampaign er kjedelig etter ca. 45 minutter, Virkelig? Jeg har sikkert 200 timer på GTA IV hvor jeg bare har lekt meg rundt etter at jeg runna det. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Kanskje fordi det ikke er et spesielt langt hopp...? Det er det lengste som er mulig i fc3. Dessuten er det det før hoppene som er kult. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 kjøring med bil iet spill noen andre spiller på youtube punktum com mmmh ja kult. dette er faktisk så kult at jeg skal sende en e-mail til kronprinsen om det (vi gikk på universitetet sammen) 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 For å putte ting i perspektiv, dette er hva du konkurrerer med om views BananLaks 5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Tollpost. Utkjøring kun 3 dager i uken hit jeg bor. Må kan til tafatt opplegg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 For å putte ting i perspektiv, dette er hva du konkurrerer med om views BananLaks Jeg er fullt klar over at det er en mye større bragd å bruke flyvedrakt i virkeligheten enn et spill, men fc3 er et spill, og virkeligheten er ikke Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Det er det lengste som er mulig i fc3. Dessuten er det det før hoppene som er kult. Øh, nei? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Det er veldig frustrerende at Adobe trakk seg fra App-markedet til Android. Dette resulterer i at det er MYE jeg ikke har tilgang til på mobilen. Endret 25. mai 2013 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Får fortsatt installert flashplayer 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Hihihi, bruker folk fortsatt Adobe-produkter? Jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå