Takkformeg Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Du får sette deg ned å be om en temperatur som passer deg bedre da Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Såg en på bussen med en t-skjorte hvor det stod "Jesus is the answer". Kjente jeg ble litt provosert, folk skal få lov til å tro på hva de vil, men å komme med kristen propaganda i offentlig rom synes jeg er i overkant.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Da har du ikke sett hva som står bakpå bussene her i byen... https://www.facebook.com/nyfrelst/photos_stream Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 What? I slike tilfeller burde tagging være påbudt!! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Da har du ikke sett hva som står bakpå bussene her i byen... Selv de troende i Kristiansand synes den reklamen der er pinlig. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Bor på sørlandet selv og synes det er helt latterlig hvor mange forskjellige kristne trosamfund det egentlig finnes her, bare på de 5 minuttene det tar å kjøre ned til kjøpesenteret kjører jeg forbi iallefall 5 (som jeg vet om iallefall) Bedehus/nykirker etc Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Da har du ikke sett hva som står bakpå bussene her i byen... https://www.facebook...t/photos_stream #Nyfrelst Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Bra de fikk en av de der hasjnarkomane til å legge fra seg de der hasjsprøytene og komme seg på den smale sti! 5 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Såg en på bussen med en t-skjorte hvor det stod "Jesus is the answer". Kjente jeg ble litt provosert, folk skal få lov til å tro på hva de vil, men å komme med kristen propaganda i offentlig rom synes jeg er i overkant.. Det er bare propaganda når det er usant Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Bra de fikk en av de der hasjnarkomane til å legge fra seg de der hasjsprøytene og komme seg på den smale sti! hahaha, de kjører på med dem ennå ja. Fryktelig. Visste ikke at du var fra K-townz? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Det er bare propaganda når det er usant Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Hvis du gjør begge deler samtidig som du onanerer er mye av følelsesspekteret dekket tror jeg! 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Bra de fikk en av de der hasjnarkomane til å legge fra seg de der hasjsprøytene og komme seg på den smale sti! Ser ut som han er rusa på noe annet heftig da. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Du kan gjerne le, en hel og lykkelig latter etter at du har tilstått dine synder og akseptert Jesus' varme. Først da kommer du til å kjenne hva ordentelig lykke er og kan le av hele ditt hjertes lyst i visshet om at du vil komme til himmelen. Det er ikke for seint enda! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg blir redd og lei meg når jeg ser at folk i politikk-forumet her er voksne og har stemmerett i Norge. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg blir redd og lei meg når jeg ser at folk i politikk-forumet her er voksne og har stemmerett i Norge. Heldigvis er det vel stort sjans for at de sitter nettopp på politikkforumet eller et eller annet kommentarfelt på valgdagen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 At denne ikke hart flere views: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå