Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hit-and-run på en side av bilen for rundt en måned siden, og nå har et ånsfraværende rådyr klart å skrape opp den andre siden av bilen, sprukket opp lakken og fjernet en del av hjulbuen bak. På én måned har bilen gått fra å se helt greit ut til å nærmest være vrakferdig.

 

Herregud så glad jeg er for at bilen er av typen bruk-og-kast, men faen heller da. Jeg har ikke råd til ny bil riktig ennå.

Lenke til kommentar

Han har sannsynligvis en bil med verdi som gjør at det lønner seg å "kjøre den til vrak". Med andre ord en bil som ikke er verdt reparasjonene den kommer til å trenge de nærmeste årene. Så sannsynligvis skulle den byttes ut snart uansett, typ etter neste EU-kontroll. Men man vil jo helst ikke kjøre rundt i en bil som ser ut som vrak allikevel.

Lenke til kommentar

Om det bare hadde vært så enkelt. Desverre, har de ikke så mye kontakt. Eneste kontakten de har er smalltalk, som etterfølges av drittslenging og diskusjoner om hvem som har mest etc.

 

Hadde vært nice å sett de trippe på sopp, eller gitt dem potbrownies. De kunne trengt det, mildt sagt.

Lenke til kommentar

Herregud, er så lei av familieintriger på den ene siden av familien, som er velstående.

Alltid krangling om penger, status, eiendom, firma etc. Skulle tro materialisme er alt som står i hodet dems. :wallbash:

 

Materialisme er en viktig del av progressive mål og derfor av det viktigste i livet. Ikke fordi man blir lykelig av materialismen, men fordi man trenger diverse gjenstander som "verktøy" på veien.

Lenke til kommentar

Materialisme er en viktig del av progressive mål og derfor av det viktigste i livet. Ikke fordi man blir lykelig av materialismen, men fordi man trenger diverse gjenstander som "verktøy" på veien.

 

Fullt klar over alt der.

Synes bare det er unødvendig å krangle over slikt. Det er ikke akkurat som om noen av de sliter med penger, inkludert foreldrene mine. Så ser bare ikke poenget.

 

Ser ikke på materialisme, som det viktigste i livet. Et verktøy og virkemiddel, ja.

Å leve i et velstående hjem, er ikke synonymt med en bra oppvekst, familieforhold etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Fullt klar over alt der.

Synes bare det er unødvendig å krangle over slikt. Det er ikke akkurat som om noen av de sliter med penger, inkludert foreldrene mine. Så ser bare ikke poenget.

 

Ser ikke på materialisme, som det viktigste i livet. Et verktøy og virkemiddel, ja.

Å leve i et velstående hjem, er ikke synonymt med en bra oppvekst, familieforhold etc.

 

 

Kapitalisme ruler ! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nå har pappa kjøpt enda en slange til samlingen hans i kjelleren!!! Herregud forstår han ikke at jeg synes det er litt plagsomt å måtte gå igjennom hans personlige slangebur hver gang jeg vil vaske klær (klesvaskeren er i kjelleren), som er noe jeg vil gjøre ofte fordi jeg vil lukte fresh når jeg går på skolen og ikke som gammelt slangeskinn eller hva faen det heter slik som resten av huset gjør

 

nei søren altså fortsetter dette så flytter jeg ut snart, til mitt eget slangefrie hjem der jeg kan samle på mine egne dyr som pinnedyr f.eks eler noe annet som ikke er til sjenanse

 

edit: skrev en feil

 

 

All hail Master of DDT !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...