Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At hun jeg leier leilighet hos ikke svarer på telefon/sms, og jeg er fri for internett (som følger med i prisen til månedsleia iflg. kontrakten).

 

Ringte anal digital og spurte hva som var galt (står i utleier sitt navn, jeg får inn trådløst fra utleier, utleier er ALDRI hjemme så å få tak i henne er fette peise umulig..).

De sa en eller flere faktura ikke var betalt.

 

 

Flott.

Anal digital? Den var bra :D

 

Har selv get her, og det er så dårlig at jeg får helt fnatt!!

Lenke til kommentar

Ja, det er livsstilen jeg aller helst vil leve. Det går ikke så veldig bra for øyeblikket egentlig, jeg har ikke råd til nikotin lenger som er et heller kjedelig rusmiddel og det har blitt lite sex i 2013. Men rock'n roll har det jo blitt, jeg har bl.a møtt mange bergensrockere på byen i det siste uten at jeg har hilset/kjent de igjen og jeg spiller høy musikk på rommet mitt

 

Satser på at det blir mer sex og drugs når jeg slepper ep

Lenke til kommentar

Ja, det er livsstilen jeg aller helst vil leve. Det går ikke så veldig bra for øyeblikket egentlig, jeg har ikke råd til nikotin lenger som er et heller kjedelig rusmiddel og det har blitt lite sex i 2013. Men rock'n roll har det jo blitt, jeg har bl.a møtt mange bergensrockere på byen i det siste uten at jeg har hilset/kjent de igjen og jeg spiller høy musikk på rommet mitt

 

Satser på at det blir mer sex og drugs når jeg slepper ep

Du er iferd med å bli den nye Kurbt Ko Bain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...