iSimen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Får ikke se dama igjen før 5. Januar 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Irriterer meg at hver gang jeg skal redigere det jeg har skrevet eller svare på en post, så forsvinner teksten... Så jeg må først kopiere teksten, så trykke på svar, så må jeg paste teksten inn før jeg i det hele tatt kan begynne å skrive... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Bytt skin så funker det (Jeg bruker vanlig diskusjon.no -> norsk) Endret 12. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Dette er jo veldig bra! Bytte skin-knappen er bugget så jeg kommer ingen vei... Går ikke an å bytte... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Da bytter du nettleser Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det irriterer meg at ingen i DNFK vil beundre juleavataren min Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Uffda! Så først nå at jeg sitter på Explorer... Det sier jo sitt... Trodde jeg var på Firefox... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Uffda! Så først nå at jeg sitter på Explorer... Det sier jo sitt... Trodde jeg var på Firefox... 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det irriterer meg at ingen i DNFK vil beundre juleavataren min Oi faen, den var bra. Hadde jeg sett den før hadde jeg lett nominert den til juleavatar konkurransen. jaja. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Oi faen, den var bra. Hadde jeg sett den før hadde jeg lett nominert den til juleavatar konkurransen. jaja. Er det for seint? *røpe hemmelighet* brukte 5 min i Paint Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Bare jeg som fortsatt ser istid-ekkornet? Ctrl+f5 funker tydeligvis ikke. Det irriterer. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja, det irriterer meg også. Når jeg bruker fatter'ns PC med Windows 7, ender jeg stadig opp med Explorer. Explorer funker bra nok til at jeg ikke merker forskjell. Holder meg til Linux og Haiku på mine egne maskiner. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja, det irriterer meg også. Når jeg bruker fatter'ns PC med Windows 7, ender jeg stadig opp med Explorer. Explorer funker bra nok til at jeg ikke merker forskjell. Holder meg til Linux og Haiku på mine egne maskiner. Wait what? Du merker ikke at scrollingen er fucka? At du har sånn ca 0 muligheter? Du blir ikke aggresiv uten å skjønne hvorfor? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Faktisk ikke. Og det irriterer. Jeg liker nemlig å tro at Explorer er dårlig. Jeg merker det ikke før jeg prøver å logge på en nettside, og oppdager at den ikke husker passordet, noe FireFox gjør, siden det er den jeg bruker. Endret 12. desember 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg liker å vite at internet explorer er det verste skvipet som noen gang har blitt laga til PC, etter windows vista. SPESIELT IE6. Fyyyfaen. Jeg driver med webdesign fra tid til annet. INGENTING funker i den møkkabrowseren. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sidene trenger da vel ikke å funke til IE6? Er vel ingen som bruker det enda. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jo. Det er dritmange som bruker IE6. Samtlige PCer med windows 2000 eller lavere bruker IE6. Det er ganske mange skoler, arbeidsplasser og gamle folk det. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg bruker selvsagt ikke 6'eren. Vi snakker jo om Windows 7. Ikke bruker jeg den ofte, heller. Derfor jeg ikke merker noe. Har bare skjedd noen få ganger. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jøss! Nå som jeg endelig gadd å legge inn firefox, så ser jeg hvor bugga explorer egentlig var. Like overraskende hver gang. Det som irriterer er at man ikke kan slette explorer. Jeg har prøvd men den ligger og gjemmer seg. Litt kjedelig å vite at man har to browsere installert... Er helt fanatisk på å holde orden på maskinen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå