Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

En ting som irriterer meg nærmest grenseløst er hvordan folk har så jævla hastverk i hverdagen. Holder oppe døra for ei kjerring på femogførr, velkledd med stråhatt og alt det der. Hu så jo rimelig grei ut også, ikke sant. Så jeg tenkte å gi mitt bidrag dagens positive inntrykk til omgivelsene.

 

Ikke så mye som et "takk" engang. Hørte kun en lavmurmlet grynting i det a gikk forbi. -__-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg nærmest grenseløst er hvordan folk har så jævla hastverk i hverdagen. Holder oppe døra for ei kjerring på femogførr, velkledd med stråhatt og alt det der. Hu så jo rimelig grei ut også, ikke sant. Så jeg tenkte å gi mitt bidrag dagens positive inntrykk til omgivelsene.

 

Ikke så mye som et "takk" engang. Hørte kun en lavmurmlet grynting i det a gikk forbi. -__-

 

With a bunch of paper roses in a big straw hat.

 

Lenke til kommentar

Det er sjanseløst med oppgaver som kjører eller popper opp på skjermen uten at man har bedt om det. Driver man med produktivitet kan det ødelegge hele seansen. Si at man holder på med noe "live" og så lever maskinen sitt eget liv.

Det er jo ingen som drifter "live"systemer eller noe annet som krever soliditet, oppetid eller pålitelighet på desktop-Windows uansett. Med mindre de er lallende idioter. De mer normale ikke-lallende idiotene kan finne på å kjøre det på Windows Server Edition. Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Tror uansett du har en vrangstilling her. Det er rett og slett ikke et problem om det blir satt opp riktig. Om du mener noe annet er du bare kverulant og ignorant.

 

Jeg har ingen problemer med mitt oppsett Alt som spretter opp av seg selv er likevel sjanseløst.

Lenke til kommentar

Jævlig irriterende at Netflix skal prøve å foreslå filmer basert på facebookvenners smak, så velger de tilfeldige venner. Kanskje jeg virker som en kuk nå men 90% av de jeg har på facebook har "dårlig filmsmak".

Med dårlig smak mener jeg at noen av filmene som finnes på dagligvarebutikk ved kassa er noe de kunne hatt interesse av.

Linking mellom Facebook og tjenester som Netflix og Spotify er kreften selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

At hun jeg leier leilighet hos ikke svarer på telefon/sms, og jeg er fri for internett (som følger med i prisen til månedsleia iflg. kontrakten).

 

Ringte anal digital og spurte hva som var galt (står i utleier sitt navn, jeg får inn trådløst fra utleier, utleier er ALDRI hjemme så å få tak i henne er fette peise umulig..).

De sa en eller flere faktura ikke var betalt.

 

 

Flott.

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Posten sin EKSTREME INKOMPETANSE (Trengs det idetheletatt særlig med kompetanse for å sende pakker fra A til B ?????)

 

2. pakke nå innen kort tid som 1. blir returnert UTEN NOEN GRUNN, når den er én virkedag unna meg, eller 2. sporløst forsvunnet UTEN NOEN GRUNN. denne også kun én virkedag unna meg.

Etter et tosifret antall telefoner, alle med forskjellige svar, så har de endelig klart å registrere en sak på det. Saksbehandlingstid blir et annet tema, om ikke enda en irritasjonspost.

Endret av Möllers Tran
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...