FrankBjarne Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Sykling på fortauet Fortau (samt gågate og gatetun) er først og fremst for de gående. Det er tillatt å sykle på fortauet når gangtrafikken er liten, og syklingen ikke medfører fare eller er til hinder for gående. Passering av gående må skje med god avstand og i tilnærmet gangfart. Du har ikke anledning til å bruke sykkelbjella for å be de gående slippe deg frem. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Der er det snakk om fortau, gågate og gatetun. Ikke gang- og sykkelsti. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Alle vet at sykling og gåing er tilnærmet anarki. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Der er det snakk om fortau, gågate og gatetun. Ikke gang- og sykkelsti. Jeg sa gangvei, som er det samme som fortau, fra starten av. Gangvei er for gående og jeg tolker det da til en vei for fotgjengere. Jeg kan ikke lese andres tanker og vite at {b]gang[/b]vei er det samme som gang- og sykkel-vei. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Jævlig irriterende at Netflix skal prøve å foreslå filmer basert på facebookvenners smak, så velger de tilfeldige venner. Kanskje jeg virker som en kuk nå men 90% av de jeg har på facebook har "dårlig filmsmak". Med dårlig smak mener jeg at noen av filmene som finnes på dagligvarebutikk ved kassa er noe de kunne hatt interesse av. Endret 20. mai 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Helt enig. Selv noen av mine beste venner har fæl filmsmak og musikksmak for den saks skyld. En gang var jeg med noen tjommier og så ville to stk absolutt se Batman og mente at dette var da noe jeg og hun ene ville like så vi gikk med på at dette kunne vi se, uten at jeg hadde fått med meg at filmen var på nesten 3 timer!!! Jeg og hun andre som ikke hadde sett filmen før syntes naturligvis at filmen var helt jævlig kjedelig. Så derfor vil jeg ikke få opp hva venner liker som anbefalinger for det er bare noen få utvalgte av mine venner som liker ting jeg liker Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) fæl filmsmak [...] Batman og mente at dette var da noe jeg og hun ene ville like [...] syntes naturligvis at filmen var helt jævlig kjedelig. De er jo genialt bra. Edit: spesielt toern. Endret 20. mai 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Irriterer meg over det meste for tiden.ALT Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 De er jo genialt bra. Edit: spesielt toern. Toern er mangelfull men artig, de andre er makkverk Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Makkverk, faktisk. Irriterer meg over det meste for tiden.ALT nei. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Høh, er det noen Batman filmer som er dårlige og kan kalles makkverk så er det de gamle filmene. Christian Bale og Heath Ledger (hvil i fred!) m. fl., samt regissør Christopher Nolan skal ha all ære for kunststykkene Batman Begins, The Dark Knight og The Dark Knight Rises. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Greit nok å like filmene, men kunst?? Kom an Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hater alle som synes batman er bra. Makan til mainstreampiss skal man lete lenge etter 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Sesongen for veps på rommet har kommet. Nå må jeg banke dritten ut av dem alle. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Pollenallergi. Snufs og grufs det er noe drit. Hater den følelsen, klør på et sted det ikke går ann å klø. da fuq! 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Grunnen til at de gjør det som de gjør nå, er at så mange aldri installerte de store oppdateringene når de var "frivillig". Og så fikk Microsoft dårlig rykte fordi det var så mye sikkhets- og stabilitetsproblemer og annet. Jeg kjenner det problemet fra min egen tid som utvikler. Kunder som klager over en feil, og du svarer "Jammen, den feilen ble rettet for 3 år siden, og dere fikk oppdateringen tilsendt." Hvorpå kunden svarer at "Vi har da ikke tid til å å drive med oppdateringer av systemet, det burde virket fra starten av så vi slapp slikt." For ikke å snakke om de som ikke rapporterer feil, men beklager seg til andre over at de aldri bli rettet. Geir Det er sjanseløst med oppgaver som kjører eller popper opp på skjermen uten at man har bedt om det. Driver man med produktivitet kan det ødelegge hele seansen. Si at man holder på med noe "live" og så lever maskinen sitt eget liv. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 nei. nei) hva vet du om det? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Om dette blir gjort om natten en gang i uken så burde det ikke påvirke noens produktivitet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Noe som irriterer meg grenseløst? Idiotiske "venner" som jeg omgås med. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå