Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

Sykling på fortauet

Fortau (samt gågate og gatetun) er først og fremst for de gående. Det er tillatt å sykle på fortauet når gangtrafikken er liten, og syklingen ikke medfører fare eller er til hinder for gående. Passering av gående må skje med god avstand og i tilnærmet gangfart. Du har ikke anledning til å bruke sykkelbjella for å be de gående slippe deg frem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der er det snakk om fortau, gågate og gatetun. Ikke gang- og sykkelsti.

 

Jeg sa gangvei, som er det samme som fortau, fra starten av. Gangvei er for gående og jeg tolker det da til en vei for fotgjengere. Jeg kan ikke lese andres tanker og vite at {b]gang[/b]vei er det samme som gang- og sykkel-vei.

Lenke til kommentar

Jævlig irriterende at Netflix skal prøve å foreslå filmer basert på facebookvenners smak, så velger de tilfeldige venner. Kanskje jeg virker som en kuk nå men 90% av de jeg har på facebook har "dårlig filmsmak".

Med dårlig smak mener jeg at noen av filmene som finnes på dagligvarebutikk ved kassa er noe de kunne hatt interesse av.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Helt enig. Selv noen av mine beste venner har fæl filmsmak og musikksmak for den saks skyld. En gang var jeg med noen tjommier og så ville to stk absolutt se Batman og mente at dette var da noe jeg og hun ene ville like så vi gikk med på at dette kunne vi se, uten at jeg hadde fått med meg at filmen var på nesten 3 timer!!! Jeg og hun andre som ikke hadde sett filmen før syntes naturligvis at filmen var helt jævlig kjedelig. Så derfor vil jeg ikke få opp hva venner liker som anbefalinger for det er bare noen få utvalgte av mine venner som liker ting jeg liker

Lenke til kommentar

Høh, er det noen Batman filmer som er dårlige og kan kalles makkverk så er det de gamle filmene.

 

Christian Bale og Heath Ledger (hvil i fred!) m. fl., samt regissør Christopher Nolan skal ha all ære for kunststykkene Batman Begins, The Dark Knight og The Dark Knight Rises.

Lenke til kommentar

Grunnen til at de gjør det som de gjør nå, er at så mange aldri installerte de store oppdateringene når de var "frivillig". Og så fikk Microsoft dårlig rykte fordi det var så mye sikkhets- og stabilitetsproblemer og annet.

 

Jeg kjenner det problemet fra min egen tid som utvikler. Kunder som klager over en feil, og du svarer "Jammen, den feilen ble rettet for 3 år siden, og dere fikk oppdateringen tilsendt." Hvorpå kunden svarer at "Vi har da ikke tid til å å drive med oppdateringer av systemet, det burde virket fra starten av så vi slapp slikt." For ikke å snakke om de som ikke rapporterer feil, men beklager seg til andre over at de aldri bli rettet.

 

Geir :)

 

Det er sjanseløst med oppgaver som kjører eller popper opp på skjermen uten at man har bedt om det. Driver man med produktivitet kan det ødelegge hele seansen. Si at man holder på med noe "live" og så lever maskinen sitt eget liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...