Saapa Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Helt frem til Windows trenger en restart? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Helt frem til Windows trenger en restart? Tar bare noen sekunder å boote opp igjen, så for meg gjør det ingenting Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Best å ha det slik at den sier ifra når det er oppdateringer tilgjengelig, også kan man selv velge hvilke man vil ha og når. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg syns det mest irriterende er når den sniker inn en oppdatering, også tar det en evighet å slå av pcen fordi de skal konfigureres, og det er alltid når jeg er litt sen med å legge meg, så må jeg ligge å høre på pcen sviver -.- Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Grunnen til at de gjør det som de gjør nå, er at så mange aldri installerte de store oppdateringene når de var "frivillig". Og så fikk Microsoft dårlig rykte fordi det var så mye sikkhets- og stabilitetsproblemer og annet. Jeg kjenner det problemet fra min egen tid som utvikler. Kunder som klager over en feil, og du svarer "Jammen, den feilen ble rettet for 3 år siden, og dere fikk oppdateringen tilsendt." Hvorpå kunden svarer at "Vi har da ikke tid til å å drive med oppdateringer av systemet, det burde virket fra starten av så vi slapp slikt." For ikke å snakke om de som ikke rapporterer feil, men beklager seg til andre over at de aldri bli rettet. Geir Endret 20. mai 2013 av tom waits for alice 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Ingenting irriterer meg mer enn syklister i veibanen, spesielt når det er oppmerket egen sykkelsti langs veien og syklistene likevel skal bruke veibanen og gjerne 2-3 i bredden, uten å slippe forbi oss. Lenke til kommentar
steketermometer Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Ingenting irriterer meg mer enn syklister i veibanen, spesielt når det er oppmerket egen sykkelsti langs veien og syklistene likevel skal bruke veibanen og gjerne 2-3 i bredden, uten å slippe forbi oss. Helt enig! Greit nok med syklister som faktisk kan å sykle fort, og ligger tilnærmet fartsgrensen. Men når det kommer slike som ligger i veien bare for å ligge i veien blir jeg mektig irritert! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Ideelt sett ville jeg ikke hatt syklister nær veibanen i det hele tatt, jeg er skeptisk til selve sykkelstiene, hvertfall i min hjemkommune, hvor det knapt er plass for forbikjøring så lenge det er motgående trafikk siden veiene faktisk ikke er utvidet mtp dette men heller blitt "skrumpet" inn til fordel for syklister.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Helt enig! Greit nok med syklister som faktisk kan å sykle fort, og ligger tilnærmet fartsgrensen. Men når det kommer slike som ligger i veien bare for å ligge i veien blir jeg mektig irritert! Hvis det ikke er noe sykkelsti eller fortau der jeg sykler, og det kommer en bil (eller flere). Så svinger jeg inn til sia og venter til bilen(e) har kjørt forbi. Irriterer meg for at jeg kun har 0.5 Mbit/s i opplastingshastiget på brebåndet mitt. Tar evigheter å synkronisere backup med Google Drive. Irriterer meg også at selvom det hadde vært bygd ut fiber der jeg bor, så hadde jeg ikke hatt råd til det uansett. :/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Tre ting som irriterer meg i dag: - Syklister som ikke klarer å bruke gangveien men sykler i bilveien - Fartshumper - Butikkansatte som snakker med hverandre mens de sitter i kassa, på tvers av kunder Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Syklister har lov til å kjøre i veien. Les: http://www.tryggtrafikk.no/Sykkelregler.9UFRLWZN.ips 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Syklister har lov til å kjøre i veien. Les: http://www.tryggtraf...er.9UFRLWZN.ips Det sa han aldri imot. Det er fortsatt irriterende at de velger bilveien når de har en egen sykkelsti å bruke. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Han sa gangvei. Ikke sykkelsti. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Voldsomt så pirkete du skulle være. Har ingen verdens ting å si, poenget står fortsatt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Nei, det gjør ikke det. Gangvei er for de gående og syklister har ikke rettigheter der. Les linken jeg sendte. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Nei, det gjør ikke det. Gangvei er for de gående og syklister har ikke rettigheter der. Les linken jeg sendte. For alt du vet kan det være han mente gang- og sykkelsti, slik det som oftest er. Jeg kan regelverket, det er ikke det som er poenget. Poenget er syklister som ikke bruker alternative veier de har lov til å bruke, men heller bruker bilveien - noe som veldig ofte skjer. Det er sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Gangvei er for de gående og syklister har ikke rettigheter der. Les linken jeg sendte. Du burde lese den selv. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Det er ingen grunn til det da det er det den sier. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Det er ingen grunn til det da det er det den sier. Som oftest er gang- og sykkelveier beregnet på sykkeltrafikk i begge retninger. Dersom ikke gangtrafikken er veldig stor på disse veiene bør du velge å sykle her fremfor å sykle i veibanen. Endret 20. mai 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg mente gang- og sykkelsti ja. Har alltid kalt det for gangvei.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå