Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg har også en MX518 som jeg ikke husker når jeg kjøpte. 5 år siden? Kanskje mer? Logoen er slitt bort, men ellers ser den omtrent ny ut.

 

Fungerer like godt som dagen jeg kjøpte den. Er så glad i den at jeg kommer til å kjøpe en ny den dagen den ryker.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MX518 (og G400) er gode mus, men jeg er ikke spesielt fan av formen, scrollen eller dens software (hvis en ønsker å bruke det) og foretrekker derfor alternativer. Du kan stille både polling rate (Hz), DPI, left/right og sikkert mer til på Zowie uten noen som helst software. Er mer eller mindre en perfeksjon av IME 3.0 (kongen på Quake-haugen), bortsett fra at plastikken flasser bort etter en stund.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Nå har pappa kjøpt enda en slange til samlingen hans i kjelleren!!! Herregud forstår han ikke at jeg synes det er litt plagsomt å måtte gå igjennom hans personlige slangebur hver gang jeg vil vaske klær (klesvaskeren er i kjelleren), som er noe jeg vil gjøre ofte fordi jeg vil lukte fresh når jeg går på skolen og ikke som gammelt slangeskinn eller hva faen det heter slik som resten av huset gjør

 

nei søren altså fortsetter dette så flytter jeg ut snart, til mitt eget slangefrie hjem der jeg kan samle på mine egne dyr som pinnedyr f.eks eler noe annet som ikke er til sjenanse

 

edit: skrev en feil

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

At varmen kommer så brått på. Har ikke rukket å kjøpe shorts enda..

Bare kutt av leggene på en dongribukse så har du en stilig og fashionabel jorts som passer til alle sommer-anledninger. Ettersom du ikke har en shorts fra i fjor liggende så regner jeg med du enda er i voksealderen i motsetning til meg, som er vokst-ferdig-alderen, så innen høsten kommer igjen passer nok ikke buksene lenger heller. Og da er det jo flott å ha gjort dem om til jorts så du får max utbytte av klærene, akkurat sånn som indianerene gjorde
Lenke til kommentar

Bare kutt av leggene på en dongribukse så har du en stilig og fashionabel jorts som passer til alle sommer-anledninger. Ettersom du ikke har en shorts fra i fjor liggende så regner jeg med du enda er i voksealderen i motsetning til meg, som er vokst-ferdig-alderen, så innen høsten kommer igjen passer nok ikke buksene lenger heller. Og da er det jo flott å ha gjort dem om til jorts så du får max utbytte av klærene, akkurat sånn som indianerene gjorde

Jeg er fortsatt litt i voksealder, men jeg har også blitt mye tynnere siden i fjor.

 

Dessuten har jeg ikke nok bukser til å klippe dem :p

Lenke til kommentar

Fint med sommer, men har for varme klær til det. Er heller ikke forberedt nok. Kommer jo rett fra kulda til sommer.

 

Ingenting som irriterer mer enn nordmenn som forbanner fint vær. Kunne gjerne flyttet til tropene om jeg så kunne.

Enig. Har alltid drømt om å leve i tropene, men jeg får holde til her i Norge enn så lenge.
Lenke til kommentar

Enn å klage på været. Forbanna flott vær ute nå. Sykt deilig.

Joda, været er fint det, men det betyr jo også mer pollen...Inntil pollensesongen er over er dette været håpløst, det funker jo ikke å gjøre noe ute. Blir sikkert bare møkkavær og orkan når jeg kan ta fram sykkelen igjen!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...