Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Så, var det noen som ble forbanna av synet på et utenlandsk flagg i dag, da?

 

Ble litt forbanna når NRK viste bilder av folk som veivet med norske flagg i utlandet. Hadde jeg vært i utlandet og opplevd det hadde jeg krevd penga mine tilbake. Jeg hadde jo reist for å slippe unna det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Feirer heller Hulkamania enn 17.5........fast tradisjon siden 1984 , it's the strongest force in the Universe brother :D

 

Som JFK ville sagt : "Ich bin ein Hulkamaniac !"

Lenke til kommentar

Skulle på kino i morgen kveld, Star Trek, men ene venninne måtte selvsagt melde avbud og nå sitter jeg med en billett til overs, og irriterer meg over at den ikke er refunderbar. Går ingen andre filmer som jeg kan bytte til heller.

Jeg kan ta den jeg.

 

edit: Men regner med at hun skulle betale for egen billett uansett? Da syns jeg bare det er på sin plass at hun betaler uansett om ingen andre tar billetten.

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

Skulle på kino i morgen kveld, Star Trek, men ene venninne måtte selvsagt melde avbud og nå sitter jeg med en billett til overs, og irriterer meg over at den ikke er refunderbar. Går ingen andre filmer som jeg kan bytte til heller.

 

Herlig med to-seters da slipper du å krangle om armlenet. :D

Lenke til kommentar

Irriterer at mus blir slitt ut. Dette er en Zowie EC2, og begynner å få rimelig merkbare slittasjemerker. Holdt i ca. 1,5 år. Alt er knall med musa ellers, føles så unødvendig ut bare fordi plastikken flasser av.

 

AqUC7yy.jpg

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...