Sexylubb1 Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 Så, var det noen som ble forbanna av synet på et utenlandsk flagg i dag, da? Ble litt forbanna når NRK viste bilder av folk som veivet med norske flagg i utlandet. Hadde jeg vært i utlandet og opplevd det hadde jeg krevd penga mine tilbake. Jeg hadde jo reist for å slippe unna det. 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 mumble overlay og spesifikt mumble_ol.dll. Hvorfor har de den faens dritten i programmet når det bare fucker opp spill? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Sitter her å svetter i bare boksern. Forbanna varme! Det er jo bare mai! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Savner mai-snøen akkurat nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Jobb om 4-5 timer, enda ikke lagt meg, men fortsatt trøtt. Ender alltid opp med å gjøre noe som tar lang tid når det er leggetid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Feirer heller Hulkamania enn 17.5........fast tradisjon siden 1984 , it's the strongest force in the Universe brother Som JFK ville sagt : "Ich bin ein Hulkamaniac !" Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 DHL som ikke har oppdatert sporinga på pakka, fortsatt ut fra "i LEIPZIG - GERMANY" fra kl. 11.00 igår. I wonder, dhl leverer de på lørdager ... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 MGP, sinnsykt gay og overdrevne sceneshow, overfladig musikk. Total waste av penger. 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 MGP, sinnsykt gay og overdrevne sceneshow, overfladig musikk. Total waste av penger. En plass må jo homsene få utløp. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Posten som krever mva for en forsendelse med verdi under 200kr... Får da ikke utlevert pakka før de frafaller kravet . De har tydeligvis klart å legge sammen verdi og frakt uten å tenke på at verdi er under 200,-. Amatørmessig. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Hadde noen kroner for lite i porto på et brev jeg sendte, og fikk purring på rundt 60 kroner. Ikke nok med det, jeg klarte å miste regninga også, så nå blir det nok en purring til. Jævla dritt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Skulle på kino i morgen kveld, Star Trek, men ene venninne måtte selvsagt melde avbud og nå sitter jeg med en billett til overs, og irriterer meg over at den ikke er refunderbar. Går ingen andre filmer som jeg kan bytte til heller. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Skulle på kino i morgen kveld, Star Trek, men ene venninne måtte selvsagt melde avbud og nå sitter jeg med en billett til overs, og irriterer meg over at den ikke er refunderbar. Går ingen andre filmer som jeg kan bytte til heller. Jeg kan ta den jeg. edit: Men regner med at hun skulle betale for egen billett uansett? Da syns jeg bare det er på sin plass at hun betaler uansett om ingen andre tar billetten. Endret 18. mai 2013 av Skrujernet Lenke til kommentar
Danek Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Skulle på kino i morgen kveld, Star Trek, men ene venninne måtte selvsagt melde avbud og nå sitter jeg med en billett til overs, og irriterer meg over at den ikke er refunderbar. Går ingen andre filmer som jeg kan bytte til heller. Herlig med to-seters da slipper du å krangle om armlenet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Skulle på kino i morgen kveld, Star Trek, men ene venninne måtte selvsagt melde avbud og nå sitter jeg med en billett til overs, og irriterer meg over at den ikke er refunderbar. Går ingen andre filmer som jeg kan bytte til heller. Hadde blitt med om du bodde i bodø Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Hadde blitt med om du ga meg en blowjob under filmen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 Not even in your dreams, mister. Tja, kunne ha bytta til 2-seters nå, men allerede fått gode plasser, så gidder ikke. Gleder meg til å se den. Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) kuk Endret 18. mai 2013 av Geevarghese 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Irriterer at mus blir slitt ut. Dette er en Zowie EC2, og begynner å få rimelig merkbare slittasjemerker. Holdt i ca. 1,5 år. Alt er knall med musa ellers, føles så unødvendig ut bare fordi plastikken flasser av. Endret 18. mai 2013 av Occi Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 MX518 musa mi 5 eller 6 år gammel og eneste slitasjen på den utseendemessig er litt slitasje på logoen. Funksjonsmessig fungerer den som dagen jeg kjøpte den, selv etter noen fall i bakken. For en så billig mus har Logitech virkelig laget et godt produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå