Slimda Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 Neida, er ikke noe feiring i min familie heller. Til 17-mai, brukte vi å reise på ei hytte og tilbringe noen dager i stillhet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Jeg nyter fridagen i joggebukse forran PCen. Endret 17. mai 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg nyter fridagen i joggebukse forran PCen. This Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 Haha tapere, er dere ikke innstilt på å være en del av det norske sammfunnet?? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 Egentlig ikke. Ikke den delen av samfunnet, i hvert fall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg nyter fridagen i joggebukse forran PCen. Joggebukse? Hvem gidder å kle på seg? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Er da mer behagelig å ha på seg joggebukse enn å sitte i bare boxern foran PCen, det er kaldt og hårene stikker/kiler når lårene toucher hverandre Dette gjelder selvfølgelig ikke for jenter, jeg stemmer for at alle jenter sitter bukseløse når de sitter foran PCen Endret 17. mai 2013 av TMB Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 INGEN SVARER PÅ SMS / FACEBOOK I DAG. noia Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 Irriterer meg at butikkene er stengt i dag. Har lyst på brus og godteri Stengt? Både Bunnpris og Kiwi har oppe i dag, i alle fall her, og dette er et lite tettsted. Stappfullt begge stedene så klart. Stå i kø i 10 minutter for en is, ja ja, det var nå verdt det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 Alle butikkene som vanligvis er oppe på søndager her (Kiwi) er stengt i dag. -_- Og jeg bor i en by. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 hun: slappa du av meg: ye! og du? hun: ka gjør du uuhm....... jeg... slapper av? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Jeg handlet så mye frukt og grønsaker i går at jeg ikke orker noe som helst. Endret 17. mai 2013 av BadCat Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 Folk som opererer med interne referanser som er umulige å forholde seg til: *Sitter og hører på musikk (PC koblet til stereo)* anon: -Yo! Kan du skru litt ned? meg: -Ja, selvfølgelig! *Skrur litt ned på PC'en* meg: -Var det bra sånn? anon: -Nei, er fortsatt litt for høyt! Kan ikke du skru ned til 13? meg: -? 13 hva? anon: På jobben så har jeg en radio og da pleier jeg aldri å høre på over 13. Kan du ikke skru ned til 13 eller litt lavere? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 At det er så himla varmt. Jeg vet jeg ikke burde klage på varmen, men med en gang det blir over 20 grader ute, blir det rundt 28 inne, og for en person som synes 15 grader er den perfekte temperatur ute og inne, året rundt, blir det litt for mye 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Helt enig. Ting blir ukomfortabelt når det er over 20 grader ute. Liker meg best på våren og høsten, jeg. Endret 17. mai 2013 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 ^ this. På kvelds- og nattestid i hvert fall. Er håpløst å sove når det er varmt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 20 grader eller mer sammen med regn er det verste. Klamt og jævlig uansett hvor man befinner seg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 At det er så himla varmt. Jeg vet jeg ikke burde klage på varmen, men med en gang det blir over 20 grader ute, blir det rundt 28 inne, og for en person som synes 15 grader er den perfekte temperatur ute og inne, året rundt, blir det litt for mye Enig. På det varmeste ble det 35 grader her inne, da føler man seg sånn passe kokt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 20 grader eller mer sammen med regn er det verste. Klamt og jævlig uansett hvor man befinner seg. Absolutt, og nå regner det her, så det blir jo maks fuktig luft inne også. Kan ikke ha vinduene igjen, for da blir det enda varmere. Savner air conditionen min. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2013 Så, var det noen som ble forbanna av synet på et utenlandsk flagg i dag, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå