Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har ikke bunad heller, og det er så og si grunn til å bli bannlyst fra samfunnet å gå i noe annet i dag.

Om jeg hadde dukket opp blant folk i fargerik shorts (alle mine shortser er mangefargede) og t-skjorte, hadde jeg blitt henretta på stedet.

 

Minisamfunn er forferdelige når det kommer til slike ting.

 

Navy dressbukse er ikke såå varmt, også trenger man jo ikke ha på dressjakka.

Min er svart og jeg har vært på nippet til å omkomme av varme i sort dressbukse og hvit skjorte før. Og da i bare 15 varmegrader. Når det er over 20 tar jeg ikke sjansen på noen ting. Faen meg varmt nok til å bare gå rundt i undertøyet.

Lenke til kommentar

Svart dress brukes bare i begravelser!

 

Jeg vandrer i mørkeblå, nesten raw denim, jeans og turkis tskjorte, og hvite solbriller -- enda ikke blitt drept av dem som bryr seg om hvordan vi går kledd. Nå skal det sies at jeg ikke tenker meg til sentrum og bare ligger i gården og loker i sola.

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Da er det på tide å gi faen i andre folk. Har det virkelig så mye og si hva de mener om klærne dine?

 

Jeg har faktisk gått i helt svart jobbebukse der folk har trodd jeg går i dressbukse. Folk eier ikke øyne og antyder at du går riktig kledd om det er nok likheter mellom to plagg.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...