Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muntlig høring i norsk i morgen. FUuuuuu

Har enda ikke begynt å øve, dette går til helvete, GARANTERT.

øv skikkelig!

Finnes ikke motivasjon i meg, dessverre.

Prøven vil foregå slik at dere trekker en tekst og utfra den skal kunne si noe om tema, virkemidler og typiske trekk for perioden den ble skrevet i.

Vi snakker 26 tekster og 4 perioder. Blant tekstene er Muhammeds himmelreise og Skapelsesmyten i Bibelen. Håper virkelig jeg trekker en tekst fra middelalderen, jeg kan i hvertfall litt om de tekstene.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Omg jeg skrev en lang post om noe som plager meg veldig, og så bugget forumet seg.

Opera er visstnok utstyrt med minne, så teksten din ikke forsvinner.

FireFox kan utstyres med tilsvarende plugin.

Jeg bruker FireFox, og når jeg husker det, kopierer jeg mine innlegg med ctrl-c for å være sikker på å ikke miste dem.

For jeg husker ikke hva pluginen heter.

Lenke til kommentar

Lukten av en i klassa mi irriterer veldig, han lukter en slags blanding av svette, og råtten kuk (elns :p).

Og han er en jævel til å fjerte på skolen også :thumbdown:

Og negere på bussen irriterer stort, makan til drittlukt, de kan kanskje ikke noe for det, men det kan være det samme, er ikke negerne jeg irriterer meg over, men den generelle lukten av negere.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Omg jeg skrev en lang post om noe som plager meg veldig, og så bugget forumet seg.

Opera er visstnok utstyrt med minne, så teksten din ikke forsvinner.

FireFox kan utstyres med tilsvarende plugin.

Jeg bruker FireFox, og når jeg husker det, kopierer jeg mine innlegg med ctrl-c for å være sikker på å ikke miste dem.

For jeg husker ikke hva pluginen heter.

Minnet til Opera funket ikke i dag, aner ikke hvorfor. Tror jeg må oppdatere Opera, den kræsjer 2-3 ganger dagen for tiden og bruker mere minne enn WoW, Battlefield, osv osv.

Irriterer meg over de nye husene de bygger rundt huset mitt. Om de kan se inn vinduene mine (andre etasje) så klikker det for meg.

Folk kan se inn i vinduene mine i tredje etasje dagen lang. Kjempekjekt. Burde kanskje skaffe gardiner, men skal ikke bo her så lenge så jeg har ikke orket :/

Lenke til kommentar

Irriterer meg over de nye husene de bygger rundt huset mitt. Om de kan se inn vinduene mine (andre etasje) så klikker det for meg.

Jeg må ha alle gardiner trukket for, ellers føler jeg at alle naboene titter inn fra sine vinduer. Utrolig plagsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...