1c3t34 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 "SKAL JEG KJØPE IPAD ELLER KINDLE LISSOM?=!=?!?!?!" Jaja for all del, sammenlign de to. http://www.notionink.com/ Knallkjøp! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Irriterer meg at jeg ikke er like populær som Pokey, så derfor må jeg poste noe mer almennt likt. Negere er noe dritt. 7 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Muntlig høring i norsk i morgen. FUuuuuu Har enda ikke begynt å øve, dette går til helvete, GARANTERT. øv skikkelig! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg blir skuffet hver gang jeg ser at RAN på tv2 ikke er den asiatiske filmen RAN. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Omg jeg skrev en lang post om noe som plager meg veldig, og så bugget forumet seg. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Muntlig høring i norsk i morgen. FUuuuuu Har enda ikke begynt å øve, dette går til helvete, GARANTERT. øv skikkelig! Finnes ikke motivasjon i meg, dessverre. Prøven vil foregå slik at dere trekker en tekst og utfra den skal kunne si noe om tema, virkemidler og typiske trekk for perioden den ble skrevet i. Vi snakker 26 tekster og 4 perioder. Blant tekstene er Muhammeds himmelreise og Skapelsesmyten i Bibelen. Håper virkelig jeg trekker en tekst fra middelalderen, jeg kan i hvertfall litt om de tekstene. Endret 12. desember 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Rudolf-Brian! Ble faktisk meget imponert både over min oppfinnsomhet og mine paint-skillz EDIT: Faen, det fungerte ikke... Endret 12. desember 2010 av Olimaen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Omg jeg skrev en lang post om noe som plager meg veldig, og så bugget forumet seg. Opera er visstnok utstyrt med minne, så teksten din ikke forsvinner. FireFox kan utstyres med tilsvarende plugin. Jeg bruker FireFox, og når jeg husker det, kopierer jeg mine innlegg med ctrl-c for å være sikker på å ikke miste dem. For jeg husker ikke hva pluginen heter. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Rudolf-Brian! Ble faktisk meget imponert både over min oppfinnsomhet og mine paint-skillz EDIT: Faen, det fungerte ikke... hvis du ikke kan se den nye avataren trykker du ctrl+f5. den var stilig da Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 AAAHH! Det fungerte! Lagde faktisk litt snø og siden jeg var så godt igang Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Irriterer meg over de nye husene de bygger rundt huset mitt. Om de kan se inn vinduene mine (andre etasje) så klikker det for meg. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Word. Må alltid ha gardinene trukket for, for ellers så glor naboungene rett inn i stua der jeg sitter... Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Lukten av en i klassa mi irriterer veldig, han lukter en slags blanding av svette, og råtten kuk (elns ). Og han er en jævel til å fjerte på skolen også Og negere på bussen irriterer stort, makan til drittlukt, de kan kanskje ikke noe for det, men det kan være det samme, er ikke negerne jeg irriterer meg over, men den generelle lukten av negere. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Omg jeg skrev en lang post om noe som plager meg veldig, og så bugget forumet seg. Opera er visstnok utstyrt med minne, så teksten din ikke forsvinner. FireFox kan utstyres med tilsvarende plugin. Jeg bruker FireFox, og når jeg husker det, kopierer jeg mine innlegg med ctrl-c for å være sikker på å ikke miste dem. For jeg husker ikke hva pluginen heter. Minnet til Opera funket ikke i dag, aner ikke hvorfor. Tror jeg må oppdatere Opera, den kræsjer 2-3 ganger dagen for tiden og bruker mere minne enn WoW, Battlefield, osv osv. Irriterer meg over de nye husene de bygger rundt huset mitt. Om de kan se inn vinduene mine (andre etasje) så klikker det for meg. Folk kan se inn i vinduene mine i tredje etasje dagen lang. Kjempekjekt. Burde kanskje skaffe gardiner, men skal ikke bo her så lenge så jeg har ikke orket :/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 ...å herre.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Irriterer meg over de nye husene de bygger rundt huset mitt. Om de kan se inn vinduene mine (andre etasje) så klikker det for meg. Jeg må ha alle gardiner trukket for, ellers føler jeg at alle naboene titter inn fra sine vinduer. Utrolig plagsomt. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 At folk liker å spille wow 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det jeg gjorde som skiftarbeider var å teipe bølgepapp til ruta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå