Cantante Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Nordmenn generelt, for hver litt nyskapende idè man presenterer, så møter man tonnevis av motstand. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Mennesker generelt, for hver litt nyskapende idè man presenterer, så møter man tonnevis av motstand. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Jobbmobilen og hvor treg den er. Tar evigheter fra man trykker på "legg på" til den faktisk legger på. Noe som fører til pinlig stillhet i 10 sekunder etter hade. Ekstra morsomt når man trykker feil, og den bestemmer seg for å ringe. Abort abort abort! Nei hei du! Ringte feil jeg, men jeg får dessverre ikke lagt på. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Det er nå godt at du vet om det, tenk hvor pinlig det kunne blitt om du sa din ærlige mening om vedkommende i den tro at du faktisk hadde lagt på... Geir 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 At dysleksi skal være et påskudd for å være dum. Dysleksi har ingenting med intellekt å gjøre da.. Synd det er verre med dem som bruker ADD/ADHD som unnskyldning for alt mulig rart. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Dysleksi har ingenting med intellekt å gjøre da.. Synd det er verre med dem som bruker ADD/ADHD som unnskyldning for alt mulig rart. Vet det, men to i klassen min (Betyr 1/10 i gruppa mi) bruker dysleksi som unnskyldning for at de ikke skal gjøre noe. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Vet det, men to i klassen min (Betyr 1/10 i gruppa mi) bruker dysleksi som unnskyldning for at de ikke skal gjøre noe. Okey, og hvordan kan de forsvare den logikken? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 På samma måte som en del med ADHD bruker det som unnskyldning for alt mulig, regner jeg med. "Men jeg har ADHD!!" I dette tilfellet "Men jeg har dysleksi!!". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Okey, og hvordan kan de forsvare den logikken? Dysleksi = De kan ikke lese eller skrive og derfor er de verdiløse mennesker uten noen form for kunnskap eller evner. Selvsagt. Synd Hitler forsvant så tidlig, han kunne nok ha kjørt dem inn i et av programmene sine for spesielle personer. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Okey, og hvordan kan de forsvare den logikken? Dysleksi = De kan ikke lese eller skrive og derfor er de verdiløse mennesker uten noen form for kunnskap eller evner. Selvsagt. Synd Hitler forsvant så tidlig, han kunne nok ha kjørt dem inn i et av programmene sine for spesielle personer. Det verste av alt er at de kan skrive å lese, men orker ikke. De sier at de får dårlige karakterer på prøver pga. dysleksi. Ei annen i gruppa min får nesten bare 4-6'ere, og hun har kraftigere dysleksi enn begge. De bruker det som unnskyldning for å ikke jobbe, svare på spørsmål, og later som de er totalt retarded. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Det verste av alt er at de kan skrive å lese, men orker ikke. De sier at de får dårlige karakterer på prøver pga. dysleksi. Ei annen i gruppa min får nesten bare 4-6'ere, og hun har kraftigere dysleksi enn begge. De bruker det som unnskyldning for å ikke jobbe, svare på spørsmål, og later som de er totalt retarded. Har dysleksi selv, ikke no problem å få 5'ere i Norsk og Engelsk. Fikk 4-6 i alle språkfagene ut av VGS. Eneste jeg følte jeg slet sikkerlig med var høytlesning gjennom barn og ungdomskole. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Jeg irriterer meg over folk som irriterer seg over romfolket i Oslo. Kan man ikke bare ignorere dem? Er det så vanskelig? Jeg klarer det kjempelett, så hvorfor finnes det mennesker som synes det er vanskelig? Jeg tipper det finnes folk som ikke engang bor i Oslo, som irriterer seg over romfolket. Da har du virkelig hat liggende i ryggmargen. Endret 15. mai 2013 av Skurupu 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Dysleksi har ingenting med intellekt å gjøre da.. Synd det er verre med dem som bruker ADD/ADHD som unnskyldning for alt mulig rart. ADD/ADHD har like lite relevans når det gjelder intellekt, som det dysleksi har. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) ADD/ADHD har like lite relevans når det gjelder intellekt, som det dysleksi har. Det har en sammenheng. Enkelte folk med ADHD bruker sykdommen sin som en unnskyldning til å sluntre unna og å være en drittsekk. Du er ikke bare hva du spiser, men også hva du er diagnostisert med. Det er en grunn til at mange begynner å tvile på at ADHD virkelig er en sykdom eller om det er en unnskyldning til dårlig oppførsel. Endret 15. mai 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Det har en sammenheng. Enkelte folk med ADHD bruker sykdommen sin som en unnskyldning til å sluntre unna og å være en drittsekk. Du er ikke bare hva du spiser, men også hva du er diagnostisert med. Det er en grunn til at mange begynner å tvile på at ADHD virkelig er en sykdom eller om det er en unnskyldning til dårlig oppførsel. ADHD er ingen sykdom. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 ADHD er ingen sykdom. Pft. Uansett hva vi kaller det så vil argumentet stå. Skal huske det til neste gang. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Pft. Uansett hva vi kaller det så vil argumentet stå. Skal huske det til neste gang. Jeg sa det for å styrke argumentet ditt da -.-' Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Irriterer meg grenseløst at det er folk som vil at man skal kunne flagge med andre enn norske flagg på 17. mai. Det er så utrolig irriterende! Norges nasjonaldag, norske flagg! Jeg drar da ikke til Sverige og flagger med norskeflagget på demmes nasjonaldag >< 8 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Jeg synes bare det er bare bra med andre flagg. Kult at folk fra andre steder i verden viser hvor de er fra, samtidig som de hyller sitt nye hjem. Slikt gjør meg til en stolt nordmann. Endret 15. mai 2013 av Skurupu 5 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Helvetes russevan-dilemma. Klarer ikke å bestemme meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå