Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobbmobilen og hvor treg den er. Tar evigheter fra man trykker på "legg på" til den faktisk legger på. Noe som fører til pinlig stillhet i 10 sekunder etter hade.

Ekstra morsomt når man trykker feil, og den bestemmer seg for å ringe. Abort abort abort! Nei hei du! Ringte feil jeg, men jeg får dessverre ikke lagt på.

Lenke til kommentar

Okey, og hvordan kan de forsvare den logikken?

 

Dysleksi = De kan ikke lese eller skrive og derfor er de verdiløse mennesker uten noen form for kunnskap eller evner. Selvsagt. Synd Hitler forsvant så tidlig, han kunne nok ha kjørt dem inn i et av programmene sine for spesielle personer.

Lenke til kommentar

Okey, og hvordan kan de forsvare den logikken?

Dysleksi = De kan ikke lese eller skrive og derfor er de verdiløse mennesker uten noen form for kunnskap eller evner. Selvsagt. Synd Hitler forsvant så tidlig, han kunne nok ha kjørt dem inn i et av programmene sine for spesielle personer.

Det verste av alt er at de kan skrive å lese, men orker ikke. De sier at de får dårlige karakterer på prøver pga. dysleksi. Ei annen i gruppa min får nesten bare 4-6'ere, og hun har kraftigere dysleksi enn begge. De bruker det som unnskyldning for å ikke jobbe, svare på spørsmål, og later som de er totalt retarded.

Lenke til kommentar

Det verste av alt er at de kan skrive å lese, men orker ikke. De sier at de får dårlige karakterer på prøver pga. dysleksi. Ei annen i gruppa min får nesten bare 4-6'ere, og hun har kraftigere dysleksi enn begge. De bruker det som unnskyldning for å ikke jobbe, svare på spørsmål, og later som de er totalt retarded.

 

Har dysleksi selv, ikke no problem å få 5'ere i Norsk og Engelsk. Fikk 4-6 i alle språkfagene ut av VGS. Eneste jeg følte jeg slet sikkerlig med var høytlesning gjennom barn og ungdomskole.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over folk som irriterer seg over romfolket i Oslo. Kan man ikke bare ignorere dem? Er det så vanskelig? Jeg klarer det kjempelett, så hvorfor finnes det mennesker som synes det er vanskelig?

 

Jeg tipper det finnes folk som ikke engang bor i Oslo, som irriterer seg over romfolket. Da har du virkelig hat liggende i ryggmargen.

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

ADD/ADHD har like lite relevans når det gjelder intellekt, som det dysleksi har.

 

Det har en sammenheng. Enkelte folk med ADHD bruker sykdommen sin som en unnskyldning til å sluntre unna og å være en drittsekk.

 

Du er ikke bare hva du spiser, men også hva du er diagnostisert med. Det er en grunn til at mange begynner å tvile på at ADHD virkelig er en sykdom eller om det er en unnskyldning til dårlig oppførsel.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det har en sammenheng. Enkelte folk med ADHD bruker sykdommen sin som en unnskyldning til å sluntre unna og å være en drittsekk.

 

Du er ikke bare hva du spiser, men også hva du er diagnostisert med. Det er en grunn til at mange begynner å tvile på at ADHD virkelig er en sykdom eller om det er en unnskyldning til dårlig oppførsel.

 

ADHD er ingen sykdom.

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst at det er folk som vil at man skal kunne flagge med andre enn norske flagg på 17. mai. Det er så utrolig irriterende! Norges nasjonaldag, norske flagg!

 

Jeg drar da ikke til Sverige og flagger med norskeflagget på demmes nasjonaldag ><

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...