Gavekort Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Mac er x86 arkitetkur da, knøl. Trodde nå det kom tydelig frem at jeg mente Macintosh før i tiden. De var ikke alltid x86. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Faen jeg klarer alltid å drøye klesvasken til jeg ikke har boksere igjen, så ender opp med å improvisere boksere ved å klippe opp stilongs osv fordi jeg går ikke med samme bokser flere dager. Jeg er så lat, nå må jeg sette på en vaskemaskin Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Mac er x86 arkitetkur da, knøl. Det er så mange feil i dette utsagnet at det slutter å være trist og bare blir morsomt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg er så lat, nå må jeg sette på en vaskemaskin Høres kjent ut. Brukt en t-skjorte som håndkle i dag tidlig... Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Det er så mange feil i dette utsagnet at det slutter å være trist og bare blir morsomt. Åh? Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Åh? Åh åh åh åhh fortere fortere, stikk den inn for helvete! 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Høres kjent ut. Brukt en t-skjorte som håndkle i dag tidlig... Dama mi er ca like flink som det mamma er til å vaske klær, støvsuge, holde rent osv. Så jeg har det luksus i forhold til dere merker jeg Geevarghese: Du gjør dagen min lysere! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Faen jeg klarer alltid å drøye klesvasken til jeg ikke har boksere igjen, så ender opp med å improvisere boksere ved å klippe opp stilongs osv fordi jeg går ikke med samme bokser flere dager. Jeg er så lat, nå må jeg sette på en vaskemaskin Du trenger ikke bytte undertøy før dine omgivelser gir deg et hint om at det er på tide. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Du trenger ikke bytte undertøy før dine omgivelser gir deg et hint om at det er på tide. Om omgivelsene gir et hint til at du må bytte undertøy, har du gått langt forbi utskiftningstiden. Terskelen for å si ifra til personer er veldig høy. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Det var det som var poenget. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Åh? Ja. Som at Mac ikke er en arkitektur. x86 er ikke en arkitektur (det er ikke én engang, med mindre man ser svært slapt på det) etc. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Du skjønte vel hva han skulle frem til? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Det er fortsatt feil. Påstanden han skulle korrige var heller ikke implisert i posten han siterte. Endret 14. mai 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Du skjønte uansett hva han mente. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Det er fortsatt feil. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Da kunne du rettet det opp med en gang. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Det hadde ikke gjort det mindre feil. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Ikke minst retter han på noen som sier noe riktig fordi han enten er evneveik eller ikke kan norsk, og evneveike folk og utlendinger fortjener jo ikke konstrutkive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 At dysleksi skal være et påskudd for å være dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå