BadCat Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Damer som prøver seg på gifte menn.. Hva med damer som synes det er ok å utelate å fortelle at de er gift selv om det går uker og måneder? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 har samme inntrykket er også skuffa over nyeste vampire weekend plata Vampire Weekend har jeg ikke hørt, men ikke spesielt fan av bandet generelt. Daft Punk har mye bra på samvittigheten, men det nye her var rimelig dødt. Latterlig at de har hypet opp sitt eget album så mye. Jaja Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Hva med damer som synes det er ok å utelate å fortelle at de er gift selv om det går uker og måneder? Vi slår sammen hele gjengen, menn/damer som går etter den de ikke er gift med og damer/menn som bevist prøver seg på mennesker som er opptatt Endret 14. mai 2013 av Estella! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Det er jævlig når du får vite at den du har truffet i månedsvis er gift. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Vi slår sammen hele gjengen, menn/damer som går etter den de ikke er gift med og damer/menn som bevist prøver seg på mennesker som er opptatt Er vel de som er opptatt som er det beste markedet har å tilby da. HEHE Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Å pisse om natten er ikke noe problem om du ikke får sove uansett. Jeg vet ikke helt hva jeg mente med det svaret der, men det jeg tror jeg skulle fram til er at cola og kaffe inneholder koffein, som også er vanndrivende EDIT: Det gjør forsåvidt fanta, te osv også Endret 14. mai 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg vet ikke helt hva jeg mente med det svaret der, men det jeg tror jeg skulle fram til er at cola og kaffe inneholder koffein, som også er vanndrivende EDIT: Det gjør forsåvidt fanta, te osv også Jeg mener at koffein og sukker vil holde deg våken om natten, så du vil få problemer med å sove. Med andre ord så er ikke vanndrivingen det største problemet med å drikke cola før du legger deg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg mener at koffein og sukker vil holde deg våken om natten, så du vil få problemer med å sove. Med andre ord så er ikke vanndrivingen det største problemet med å drikke cola før du legger deg. For de som er påvirket av koffein da Jeg kan lett drikke en redbull eller 2 før jeg legger meg uten at det gir noe utslag Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) For de som er påvirket av koffein da Tja. Vil ikke kalle meg sensitiv for koffein. Jeg vet bare at koffein Endret 14. mai 2013 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Prøv å spis noe salt før du hjelper deg, det kan hjelpe på at du må på dass. "Før du hjelper deg", faktisk. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Hva du enn gjør ikke drikk cola/kaffe/ andre vanndrivende drikker like før du skal legge deg. Kaffe er faktisk ikke vanndrivende. Ja det blokkerer delvis kroppens evne til å ta opp vann, så du blir ikke hydrert av å drikke det, men heller ikke dehydrert. Filterkaffe inneholder ~ 98% vann og en viss andel av dette blir faktisk tatt opp i kroppen. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Er den "suitable for work"? Det skulle tatt seg ut om jeg måtte gi meg selv en reprimande. Det husker jeg ikke, men det er ganske mange av episodene deres som ikke er det så muligens ikke. Avhenger litt av hvor strengt du setter SFW også. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Kaffe er faktisk ikke vanndrivende. Ja det blokkerer delvis kroppens evne til å ta opp vann, så du blir ikke hydrert av å drikke det, men heller ikke dehydrert. Filterkaffe inneholder ~ 98% vann og en viss andel av dette blir faktisk tatt opp i kroppen. Det er vanndrivende fordi du må pisse etter å ha drukket det. Endret 14. mai 2013 av Danek Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 "Før du hjelper deg", faktisk. Stavekontroll på telefonen FTW... Det skulle stå legger deg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Takker for tips! Men, drikker verken kaffe eller cola rett før leggetid. Men, jeg drikker kaffe før og under trening. Også har jeg det største måltidet etter tening, noe som ofte blir veldig sent på kvelden på grunn av sen trening. Så det har nok mye av skylden Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 En ting som irriterer meg er at folk trur MAC er bedre til å redigere enn windows pc'er... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Firmaer som gir uspesifiserte anbud på jobber. Vi skal skifte kledning på huset nå, og fikk et tilbud idag på flere hundre tusen, uten at det var spesifisert hvor mye som gikk til treverk, arbeid, riving, stillaser og så videre. "Her er et vilkårlig tall, vennligst svar snarest"... Geir Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 En ting som irriterer meg er at folk trur MAC er bedre til å redigere enn windows pc'er... MAC != Mac Det noe som henger igjen fra gamle dager da Macintosh hadde PowerPC-arkitektur som ytet mye bedre i Photoshop enn Windows med x86-prosessor. Dagens Macbooks er derimot utstyrt med overlegne skjermer som gjør seg utmerket til bilde- og video-redigering. 2 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Mac er x86 arkitetkur da, knøl. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Mac er x86 arkitetkur da, knøl. Ja? Men de var ikke det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå