Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har samme inntrykket

er også skuffa over nyeste vampire weekend plata

Vampire Weekend har jeg ikke hørt, men ikke spesielt fan av bandet generelt. Daft Punk har mye bra på samvittigheten, men det nye her var rimelig dødt. Latterlig at de har hypet opp sitt eget album så mye. Jaja

Lenke til kommentar

Hva med damer som synes det er ok å utelate å fortelle at de er gift selv om det går uker og måneder?

Vi slår sammen hele gjengen, menn/damer som går etter den de ikke er gift med og damer/menn som bevist prøver seg på mennesker som er opptatt

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Å pisse om natten er ikke noe problem om du ikke får sove uansett.

 

Jeg vet ikke helt hva jeg mente med det svaret der, men det jeg tror jeg skulle fram til er at cola og kaffe inneholder koffein, som også er vanndrivende :p

 

EDIT: Det gjør forsåvidt fanta, te osv også :p

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hva jeg mente med det svaret der, men det jeg tror jeg skulle fram til er at cola og kaffe inneholder koffein, som også er vanndrivende :p

 

EDIT: Det gjør forsåvidt fanta, te osv også :p

 

Jeg mener at koffein og sukker vil holde deg våken om natten, så du vil få problemer med å sove. Med andre ord så er ikke vanndrivingen det største problemet med å drikke cola før du legger deg.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg mener at koffein og sukker vil holde deg våken om natten, så du vil få problemer med å sove. Med andre ord så er ikke vanndrivingen det største problemet med å drikke cola før du legger deg.

For de som er påvirket av koffein da :)

 

Jeg kan lett drikke en redbull eller 2 før jeg legger meg uten at det gir noe utslag :p

Lenke til kommentar

 

 

Hva du enn gjør ikke drikk cola/kaffe/ andre vanndrivende drikker like før du skal legge deg.

Kaffe er faktisk ikke vanndrivende. Ja det blokkerer delvis kroppens evne til å ta opp vann, så du blir ikke hydrert av å drikke det, men heller ikke dehydrert. Filterkaffe inneholder ~ 98% vann og en viss andel av dette blir faktisk tatt opp i kroppen.

Lenke til kommentar

Kaffe er faktisk ikke vanndrivende. Ja det blokkerer delvis kroppens evne til å ta opp vann, så du blir ikke hydrert av å drikke det, men heller ikke dehydrert. Filterkaffe inneholder ~ 98% vann og en viss andel av dette blir faktisk tatt opp i kroppen.

 

Det er vanndrivende fordi du må pisse etter å ha drukket det.

Endret av Danek
Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg er at folk trur MAC er bedre til å redigere enn windows pc'er...

 

MAC != Mac

 

Det noe som henger igjen fra gamle dager da Macintosh hadde PowerPC-arkitektur som ytet mye bedre i Photoshop enn Windows med x86-prosessor. Dagens Macbooks er derimot utstyrt med overlegne skjermer som gjør seg utmerket til bilde- og video-redigering.

 

The-more-you-know.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...