BadCat Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Lapskaus, og nå føles det som det tyter ut i begge endene. Endret 13. mai 2013 av BadCat Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Lapskaus er tidenes beste mat og den eneste maten som blir bedre for hver gang den kokes opp. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Lapskaus [...] blir bedre for hver gang den kokes opp ... ... synes de fleste, virker det som. Jeg er uenig. Synes både det og komler er best første gangen. Edit: raspeballer, for dere særinger. Endret 13. mai 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Lapskaus er tidenes beste mat og den eneste maten som blir bedre for hver gang den kokes opp. Jeg er enig i dette ... synes de fleste, virker det som. Jeg er uenig. Synes både det og komler er best første gangen. Edit: raspeballer, for dere særinger. jeg er uenig i dette. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 ... synes de fleste, virker det som. Jeg er uenig. Synes både det og komler er best første gangen. Edit: raspeballer, for dere særinger. Så lenge du ikke kaller det klubb (som faktisk betyr blodklubb, jeez, dette er ikke rocket science) går det greit. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Føler meg nesten som han som skulle lage 26 posjoner lapskaus for å fryse ned og endte opp med å tømme hele gryta ned på talerkenen samme dagen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 aaarg! HVER natt så våkner jeg først kl 4 fordi jeg må på do, så kl 5 fordi jeg tror jeg har forsovet meg. jeg får sjelden sove før kl 00.00 og alarmen er satt til kl 05.29.. kroppen skriker etter søvn, men den nekter å gi meg kontinuerlig søvn. faen i helvete! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Velkommen i klubben, Kjetil_90 Prøv å spis noe salt før du legger deg, det kan hjelpe på at du må på dass. Hva du enn gjør ikke drikk cola/kaffe/ andre vanndrivende drikker like før du skal legge deg. EDIT: Staveleif pga mongolid telefon Endret 14. mai 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 All mat er organisk:p Det er likevel gunstig om maten er dyrket i næringsrik jordsmonn isteden for industriell rovdrift der jorda utarmes for næring pga man kjører på i høyere tempo enn naturen greier. Igjen, foreslår at du faktisk ser videoen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Hva du enn gjør ikke drikk cola/kaffe/ andre vanndrivende drikker like før du skal legge deg. Drikke koffein og sukker er heller ikke så veldig smart rett før leggetid. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Igjen, foreslår at du faktisk ser videoen. Er den "suitable for work"? Det skulle tatt seg ut om jeg måtte gi meg selv en reprimande. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Damer som prøver seg på gifte menn.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Drikke koffein og sukker er heller ikke så veldig smart rett før leggetid. Koffein er vanndrivende Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Damer som prøver seg på gifte menn.. Er du gift? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Koffein er vanndrivende Å pisse om natten er ikke noe problem om du ikke får sove uansett. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Er du gift? Jeg var... så ja.. Endret 14. mai 2013 av Estella! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg var... så ja.. Jeg går utifra at din ex-mann falt for flørten fra denne jenta? Burde du ikke heller være sur på hen enn jenta da det var han som hadde forpliktelser og ikke jenta? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Jeg går utifra at din ex-mann falt for flørten fra denne jenta? Burde du ikke heller være sur på hen enn jenta da det var han som hadde forpliktelser og ikke jenta? Jeg er sur på henne, men med han så er jeg så rasende at det ikke finnes ord som beskriver det og irriterer grenseløst(som tråden heter) dekker ikke en prosent av det jeg føler Endret 14. mai 2013 av Estella! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 At Random Access Memories virker dritkjip. Jævelig skuffa. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 At Random Access Memories virker dritkjip. Jævelig skuffa. har samme inntrykket er også skuffa over nyeste vampire weekend plata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå