Rudde Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Burde slutte å festrøyke ettersom jeg fester ganske ofte... Alkoholiker og fastrøyker? :o Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg fester som norsk ungdom, røyker når jeg fester... Det vil si hver helg eller helligdag, og da blir det røyk hver helg som KAN gå utover helsa i det lange løp. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Nettbanken og java. Fy faen, må jo laste ned java hver jævla gang jeg skal bruke nettbanken, og nå får jeg bare error på filen som skal installeres. Makan til møkk, får ikke brukt nettbank mer da. Du kan jo vurdere å logge inn oftere enn hver tredje måned. Eller finne deg en nettbank som ikke krever Java. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Drikking hver helg går ihvertfall ikke utover helsa så der er du jo sikker. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Det vil si hver helg eller helligdag, og da blir det røyk hver helg som KAN gå utover helsa i det lange løp. Leste et sted at dødsraten er 99,99% i det lange løp. 100% om du er ateist. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Neisjda, det går bra et år til. Leste et sted at dødsraten er 99,99% i det lange løp. 100% om du er ateist. hmm"!"<3ZS Endret 9. mai 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Du kan jo vurdere å logge inn oftere enn hver tredje måned. Eller finne deg en nettbank som ikke krever Java. Jeg har en nettbank uten Java, så jeg vet ikke hvordan dere har det, og det er jeg glad for. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Meh, kos deg mens du kan. Du orker snart ikke feste hver helg lenger. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Festing hver helg hadde drept maaaad gymgainz. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Så lenge jeg kan akrobatiske ting og ser trent ut skal jeg ikke bekymre meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Å sove i rykk og napp. Sover en time, våken 40 minutt. Sover 2 timer, våkner igjen. >< Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Så lenge jeg kan akrobatiske ting og ser trent ut skal jeg ikke bekymre meg. Men nå ser du ut som en hipster med anoreksitendenser. Føler jeg synes synd på voksne mennesker som hiver på seg russedressen og crasher festen og lager kvalme for de som faktisk er ordtlige russ. Påtide å vokse opp jævlig tapere. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Men nå ser du ut som en hipster med anoreksitendenser. Hipster? Tror ikke du har sett noen bilder av meg... 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Uhm, okay... 3 år gammelt jallabilde, men jeg ser ganske lik ut enda. Endret 10. mai 2013 av coyotemannen 4 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Det der var bedre enn forventet. Litt solariumsfarge med åpen skjorte og litt hår på kassa hadde vært bøs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Opp og hopp solstråler, for i dag er det virkelig en nydelig dag ♥I dag hadde jeg en helt nydelig start på denne solskinnsfylte fredagen. Etter en god og lang natts søvn i armkroken til den fineste jeg vet om, var det deilig å våkne til fuglekvitring og en varm stolsteik som strålte gjennom gardinene. Selvom jeg har fri var det godt å stå opp tidlig i syv tiden, i motsetning til i går da jeg sov til langt på dag. Det er helt utrolig hva litt sol på himmelen kan gjøre med humøret og motivasjonen. Til frokost fristet det med noe lett og forfriskende og da lagde jeg meg enkelt og greit en deilig smoothie av jordbær, banan, mager vanlijekesam, isbiter og hvetegress. Jeg toppet den med havregryn, mager kesam, litt musli og ferske blåbær. Det ble til en stor fest i munnen og utgjorde en fantastisk og sunn start på dagen. Jippiiiii! Om ikke lenge bærer det avgårde til trening og jeg har på følelsen av at det blir en knall økt i dag. Deretter har jeg time på neglesalongen for å friske opp manikyren min til 17. mai. Det er helt utrolig at det bare er én uke til! Tiden flyr så utrolig fort. Føles som om det var i går vi sto og så på det nydelige buekorpset i byen med et hav av norske flagg så langt man kunne se. Men jeg gleder meg veldig da. Verdens beste mormor og morfar kommer til oss fra Stavanger som vanlig, og det er så utrolig koselig! Men heeey - i dag er det jo forresten idolfinale! Wohooo. Gjett om det er noen som gleder seg da? Haha ;-) Ha en strålende dag og en fantastisk helg kjære dere. Nyt den ♥ Hvem skriver sånt? Endret 10. mai 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Sannsynligvis en bergenser. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Meh, kos deg mens du kan. Du orker snart ikke feste hver helg lenger. Er nettopp derfor man må gjøre det mens man kan, man lever jo tross alt bare en gang!! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Nathalie: wow.. det der må være det mest positive rælet jeg noensinne har lest. har sett mange som er altfor positive på facebook, men den der tok kaka. *spy* Endret 10. mai 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå