Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettbanken og java. Fy faen, må jo laste ned java hver jævla gang jeg skal bruke nettbanken, og nå får jeg bare error på filen som skal installeres. Makan til møkk, får ikke brukt nettbank mer da.

Du kan jo vurdere å logge inn oftere enn hver tredje måned. :tease: Eller finne deg en nettbank som ikke krever Java.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
Opp og hopp solstråler, for i dag er det virkelig en nydelig dag ♥

I dag hadde jeg en helt nydelig start på denne solskinnsfylte fredagen. Etter en god og lang natts søvn i armkroken til den fineste jeg vet om, var det deilig å våkne til fuglekvitring og en varm stolsteik som strålte gjennom gardinene. Selvom jeg har fri var det godt å stå opp tidlig i syv tiden, i motsetning til i går da jeg sov til langt på dag. Det er helt utrolig hva litt sol på himmelen kan gjøre med humøret og motivasjonen. Til frokost fristet det med noe lett og forfriskende og da lagde jeg meg enkelt og greit en deilig smoothie av jordbær, banan, mager vanlijekesam, isbiter og hvetegress. Jeg toppet den med havregryn, mager kesam, litt musli og ferske blåbær. Det ble til en stor fest i munnen og utgjorde en fantastisk og sunn start på dagen. Jippiiiii!

 

Om ikke lenge bærer det avgårde til trening og jeg har på følelsen av at det blir en knall økt i dag. Deretter har jeg time på neglesalongen for å friske opp manikyren min til 17. mai. Det er helt utrolig at det bare er én uke til! Tiden flyr så utrolig fort. Føles som om det var i går vi sto og så på det nydelige buekorpset i byen med et hav av norske flagg så langt man kunne se. Men jeg gleder meg veldig da. Verdens beste mormor og morfar kommer til oss fra Stavanger som vanlig, og det er så utrolig koselig!

Men heeey - i dag er det jo forresten idolfinale! Wohooo. Gjett om det er noen som gleder seg da? Haha ;-)

Ha en strålende dag og en fantastisk helg kjære dere. Nyt den ♥

 

Hvem skriver sånt?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...