Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg gidder å rydde hjemme kjapt før jeg drar, i tilfelle noen vil være med meg hjem i kveld.

 

Sist gang hadde jeg ikke rydda og ei ville være med meg hjem, jeg sa bare nei det går ikke, og hun ble drittsur og fornermet.

 

Hmm :hmm: jeg er lat... Men hvis jeg lar være å rydde så vil jeg ikke ha med noen hjem, som gjør meg "hard to get". Hvis jeg shiner opp nå så blir jeg for available og failer som vanlig. Problematisk!

Det blir litt som singel vs opptatt på byen.

Er man opptatt så er damene mye mer enn om man er singel, nettopp fordi man er mer "hard to get" (mindre desp) :tease:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg gidder å rydde hjemme kjapt før jeg drar, i tilfelle noen vil være med meg hjem i kveld.

 

Sist gang hadde jeg ikke rydda og ei ville være med meg hjem, jeg sa bare nei det går ikke, og hun ble drittsur og fornermet.

 

Hmm :hmm: jeg er lat... Men hvis jeg lar være å rydde så vil jeg ikke ha med noen hjem, som gjør meg "hard to get". Hvis jeg shiner opp nå så blir jeg for available og failer som vanlig. Problematisk!

Ta dem med uansett. Er ikke rotet de bryr seg om, er vel snabelen som er ettertraktet?

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg gidder å rydde hjemme kjapt før jeg drar, i tilfelle noen vil være med meg hjem i kveld.

 

Sist gang hadde jeg ikke rydda og ei ville være med meg hjem, jeg sa bare nei det går ikke, og hun ble drittsur og fornermet.

 

Hmm :hmm: jeg er lat... Men hvis jeg lar være å rydde så vil jeg ikke ha med noen hjem, som gjør meg "hard to get". Hvis jeg shiner opp nå så blir jeg for available og failer som vanlig. Problematisk!

 

Hør om hun vil være med deg hjem for å rydde og pule.

Lenke til kommentar

Jeg pleier rett og slett bare å vaske meg på hendene når f.eks:

 

- Jeg handler

- Toalettbesøk

- Matlaging

 

Og andre aktiviteter som åpenbart trenger en liten håndvask. Enkelt og greit. Sier ikke at dette er noe som fører til dødsfall, men det er greit å være hygenisk av ulike årsaker. For eksempel smittefare for influensa og lignende. Detter jo noe man lærer fra man er liten. Jeg HATER når mennesker ikke vasker seg på hendene etter f.eks toalettbesøk. På offentlige doer pleier jeg å bruke papir for å åpne/låse dører.

 

Offentlige toaletter har ofte mindre bakterier enn andre overflater. Verstinger er feks minibanker, kortterminaler. Alumiiumsbokser fra butikken har mange bakterier på seg dersom kunder har klådd på dem og folk fører det rett opp til munen og tenker nam, nam.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Dersom du vil motbevise at det er sjeldent at folk putter aliminiumsbokser i munnen så bør du faktisk vise mer enn 1 bilde. Alle regler har jo et unntak, så om jeg hadde sagt at ingen noensinne gjorde det så hadde bildet ditt allikevel ikke vært nok til å motsi påstanden min. Så jeg trenger noen flere sånne bilder

Lenke til kommentar

Dersom du vil motbevise at det er sjeldent at folk putter aliminiumsbokser i munnen så bør du faktisk vise mer enn 1 bilde. Alle regler har jo et unntak, så om jeg hadde sagt at ingen noensinne gjorde det så hadde bildet ditt allikevel ikke vært nok til å motsi påstanden min. Så jeg trenger noen flere sånne bilder

 

Haha. Men tror han mener aluminiumsbokser som i brusbokser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...