Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Lol what? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Vet ikke om jeg gidder å rydde hjemme kjapt før jeg drar, i tilfelle noen vil være med meg hjem i kveld. Sist gang hadde jeg ikke rydda og ei ville være med meg hjem, jeg sa bare nei det går ikke, og hun ble drittsur og fornermet. Hmm jeg er lat... Men hvis jeg lar være å rydde så vil jeg ikke ha med noen hjem, som gjør meg "hard to get". Hvis jeg shiner opp nå så blir jeg for available og failer som vanlig. Problematisk! Det blir litt som singel vs opptatt på byen. Er man opptatt så er damene mye mer på enn om man er singel, nettopp fordi man er mer "hard to get" (mindre desp) Endret 8. mai 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Vet ikke om jeg gidder å rydde hjemme kjapt før jeg drar, i tilfelle noen vil være med meg hjem i kveld. Sist gang hadde jeg ikke rydda og ei ville være med meg hjem, jeg sa bare nei det går ikke, og hun ble drittsur og fornermet. Hmm jeg er lat... Men hvis jeg lar være å rydde så vil jeg ikke ha med noen hjem, som gjør meg "hard to get". Hvis jeg shiner opp nå så blir jeg for available og failer som vanlig. Problematisk! Ta dem med uansett. Er ikke rotet de bryr seg om, er vel snabelen som er ettertraktet? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Vet ikke om jeg gidder å rydde hjemme kjapt før jeg drar, i tilfelle noen vil være med meg hjem i kveld. Sist gang hadde jeg ikke rydda og ei ville være med meg hjem, jeg sa bare nei det går ikke, og hun ble drittsur og fornermet. Hmm jeg er lat... Men hvis jeg lar være å rydde så vil jeg ikke ha med noen hjem, som gjør meg "hard to get". Hvis jeg shiner opp nå så blir jeg for available og failer som vanlig. Problematisk! Hør om hun vil være med deg hjem for å rydde og pule. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Jeg pleier rett og slett bare å vaske meg på hendene når f.eks: - Jeg handler - Toalettbesøk - Matlaging Og andre aktiviteter som åpenbart trenger en liten håndvask. Enkelt og greit. Sier ikke at dette er noe som fører til dødsfall, men det er greit å være hygenisk av ulike årsaker. For eksempel smittefare for influensa og lignende. Detter jo noe man lærer fra man er liten. Jeg HATER når mennesker ikke vasker seg på hendene etter f.eks toalettbesøk. På offentlige doer pleier jeg å bruke papir for å åpne/låse dører. Offentlige toaletter har ofte mindre bakterier enn andre overflater. Verstinger er feks minibanker, kortterminaler. Alumiiumsbokser fra butikken har mange bakterier på seg dersom kunder har klådd på dem og folk fører det rett opp til munen og tenker nam, nam. Endret 9. mai 2013 av BadCat Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Er vel heller sjelden folk putter aliminiumsbokser i munnen 2 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Prøver å finne en petroleums basert motor olje for å kjøre inn motorsykkelen på men det står ikke hva ting er noen steder. Enten står det halv- eller hel-syntetisk eller så står det ikke en drit og bildene av flaskene er for små til å se en dritt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Bananpålegget Banos har ikke en facebookside 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Bananpålegget Banos har ikke en facebookside Det er uten tvil det verste pålegget som har blitt laget i historien. FY så kvalmt. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Smaker suketter med kunstig banantilsetning. Er helt jævlig. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Banos er sinnsykt digg! 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 ' ghHAWEHEAUHEUHEAUHAHEH LOOOOZLLLZL HAAHAHAHAHAEHAEHEHEkasdaetqetfqwdedqwef23rklqewefv4 3 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Er vel heller sjelden folk putter aliminiumsbokser i munnen Nope.. Random bildet jeg fant på instagram nå.. http://instagram.com/p/Y5xQFQTQTs/ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Dersom du vil motbevise at det er sjeldent at folk putter aliminiumsbokser i munnen så bør du faktisk vise mer enn 1 bilde. Alle regler har jo et unntak, så om jeg hadde sagt at ingen noensinne gjorde det så hadde bildet ditt allikevel ikke vært nok til å motsi påstanden min. Så jeg trenger noen flere sånne bilder Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Dersom du vil motbevise at det er sjeldent at folk putter aliminiumsbokser i munnen så bør du faktisk vise mer enn 1 bilde. Alle regler har jo et unntak, så om jeg hadde sagt at ingen noensinne gjorde det så hadde bildet ditt allikevel ikke vært nok til å motsi påstanden min. Så jeg trenger noen flere sånne bilder Haha. Men tror han mener aluminiumsbokser som i brusbokser Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Må jo bli gal hvis man går gjennom hverdagen å tenker på hvem som har tatt på embalasjen til matvarene dine. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Russ som kjører motorvogn tilfeldig rundt med vannsprut ut gjennom vinduet. Det er vel hjemler nok i veitrafikkloven til å bøtelegge og inndra førerkortet til slike uansvarlige sjåfører. Endret 9. mai 2013 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Nettbanken og java. Fy faen, må jo laste ned java hver jævla gang jeg skal bruke nettbanken, og nå får jeg bare error på filen som skal installeres. Makan til møkk, får ikke brukt nettbank mer da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Min java oppdateres automatisk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Burde slutte å festrøyke ettersom jeg fester ganske ofte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå