Hestekølle Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 irriterer meg over homseungene i "Hva irriterer deg mest når du trener"-tråden som kverrulerer så jævlig på at sko ikke beskytter føttene. Ta på deg noen jævla sko da for faen! I stedefor å trene uten! Forpulte drittunger hele gjengen! 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Vet du hva som irriterer meg Hestekølle? At du får rage blackout hver eneste gang noen er uenig med deg. Har sett fler ganger at du slenger rundt deg med kommentarer som det over her. "homseungene" "Forpulte drittunger". Kan du ikke i det minste prøve å vise et snev av modenhet når du poster? Endret 12. desember 2010 av Ajaco 11 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Link til ting som irriterer når du trener? Jeg har lyst til å le. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 roastbiff som har vært i fryseren :sick::sick: Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) So you can keep on... DoinNothin™ Endret 12. desember 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Slettet en meningsløs kommentar på en av YT videoene mine. Utrolig irriterende med spam. Hva faen er poenget med å kun poste "Hva?" I tillegg var det en svenske, men det er vel en annen sak.... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Så en reklame for iPad på TV. Og ja, de kaller det NETTBRETT for faen. Hva i helvete skal det bety? DETTE er et forbanna brett: Og "nett"? Internett liksom? Alt har tilgang til internett nå til dags uansett. DET TRENGER FAEN IKKE Å VÆRE MED I TITTELEN. For et stygt navn. Jeg blir så forbanna provosert av folk som sitter og finner på teite norske navn til ting. Og eldre mennesker tror det er et "lesebrett" som de kaller det så fint. "SKAL JEG KJØPE IPAD ELLER KINDLE LISSOM?=!=?!?!?!" Jaja for all del, sammenlign de to. Endret 12. desember 2010 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Muntlig høring i norsk i morgen. FUuuuuu Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) 10min fremføring i engelsk i morgen og jeg har ikke startet :O Endret 12. desember 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Foretrekker du å kalle dem "pad"? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg foretrekker å kalle dem "ubrukelig" 6 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Slettet en meningsløs kommentar på en av YT videoene mine. Utrolig irriterende med spam. Hva faen er poenget med å kun poste "Hva?" I tillegg var det en svenske, men det er vel en annen sak.... Hvis det var en svenske overrasker det meg at kommentaren ikke var "Hva? xD ^^ ^^ <3 <3 ;P ;D =D xP xP " Faen svensker altså. Alltid så forbanna dumme. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Foretrekker du å kalle dem "pad"? Om det faktisk er en "pad" eller ikke spiller jo ingen rolle, iPad er produktnavnet. Jeg foretrekker egentlig å ikke snakke om hyped-up dingsebomser i det hele tatt, men jeg måtte bare. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 De har sine bruksområder. Jeg er selv storforbruker av mobil surfing på en eldre mobil med touchscreen. Om den var større, hadde det gjort surfingen enklere. Da tenker jeg på Samsung Galaxy Tab, ikke iPad. Førstnevnte oppfører seg som en vanlig, men litt forstørra mobil, og kan ringe. Jeg har tro på nettbrettene, men ikke som laptop-erstatter. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Så en reklame for iPad på TV. Og ja, de kaller det NETTBRETT for faen. Hva i helvete skal det bety? DETTE er et forbanna brett: Og "nett"? Internett liksom? Alt har tilgang til internett nå til dags uansett. DET TRENGER FAEN IKKE Å VÆRE MED I TITTELEN. For et stygt navn. Jeg blir så forbanna provosert av folk som sitter og finner på teite norske navn til ting. Og eldre mennesker tror det er et "lesebrett" som de kaller det så fint. "SKAL JEG KJØPE IPAD ELLER KINDLE LISSOM?=!=?!?!?!" Jaja for all del, sammenlign de to. Her om dagen tenkte jeg at jeg ville ha et lesebrett, men så kom jeg fram til at jeg heller ville ha iPad. Så kom jeg på at jeg ikke har råd til den slags, men allikevel. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Faen svensker altså. Alltid så forbanna dumme. Ikke på håndballbanen Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Litt plagsomt at når jeg ser juleavatarene til folk, så føler jeg meg litt presset til å kle opp Star Wars-Brian. Noe jeg ikke har peiling på hvordan man gjør... EDIT: Noe annet som irriterer, er at jeg ikke vet om det egentlig skal bindestrek i Star Wars-Brian. Hvordan skriver man det egentlig? Endret 12. desember 2010 av Olimaen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Google "santa hat", paste den på i paint og skriv "jeg har juleavatar xD" Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 1 Google "santa hat", 2 paste den på i paint og 3 skriv "jeg har juleavatar xD" 4 post i "vurder avatar"tråden 5 PROFIT Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Muntlig høring i norsk i morgen. FUuuuuu Har enda ikke begynt å øve, dette går til helvete, GARANTERT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå