Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Liker korpsmusikk hvis de spiller Enter the Dragon theme , for det er jo nasjonalsangen til martial arts fans :D

 

Eventuellt 2001/CC Rider , ho ho ;)

 

Bare grinebitere som ikke hadde likt Police Academy korpsmusikk , lulz ;)

 

Jeg vil høre DX theme *humrer*

 

......and if you're not down with that , SUCK IT :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

At papirarkivet vårt er så himla kaotisk. Ingenting er der det står det skal være, det er forferdelig å prøve og lete opp noe der.

Stå på huet i ørti år gamle bilder og negativer med lukten av gammelt rundt deg overalt. Som om man ikke blir svimmel nok av å stå med huet ned i lang tid ...

Lenke til kommentar

Samme her. Har en slags innebygd brannmur i hjernen etter at jeg så diverse kvalmende og groteske klipp på nettet da jeg var yngre.

Men dette med rom-folket er jo sant. Jeg er vanligvis et aksepterende og medfølende menneske men nå begynner det å bli for mye. Var ei romtigger som ikke lot meg være i fred enda jeg først ba henne pent om å la meg sitte i fred. Endte opp med å skjelle henne ut etter noter. Noe jeg vanligvis ikke gjør men når de nekter å ta et nei så klikker det til slutt. Tenk om alle skulle sitte på rumpen sin og be andre som jobber for føden om å få penger? "Hei, jeg bare sitter her dagen lang uten å gjøre noe. Kan du ikke gi meg en hundrelapp for det?".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samme her. Har en slags innebygd brannmur i hjernen etter at jeg så diverse kvalmende og groteske klipp på nettet da jeg var yngre.

Men dette med rom-folket er jo sant. Jeg er vanligvis et aksepterende og medfølende menneske men nå begynner det å bli for mye. Var ei romtigger som ikke lot meg være i fred enda jeg først ba henne pent om å la meg sitte i fred. Endte opp med å skjelle henne ut etter noter. Noe jeg vanligvis ikke gjør men når de nekter å ta et nei så klikker det til slutt. Tenk om alle skulle sitte på rumpen sin og be andre som jobber for føden om å få penger? "Hei, jeg bare sitter her dagen lang uten å gjøre noe. Kan du ikke gi meg en hundrelapp for det?".

Jeg leste en gang at romfolk i Oslo ikke bruker papir når de tørker seg (de brukte fingrene, også gnidde de seg sikkert tørre ved å skrape hendene mot veggen eller lignende).
Lenke til kommentar

Ja, men hva med de få lappene/kronene de skraper sammen når naive mennesker gir etter? Hvor havner de? Jo, i butikken. Videre går de til folket som igjen bruker dem når de skal handle. Slik foregår sirkelen. Hva slags lumske bakterier som florerer på mynter og sedler er ekkelt å tenke på. Ikke at det er uhygenisk i utgangspunktet, men dette gjør ikke saken bedre. Jeg vasker meg alltid på hendene etter å ha tatt på det.

Lenke til kommentar

Ja så kunne enhver som bruker PCen din ha tilgang dit og tømme kontoen din. :p Sikkerheten er der for en grunn, dude.

 

 

Helt perfekt vær i dag og vi er "innestengt" fram til 16. Fri i morgen, og blir sikkert drittvær.

 

Kunne ikke det når det er et flere stegs sikkerhetssystem. Det kunne vært som på telefonen. Der kan man flytte penger mellom sine egne kontoer uten noen innlogging(utenom første gangen'), men ikke ut av sitt eget kontosystem uten mer verifisering. Jeg bruker kun nettbanken på pc når jeg må betale regninger.

Lenke til kommentar

Ja, men hva med de få lappene/kronene de skraper sammen når naive mennesker gir etter? Hvor havner de? Jo, i butikken. Videre går de til folket som igjen bruker dem når de skal handle. Slik foregår sirkelen. Hva slags lumske bakterier som florerer på mynter og sedler er ekkelt å tenke på. Ikke at det er uhygenisk i utgangspunktet, men dette gjør ikke saken bedre. Jeg vasker meg alltid på hendene etter å ha tatt på det.

Der sa du noe.

Men jeg har ikke brukt mynter eller lapper på flere år. Er en skjelden gang jeg bruker noe annet enn kort :)

Lenke til kommentar

 

 

Og hva med alle de andre som bruker kort? :)

hahha der sa du noe igjen.

Jeg gir litt faen egentlig.

3 sekunders regelen gjelder sikkert fingeren også haha.. Og jeg bruker laangt unde 3 sek på å trykke koden. Og det er jo bare en finger, så om jeg absolutt skal pelle meg i kjeften har jeg 9 andre jeg kan bruke :)

Lenke til kommentar

Jeg pleier rett og slett bare å vaske meg på hendene når f.eks:

 

- Jeg handler

- Toalettbesøk

- Matlaging

 

Og andre aktiviteter som åpenbart trenger en liten håndvask. Enkelt og greit. Sier ikke at dette er noe som fører til dødsfall, men det er greit å være hygenisk av ulike årsaker. For eksempel smittefare for influensa og lignende. Detter jo noe man lærer fra man er liten. Jeg HATER når mennesker ikke vasker seg på hendene etter f.eks toalettbesøk. På offentlige doer pleier jeg å bruke papir for å åpne/låse dører.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg gidder å rydde hjemme kjapt før jeg drar, i tilfelle noen vil være med meg hjem i kveld.

 

Sist gang hadde jeg ikke rydda og ei ville være med meg hjem, jeg sa bare nei det går ikke, og hun ble drittsur og fornermet.

 

Hmm :hmm: jeg er lat... Men hvis jeg lar være å rydde så vil jeg ikke ha med noen hjem, som gjør meg "hard to get". Hvis jeg shiner opp nå så blir jeg for available og failer som vanlig. Problematisk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...