djgudleif Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Ikke tenk på en isbjørn. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Dere har alt for god husk, kan se en film på nytt hver tredje måned. Kan lese hele plottet før jeg ser en film, og likevel bli overrasket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg kan se samme filmen på rad 10-20 ganger og likevel kose meg like mye. Som da en kompis, hans mor og meg så Titanic 3 ganger på rad i løpet av en natt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg har sett The Fast and the Furious sånn 20 ganger, minst. Pleier å se den sånn 3-4 ganger i året Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Aldri sett Fast & Furious. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Prosjektet jeg forventet å bli ferdig med i kveld, visste seg å ta lengre tid enn forventet. (Framføring i morra!) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Jævla ustabilt internett i hele dag -.- Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 At jeg aldri klarer å legge meg tidlig når jeg skal opp halv sju om morgenen... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Dere har alt for god husk, kan se en film på nytt hver tredje måned. Kan lese hele plottet før jeg ser en film, og likevel bli overrasket. Det har ikke noe med avataren din å gjøre? 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Fuckings kroppen som bestemmer selv når du skal eller ikke skal sove. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Aldri sett Fast & Furious. Det er faktisk den fjerde filmen som heter det, men den er tøff den og. Liker best den første da. Men jeg er faktisk meget sosialt oppegående så jeg forsto hva du mente, at du ikke har sett noen av dem/den første som jeg snakket om. Og derfor skal jeg si deg det, at det burde du. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Aldri sett Fast & Furious. Du har i bunn og grunn ikke gått glipp av noe. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) At fotballsupportere alltid snakker om "Vi" eller "oss" når de snakker om laget sitt. Overhørte en samtale mellom to og det er jo nesten komisk "vi har spilt bra i det siste da" "ja, dere har det, men dere må jobbe litt med forsvaret". og sånn går det "gleder meg til vi får nye drakter " osv. Koselig med tilhørighet og samhold, men snakk om å leve i en boble. Endret 6. mai 2013 av Carlgutt 6 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 At fotballsupportere alltid snakker om "Vi" eller "oss" når de snakker om laget sitt. Overhørte en samtale mellom to og det er jo nesten komisk "vi har spilt bra i det siste da" "ja, dere har det, men dere må jobbe litt med forsvaret". og sånn går det "gleder meg til vi får nye drakter " osv. Koselig med tilhørighet og samhold, men snakk om å leve i en boble. Jeg prøvde meg på den der på fotballforumet for ikke så lenge siden. Oppfordrer deg til å prøve selv. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg tror at det kan være så enkelt som at det er lettere/raskere å si vi/oss/dere enn å uttale hele navnet på laget hver gang, spesielt når det blir så gjentagende i enkelte samtaler. Det er en del som lever i en boble, men det gjør jo egentlig alle på et eller annet område. Det er heller ikke måte på hvor deffensive folk kan bli ovenfor sine bobler. Som supporter selv så bruker jeg veldig sjeldent vi/oss ettersom jeg ikke anser det som en presis uttryksmåte. Andre supportere får gjøre som de vil, gjerne tro at om de ser kampen eller ikke vil ha en sommerfugleffekt som påvirker utgangen. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg prøvde meg på den der på fotballforumet for ikke så lenge siden. Oppfordrer deg til å prøve selv. Du burde skamme deg, som bergenser har du jo til og med fotbalsanger på egen dialekt som forklarer hvorfor supportere kaller seg "vi" og "oss" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Du burde skamme deg, som bergenser har du jo til og med fotbalsanger på egen dialekt som forklarer hvorfor supportere kaller seg "vi" og "oss" Er ikke fra Bergen, holder ikke med Brann og selvsagt skal du få lov til å omtale klubben din som "vi" og "oss" osv om du går på kampene til lokallaget ditt og lager liv og kanskje til og med er medlem i eller til og med har spilt i klubben. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 I så fall var jeg vel litt på avtrekkeren, det forklarer i alle fall mentaliteten bak det. Virker i alle fall logisk, siden supportere har en innvirkning på laget. Irriterer meg forøvrig over at jeg er oppe enda. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Aldri sett Fast & Furious. Hopp over de fire først og kos deg med femmeren. Den er jævlig fet. Du har i bunn og grunn ikke gått glipp av noe. Uenig. Han går glipp av en jævlig fet actionfilm i form av femmeren. Sjefsfilm! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 At jeg blir klam i hånda av å skrive med penn på eksamen. Hånda detter bare lenger og lenger ned på pennen utover i setningene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå