Gyr0 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Inkassosak uten å ha fått betalingsvarsel Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Blakk og sulten. Helvete faen dritt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hva er det med voksne mennesker som har høye tastelyder på mobilene sine? Og spiller spill med lyd på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Speaking of lyd: Trenningstudio med musikken på minimal lyd blir for dumt. Men i garderoben, DER skal lyden stå på fult volum der! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Speaking of lyd: Trenningstudio med musikken på minimal lyd blir for dumt. Men i garderoben, DER skal lyden stå på fult volum der! Nei, lyd(musikk) på treningstudio er teit! Her har dem en spilleliste med noen få sanger som bare står og går. ER SÅ DRITT LEI DEN MUSIKKEN! Skulle ikke vært noe musikk! Skal man ha musikk kan man ta med seg ørepropper 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Nei for faen ørepropper er noe dritt, detter ut av ørene og genrelt ekkelt og ha på når man trener. Ja til mer høy mysikk! Så det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Da skaffer man seg noen ålreite propper vett. Shure SE215 f.eks er ålreit til prisen, litt over 700 spenn. Ålreit lyd og lydisolasjon, sitter bra pga bøyla som sitter rundt øret (litt uvant i starten), og bra kvalitet på ledning (som kan byttes ut). Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Ønsker meg skikkelig headsett (som ikke er propp) uansett ikke noe problem siden jeg ikke driver på med trening. Noen sånne kansje. Store, myke øreputer som former seg etter øremuslingen. Høres bra ut. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=s167tqTCpe8 å herregud 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 å herregud http://www.youtube.com/watch?v=8Zcfa97Chp4 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Folk som er besatt av å spørre deg ut om alt mulig de ikke har noe med. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 At det ikke blir russebuss på denne skolen. Hadde jeg bytta skole som jeg tenkte kunne jeg vært med i russebuss neste år. Fitte altså, nå blir det bare en van!!! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Folk som er besatt av å spørre deg ut om alt mulig de ikke har noe med. Er det noen som har spurt deg om kjønnssykdommer? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 kan da ikke være så fett med russebuss? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 At noe så simpelt som et par SMS kan ødelegge humøret for dagen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 vil ut i det fine været, men har en ekstremt idiotisk prøve i morgen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 At det ikke blir russebuss på denne skolen. Hadde jeg bytta skole som jeg tenkte kunne jeg vært med i russebuss neste år. Fitte altså, nå blir det bare en van!!! Van er da greit nok det? Du kan få mye av det samme i en van som i en buss. Bare i mindre størrelse, så klart. Fett anlegg, lys, vannseng, bar, what have you. Forøvrig irriterer varmen meg, og sommeren har ikke engang begynt. Vansmekter jo her inne mens jeg støvsuger. Lenke til kommentar
koots Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Irriterer meg over den korte korte sommeren med altfor lite garantert varme og solskinn. Idag var en fin vårdag, men ting kunne gjerne vært litt grønnere ute. På plussiden så gikk det an å gå med oppbrettede ermer ute i sola idag. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Når skal netflix slutte å spoile ALT for faen i helvete! Er så fitte lei! Hver gang jeg leser en plot synopsis derfra så avsløres hele dritten. En gang avslørte de at en karakter døde, regnet med at det var helt i starten men det var faktisk over halvveis ute i filmen, og det var filmens store vendepunkt. Må jeg virkelig boikotte en måned til og så komme krypende tilbake til den eneste måten jeg gidder å se film på akkurat nå? Endret 5. mai 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 pro tip: Ikke les synopsis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå