Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Speaking of lyd: Trenningstudio med musikken på minimal lyd blir for dumt. Men i garderoben, DER skal lyden stå på fult volum der!

Lenke til kommentar

Speaking of lyd: Trenningstudio med musikken på minimal lyd blir for dumt. Men i garderoben, DER skal lyden stå på fult volum der!

 

Nei, lyd(musikk) på treningstudio er teit! Her har dem en spilleliste med noen få sanger som bare står og går. ER SÅ DRITT LEI DEN MUSIKKEN! Skulle ikke vært noe musikk! Skal man ha musikk kan man ta med seg ørepropper

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei for faen ørepropper er noe dritt, detter ut av ørene og genrelt ekkelt og ha på når man trener. Ja til mer høy mysikk! Så det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ønsker meg skikkelig headsett (som ikke er propp) uansett ikke noe problem siden jeg ikke driver på med trening.

Noen sånne kansje. Store, myke øreputer som former seg etter øremuslingen. Høres bra ut. :D

 

793573269515_F.jpeg?width=268&height=201

Lenke til kommentar

At det ikke blir russebuss på denne skolen.

Hadde jeg bytta skole som jeg tenkte kunne jeg vært med i russebuss neste år. Fitte altså, nå blir det bare en van!!!

Van er da greit nok det?

Du kan få mye av det samme i en van som i en buss. Bare i mindre størrelse, så klart. Fett anlegg, lys, vannseng, bar, what have you.

 

Forøvrig irriterer varmen meg, og sommeren har ikke engang begynt. Vansmekter jo her inne mens jeg støvsuger.

Lenke til kommentar

Når skal netflix slutte å spoile ALT for faen i helvete! Er så fitte lei! Hver gang jeg leser en plot synopsis derfra så avsløres hele dritten. En gang avslørte de at en karakter døde, regnet med at det var helt i starten men det var faktisk over halvveis ute i filmen, og det var filmens store vendepunkt.

 

Må jeg virkelig boikotte en måned til og så komme krypende tilbake til den eneste måten jeg gidder å se film på akkurat nå?

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...