Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den reklama på kino der ein idiot i baksetet dreg i handbrekket når sjåføren kjører 140km/t, seriøst? Forskjell på å seie frå om råkjøring og å vrake både bilar og folk.

Ei som satt på mens jeg kjørte gjorde det på motorveien en gang. Ikke så veldig brått, men skvatt litt når hun hadde hånda si på brekket. Heldigvis hadde jeg lekt såpass med brekket den vintern at det ikke gjorde en skjit :)

Lenke til kommentar

Ei som satt på mens jeg kjørte gjorde det på motorveien en gang. Ikke så veldig brått, men skvatt litt når hun hadde hånda si på brekket. Heldigvis hadde jeg lekt såpass med brekket den vintern at det ikke gjorde en skjit :)

 

Har ingen folkeskikk lenger? Ingen respekt for privat eiendom og ting som ikke er demmes!

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Det kom snø i går, og det snør som fæn her i Indre Sogn nå. For noe møkk... Jeg husker fra barnebursdager hos kamerater som har bursdag i mars, hvor vi alltid var ute og lekte. Da var det som oftest bare noen få snøflekker, og blomstene var på vei opp.

 

Dette var dog på den tiden jeg likte snø. Da forsvann snøen med regnet hele tiden. Nå som jeg hater det, så skal det jo være snø i fuckings seks måneder.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...