Rudde Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bo hjemme til du ikke lenger kan, sparer deg 5-10k per måned. Eller du kan starte livet, skaffe deg en sikkerlig utdannelse og eller jobb på ett nytt og spennende sted. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 At det snør flere dager i løpet av en uke nå som vinteren for lengst burde ha sluppet taket. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 At det snør flere dager i løpet av en uke nå som vinteren for lengst burde ha sluppet taket. Snø? Den forsvant herfra for flere uker siden. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Den blir ikke liggende, men det er kaldt nok til at nedbøren kommer ned som snø og det har skjedd 3-4 dager over en periode på ca 10 dager. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Snødd masse i Bergen Nord i dag virker det som. Men det var sol og T-skjortevær i Fana. Forskjell på folk, tydeligvis. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Du kan bruke dette tegnet her: , Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Den reklama på kino der ein idiot i baksetet dreg i handbrekket når sjåføren kjører 140km/t, seriøst? Forskjell på å seie frå om råkjøring og å vrake både bilar og folk. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Den reklama på kino der ein idiot i baksetet dreg i handbrekket når sjåføren kjører 140km/t, seriøst? Forskjell på å seie frå om råkjøring og å vrake både bilar og folk. Ei som satt på mens jeg kjørte gjorde det på motorveien en gang. Ikke så veldig brått, men skvatt litt når hun hadde hånda si på brekket. Heldigvis hadde jeg lekt såpass med brekket den vintern at det ikke gjorde en skjit Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Du er så kul Occi. Kan du lære meg hvordan jeg kan være så kul eller? Det oser kul av deg. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Ei som satt på mens jeg kjørte gjorde det på motorveien en gang. Ikke så veldig brått, men skvatt litt når hun hadde hånda si på brekket. Heldigvis hadde jeg lekt såpass med brekket den vintern at det ikke gjorde en skjit Har ingen folkeskikk lenger? Ingen respekt for privat eiendom og ting som ikke er demmes! Endret 2. mai 2013 av Rudde93 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Du er så kul Occi. Kan du lære meg hvordan jeg kan være så kul eller? Det oser kul av deg. #SMUGYOLO Hint: Det var kun en digresjon, og hva du syns om det er meg knekkende likegyldig. Ha en fortsatt fin kveld. Endret 2. mai 2013 av Occi Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Prøver å søke om førerkort hos statens vegvesen, men det kommer bare opp "Fornavn, etternavn eller fødselsnummer er feil" når jeg prøver å sende inn et skjema. FEIL?! Hvordan kan det være FEIL? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det snør i Bergen. I mai. Ka faen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 At sneen har lagt seg på veiene. 3. mai hva faen?! Dette kan jo bli interessant mtp. at alle bilene på jobb har sommerdekk. Fuck it, alle jeg vet av her har sommerdekk nå. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 hadde vært så sykt gøy om det kom snø i Kristiansand nå Folk her kan jo ikke kjøre om de har vinterdekk, og nå er vel jeg en av få som ikke har lagt om Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Det kom snø i går, og det snør som fæn her i Indre Sogn nå. For noe møkk... Jeg husker fra barnebursdager hos kamerater som har bursdag i mars, hvor vi alltid var ute og lekte. Da var det som oftest bare noen få snøflekker, og blomstene var på vei opp. Dette var dog på den tiden jeg likte snø. Da forsvann snøen med regnet hele tiden. Nå som jeg hater det, så skal det jo være snø i fuckings seks måneder. Endret 3. mai 2013 av Quote Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Folk som kommer dausjuke på jobb. Ja, for all del, jeg har lyst til å bli sjuk før helga jeg også, så bare stå ved siden av meg å smitt meg du... Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Kjølehjørner kan bli ulovlig fordi de bruker mer energi enn et lite kjøleskap. http://www.dagbladet.no/2013/05/02/nyheter/kjolehjorner/eu/nve/forbud/26957278/ Vet ikke hva jeg skal si, noen burde blitt skutt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Gadd ikke dusje da jeg sto opp nå har noen tømt varmtvannstanken!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå