Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

90% av vennene mine samt 600 andre skal på samme fest. Jeg drikker ikke, så hva gjør jeg? Jo, jeg kjeder meg hjemme. Ikke nok med det, selvfølgelig er det problemer med internett signaler i nærområdet, så jeg har praktisk talt nesten ikke nett engang... Tonight's gonna be a good night.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

90% av vennene mine samt 600 andre skal på samme fest. Jeg drikker ikke, så hva gjør jeg? Jo, jeg kjeder meg hjemme. Ikke nok med det, selvfølgelig er det problemer med internett signaler i nærområdet, så jeg har praktisk talt nesten ikke nett engang... Tonight's gonna be a good night.

 

Hvis det er noen trøst, så er maaange av mine venner ute å har det gøy, mens jeg skal på jobb i morgen.

 

Jeg trøster meg med ordinær lønn + 100%overtidstillegg + 100%helligdagstillegg :p

Lenke til kommentar

  • Når folk mener alle spill med 7+ er kun for barn. Samme med film, forresten.
  • Når tenåringer tror det er kult å drikke, og mener det må til for å ha det gøy. Bullshit.
  • Når folk klager på deg fordi du feiler i en sport/lek.
  • Når småunger løfter enegridrikken høyere enn en vanlig brusboks for å vise den frem, og tror de er "kule" fordi de drikker skvip.
  • Når folk skal døgne uten noen grunn. <<Okay, vi kjeder dritten ut av oss, men vi skal pokker ikke legge oss!>>

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Når tenåringer tror det er kult å drikke, og mener det må til for å ha det gøy. Bullshit.

Hvis det var meg du refererte til, så mener jeg absolutt ikke at drikking må til for å ha det gøy. Jeg har aldri drukket, har ikke tenkt å gjøre det heller. Men jeg vet at alle andre rundt meg tror nettopp det at man må drikke for å ha det gøy, og når 99% av alle andre drikker, så blir det kjipt å være den eneste som står der edru. Virker nesten som om det ikke er sosialt akseptert å ikke drikke på fest. Men er enig med deg på det, er idiotisk at det har blitt sånn.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Men du klager ikke.

Det var ikke det jeg gjorde heller. Jeg bare irriterer meg over at det ikke går an å dra på en eneste fest uten at man nesten må drikke med mindre man vil bli sett på som rar eller "outcast" liksom. At jeg må kjede meg hjemme i stedet for å feste bare fordi jeg ikke vil drikke.

 

Man kan si det sånn at det rett og slett ikke er sosialt akseptert å ikke drikke på fest. Det irriterer meg.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...