WarpX Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Og jeg regner med at du er et prakteksempel av menneskeheten selv Normalt sett så rakker jeg ikke ned på andre menneskers utseende. Men hun er kjendis. Når hun er ute og frivillig eksponerer seg slik at mine øyeballer må se henne, så fortjener hun det. Om man skal gå rundt å irriterer seg over noe så tåpelig som at andre mennesker har litt for stor munn, har man et alvorlig problem. I denne tråden har vi forlengst funnet ut at folk som sutrer over andres irritasjoner og mener at det er feil eller ikke rett å irritere seg over en bestemt ting, egentlig ikke har noe her å gjøre. Jeg, for min del, synes Anne Hathaway er utrolig vakker. Du må ha en bug i den delen av hjerna som ser størrelsesforhold i verden. 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 på en måte. Gir man ikke blir man sett på som en gnier, eller kansje er man ikke i det hele tatt glad i dem. Som om penger er måten å uttrykke kjærlighet på. Var ett år jeg ga alle pengene til kirkens nødhjelp i stedet, og egentlig virket det som at folk ble skuffet da de fikk ark om at gaven deres var sendt til afrika.. Forklar situasjonen din til folk da. Jeg er selv fristet til å bare gi opp gavehysteriet og si til folk at jeg ikke ønsker å motta noen gaver, og vil heller ikke gi noe til andre, og da pent forklare at jeg er lei av driten og synes julen heller handler mer om maten, familien, osv. 1 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jepp, med risiko for å såre/irritere folk. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 En risiko som er verdt å ta. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Labtec-musa mi har rullehjul som er altfor glatt. Såvidt jeg klarer å rulle med den Greit at den var billig, men jeg har også ei tilsvarende billig Logitech-mus som er helt grei. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg, for min del, synes Anne Hathaway er utrolig vakker. Du må ha en bug i den delen av hjerna som ser størrelsesforhold i verden. Hun er ganske pen ja. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har du ølbrillene på deg? 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja men faen da. Det er da en subjektiv mening. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva har det med saken å gjøre? Captain Obvious to the rescue... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Folk som irriterer seg over andres problemer er særs irriterende. Hva angår Anne Hathaway er så som så, hun er helt OK, yet again er det ens egen mening som teller. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva har det med saken å gjøre? Captain Obvious to the rescue... Det har alt med saken å gjøre. Å hevde at en person er stygg er nå en ting, det er det ikke noe galt med - fordi det er din subjektive mening. Det som deriomt er irriterende (dette gjelder alle, ikke bare deg), er folk som skal fortelle andre hvem som er pene og ikke. Det funker ikke, da det er subjektivt. 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Generelt sett er jeg enig i det, men i dette tilfellet må jeg da oppfordre folk å se litt nøyere etter. Jeg syntes også hun var høvelig pen første gang jeg så henne, men etterhvert ble det noe rart med henne, og jeg forsto ikke helt umiddelbart hva det var. Det var et eller annet som ikke stemte. Men så det etterhvert, og nå klarer jeg å se forbi all sminken som sikkert blendet meg første gang. Irriterende treigt det går å bare skrive med en hånd fordi jeg ligger på soffan. Jada jada det er min egen feil... Endret 12. desember 2010 av WarpX Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva har det med saken å gjøre? Captain Obvious to the rescue... Det har alt med saken å gjøre. Å hevde at en person er stygg er nå en ting, det er det ikke noe galt med - fordi det er din subjektive mening. Det som deriomt er irriterende (dette gjelder alle, ikke bare deg), er folk som skal fortelle andre hvem som er pene og ikke. Det funker ikke, da det er subjektivt. Ja, er så teit med folk som bare OMG MEGAN FOX ER SÅ HOT, jeg mener, har dere SETT tomlene hennes eller? :/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Snømåking... Det er faen meg djevelens verk! Kom ca. 25 cm i går kveld og i natt, og vi har største gårdsplassen i nabolaget. FML! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kanskje investere i snøfreser? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 At Norge godtok det forbannade overvåkings/datalagrings systemet.... Bah, så nå måtte jeg investere i et VPN tjeneste. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kanskje investere i snøfreser? Har prøvd, men sjefen i huset mener det er bortkastet penger Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Da svarer du at han får måke snøen selv, helt til han ombestemmer seg. Noe han vil. Trust me. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Få sjefen til å måke da Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 So you can keep on... DoinNothin™ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå