Primer4 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hater å rote med noen på fest og så får de tak i meg neste dag. Den svir Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Piping i tv-serier, filmer og andre ting. Typ høyfrekvent, så det blir som å ha tinnitus. Grådig irriterende at de bruker lydteknikere som er så gamle at de ikke hører noen ting over 10k og får luka ut sånt noe. Endret 29. april 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hater å rote med noen på fest og så får de tak i meg neste dag. Ups, jeg er somregel den som tar kontakt dagen derpå! Vil somregel ha mer da jeg blir edru.. Om dama ikke er horibel da seeeeff Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Sosialangst og prestasjonsangst gjør at jeg trives best med de jeg kjenner fra før. Alkohol gjør at jeg blir en person som lett kommer i kontakt med folk. Et luftslott som sprenges om noen skulle møte meg edru neste dag, rett og slett. Endret 29. april 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Sosialangst og prestasjonsangst gjør at jeg trives best med de jeg kjenner fra før. Alkohol gjør at jeg blir en person som lett kommer i kontakt med folk. Et luftslott som sprenges om noen skulle møte meg edru neste dag, rett og slett. Jeg trodde ikke du var typen til å selvmedisinere deg selv med alkohol. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det er ikke selvmedisinering, det er et resultat av å være full. Drikker og koser meg som alle andre, hvor får du selvmedisinering fra? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Sosialangst og prestasjonsangst gjør at jeg trives best med de jeg kjenner fra før. Alkohol gjør at jeg blir en person som lett kommer i kontakt med folk. Et luftslott som sprenges om noen skulle møte meg edru neste dag, rett og slett. Er du en indisk astrofysiker med nesten eget TV-show? 6 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det er ikke selvmedisinering, det er et resultat av å være full. Drikker og koser meg som alle andre, hvor får du selvmedisinering fra? Du har angst som går bort ved hjelp av alkohol, derav selvmedisinering. Duh. 6 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Eh, men det er jo ikke selve grunnen til at jeg drikker. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det er grunnen til at de fleste drikker, spør du meg. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hva med oss som drikker for smaken da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hva med oss som drikker for smaken da? lystløgnere. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Politiet kaster ut Romfolk på skøyen. Dafuq er det her? Er tv2 virkelig så dersperate? Må også le av de "to gode naboene" som overhode ikke vet hvordan de skal bruke et brekkjern. Dummeste jeg har sett. Han ene er mer opptatt av og se kul ut med tyggis enn å faktisk bruke jernet på en non-retarded måte. Endret 29. april 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hva med oss som drikker for smaken da? Man blir sjelden full av det. Smaksevnen blir for dårlig før det skjer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hva med oss som drikker for smaken da? Hva med dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Good! Møkkaavis! Carsten Byhring : "VG er en anstendig avis !" (syns det er morro med referanse-humor , lol) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ok. Hvorfor tiltaler du meg i 3. person? Jeg svarte til noen andre , ikke til deg Ikke så viktig uansett.......syns bare det var festlig Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Politiet kaster ut Romfolk på skøyen.. Leste 'sjøen', og jeg fikk et innslag av respekt for saken .Snudde seg fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå