Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være, men det blir jeg ikke. Det er snakk om hva som er mest sømmelig. Hva er grunnen til å vifte med andres flagg? Er det liksom bare å få lov å vifte med hva som helst? Jeg gjentar meg selv atter en gang: det er norges grunnlovsdag som skal feires, hvorfor skal det da være andre flagg en norske flagg i toget?

For mange som kanskje har en far fra Sudan og en mor fra Norge og så bor dem i Norge, så vil de så klart feire 17. mai med resten av oss og vaie det norske flagget. Men fordi de ikke bare er norsk så tar de det Sudanske flagget på ene siden av flagget og det norske på det andre for å vise fram begge sidene av seg selv.

 

Dette kalles multikulturalisme, og med tanke på de siste angrepene på multikulturalismen er 17. Mai en veldig bra egnet dag til å feire at vi bor i et fritt land der svarte og hvite kan gifte seg på tross av landegrenser og få små brune barn som spiller xbox et sekund og spiser en etiopisk couscousrett det andre og jeg kan ikke tenke meg en bedre måte å feire på enn å vaie de flaggene barna føler for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja. Du og jeg er i hovedsak vann også.

 

Tøystykket som er flagget er ikke poenget, treverket som er kisten er heller ikke poenget i en kirke.

Flagget representerer landet vårt, og alle som har dødd for å beskytte det.

 

Hadde det hatt noen betydning for deg dersom folket fløy et hammer og sikkel flagg, eller kanskje et hakekorsflagg istedenfor?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Flagget representerer landet vårt, og alle som har dødd for å beskytte det.

 

God bless Norge! Vi har kjempet hardt for dette landet, eller hva?

 

Om jeg ikke flagger på 17.Mai. Viser jeg da ikke respekt/er likegyldig til de som sloss for Norge? Skammer jeg Norge mer som ikke deltar på 17.Mai enn de fra Afghanistan som flagger med et Afghansk flagg? De er jo tankefulle nok til å i det hele tatt møte opp! Høres ikke det logisk ut?

 

Jeg kan se for meg nasjonalist-gjengen sine bursdager der hele selskapet kun skal sentrere rundt bursdagsbarnet. Du må bare våge deg å komme med feil symbolikk, for da blir det smell!

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hæ?

 

Diskutant nevnte noe som kunne vært råstoff/handling i en Nazi Per sketsj (NP var en av Otto Jespersens mange rollefigurer)

 

"Jeg kan se for meg nasjonalist-gjengen sine bursdager der hele selskapet kun skal sentrere rundt bursdagsbarnet. Du må bare våge deg å komme med feil symbolikk, for da blir det smell!"

 

Lippestad : Hei på deg Annersgutt , grattis på da'n ditt bannannhue !

 

Fagerlid : Velkommen til Ila , der ALLE kjenner ALLE....jeg og Lippestad har kjøpt flere bæreposer med heksehyl og krokodiller ;)

 

ABB : Faen , hvis dere ikke fjerner de utenlandske flaggene så eksploderer jeg > : (

 

:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

 

Diskutant nevnte noe som kunne vært råstoff/handling i en Nazi Per sketsj (NP var en av Otto Jespersens mange rollefigurer)

 

"Jeg kan se for meg nasjonalist-gjengen sine bursdager der hele selskapet kun skal sentrere rundt bursdagsbarnet. Du må bare våge deg å komme med feil symbolikk, for da blir det smell!"

 

Lippestad : Hei på deg Annersgutt , grattis på da'n ditt bannannhue !

 

Fagerlid : Velkommen til Ila , der ALLE kjenner ALLE....jeg og Lippestad har kjøpt flere bæreposer med heksehyl og krokodiller ;)

 

ABB : Faen , hvis dere ikke fjerner de utenlandske flaggene så eksploderer jeg > : (

 

:D

 

Ok. Hvorfor tiltaler du meg i 3. person?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...