Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal sier i og med at alle snakker om "Ett stykke tøy". Tøy har veldig mye å si for alle, så å si at det ikke har noen betydning blir nesten litt teit.

 

Vil tro at flere har mange plagg klær til flere sammenhenger, siden plagg ofte representerer noe. Du møter ikke opp i hvit dress i begravelse og sier "Det er bare et stykke tøy".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samtlige av dine innlegg de siste to sidene tyder i stor grad på at du blir støtt om du ser et utenlandsk flagg i 17. Mai toget ja.

 

Det kan være, men det blir jeg ikke. Det er snakk om hva som er mest sømmelig. Hva er grunnen til å vifte med andres flagg? Er det liksom bare å få lov å vifte med hva som helst? Jeg gjentar meg selv atter en gang: det er norges grunnlovsdag som skal feires, hvorfor skal det da være andre flagg en norske flagg i toget?

Lenke til kommentar

Fordi det er en ganske klar indikasjon på at du støtter nazismen.

 

Ikke i følge dine to siste innlegg. Det at du ikke liker navnet pga dets historie burde ikke bety noe som helst. Ingen som sier at jeg støtter nazismen bare fordi jeg velger et navn som en nazist også brukte. Eneste forskjellen på han og alle andre nazister var at han var norsk og likevel jobbet mot Norge.

Lenke til kommentar
Jeg gjentar meg selv atter en gang: det er norges grunnlovsdag som skal feires, hvorfor skal det da være andre flagg en norske flagg i toget?

 

Nja, jeg er litt mer på den at innvandrere får jo ofte kritikk for å ikke joine norske events (stort sett syttende Mai). De sitter inne og er fremmedgjort og distansert, vet ikke hvordan de skal forholde seg til dagen.

 

 

Her kan de faktisk ta på seg finstasen, komme seg ut i gatene og feire. Om det er et utlendning-flagg eller norsk, er ikke så viktig for min del - enn om de faktisk kommer seg ut av den lille leiligheten på Grorud og tar del i dagen.

Lenke til kommentar

Det skal sier i og med at alle snakker om "Ett stykke tøy". Tøy har veldig mye å si for alle, så å si at det ikke har noen betydning blir nesten litt teit.

Vil tro at flere har mange plagg klær til flere sammenhenger, siden plagg ofte representerer noe. Du møter ikke opp i hvit dress i begravelse og sier "Det er bare et stykke tøy".

 

Skulle ikke sett bort ifra at jeg ut av mine personlige meninger kunne gjort det. Men selv om jeg har rett til å ytre meg selv så betyr ikke det at jeg vil utnytte den friheten til å såre andre, for målet mitt er ikke å provosere. Jeg er sta med argumenter, men jeg er ingen drittsekk.

 

Det er forskjell på hva en person går med i en begravelse og hva den personen mener. Hvis jeg i det hele tatt dør så skal alle få lov til å gå i hvit dress i min begravelse om de så ønsker. Du trenger ikke å kle deg til respekt så lenge du oppfører deg som et dannet menneske og du ikke gjør sprell for å provosere de pårørende. Se for deg en hel begravelse skamme Kjell Gunnar som ikke kom på at hvit dress var feil og nå er de pårørende støtet, derfor er det FYFY Kjell! Det er en annen sak enn om Alfred Johnny hadde kommet inn og pisset i trynet mitt mens jeg lå død i kisten.

 

Det er fortsatt et stykke tøy, så du har ikke klart å overbevise meg.

Lenke til kommentar

Ikke i følge dine to siste innlegg. Det at du ikke liker navnet pga dets historie burde ikke bety noe som helst. Ingen som sier at jeg støtter nazismen bare fordi jeg velger et navn som en nazist også brukte. Eneste forskjellen på han og alle andre nazister var at han var norsk og likevel jobbet mot Norge.

Navnet i seg selv har jeg da ingenting i mot. Det er reaksjonene på valget av navnet jeg ikke liker. Jeg vil ikke bli satt i bås som en nazist, enkelt og greit. Ville ikke de fleste antatt at du var en nazist, om du kaller deg selv Vidkun Quisling? Jeg regner med du vet svaret. Hvorfor navnet gir en negativ konnotasjon, er vel også ganske åpenbart. Han var en lederfigur i NS, og er sett på som en av de største landssvikerene i Norges historie.

Lenke til kommentar

Kan du da kjøpe det er laken, også dra på byen med det på deg? Også poster du et bildet av det er du snill. Tøy har mye å si :)

 

Det er stor forskjell på "kan" og "vil".

 

"Åh så du vil flagge med et svensk flagg på 17.mai. Hvorfor kan ikke du ta å flagge et bilde av penisen din da? Det er jo det samme."

 

Blir for dumt.

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på "kan" og "vil".

 

"Åh så du vil flagge med et svensk flagg på 17.mai. Hvorfor kan ikke du ta å flagge et bilde av penisen din da? Det er jo det samme."

 

Blir for dumt.

Nemlig. Så hvorfor VIL folk flagge så absolutt flagge de Usbekistanske flagget på 17.mai?

 

Jeg kan selvfølgelig flagge et bilde av penisen min, om du ønsker det? Er du into sånne ting?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nemlig. Så hvorfor VIL folk flagge så absolutt flagge de Usbekistanske flagget på 17.mai?

 

Jeg kan selvfølgelig flagge et bilde av penisen min, om du ønsker det? Er du into sånne ting?

 

Hvorfor spør du meg? Jeg vet ikke hvorfor noen flagger for noe.

 

Slå deg løs. Jeg er ikke den personen som vil gråte til myndigheter og si at jeg ble såret fordi Neppe viste sitt kjønnsorgan til meg. Seksuell stigmatisering er også en diskusjon jeg er villig til å ta opp og trolig stille meg provokativ til.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Hvorfor spør du meg? Jeg vet ikke hvorfor noen flagger for noe.

Du vet nok ganske godt hvorfor, til tross at du er uenig i markeringen.

 

Jeg er ikke fanatisk på området. Men med alle andre mulige dager i året man kan henge ute sitte eget flagg, så ser jeg også den at på VÅR nasjonaldag er det noe spesielt med et annet.

 

Det er ulovlig å henge opp hakekors, og om det bare er et stykke tøy, hvorfor skal det være ulovlig? Du sier jo selv at det er han/hun som holder flagget som står for noe. Så du sier jo også at når man flagger noe, så ligger det ofte et budskap bak. Når vi feirer nasjonaldagen vår, så symboliserer vårt flagg det.

 

De står fritt å feire sin egen nasjonaldag i Norge, akkurat som Nordmenn som får feire og gå i tog med norske flagg i Sverige.

 

Jeg synes ikke det er ille i det heletatt. Bare ser ikke helt poenget.

 

Skal sies at jeg har ganske pent kjønnsorgan. Ikke noen bøy eller abnormal vekst. Tipper det hadde gjort seg godt på et flagg.

Endret av Neppe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Woopdidoo jeg flagger naziflagget på en medaljesermoni for krigshelter. Gå hjem å grin. Er du støtet? Huff så leit da!

 

*Jespersen skriver ned dette mht nytt råstoff til Nazi Per sketsj* :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Trolling kalles det.

 

Men "hvorfor så seriøs" (ditt avatar) ;)

 

Iron Sheik sez : "Iran namber one...you don't respakk de flagg !" :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...