djgudleif Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 HOLD KJEFT 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Ikke lat som om dette er en høyre/venstre greie, det er en liberalisme/totalitærakse denne diskusjonen går på. Det var bare en observasjon blant mine venner og bekjente på facebook. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Hva synes dere da, angående flaggdebatten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 (endret) At ebay plutselig har begynt å ta 10% av ting du selger. Legg på 3-4% på paypal også (som eies av ebay) så får de 13-14% av hver jævla ting du legger ut til salg. Aldri mer, håper den jævla nettsida går konkurs. Sanchez : "It's nothing personal.......just , business" eBay is registered trade mark of Zorin Industries , Inc ebay er et onde men mange flere potensielle kjøpere.......pluss og minus med det meste. Endret 27. april 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Står i nettbanken at jeg ikke har mottatt pengene mine enda og jeg er sulten og har lyst på snus men jeg kan jo ikke kjøpe det uten penger drittbank Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Står i nettbanken at jeg ikke har mottatt pengene mine enda og jeg er sulten og har lyst på snus men jeg kan jo ikke kjøpe det uten penger drittbank Får vel ikke penger i helga. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Får vel ikke penger i helga. Jo det sa damen i banken i går!! Hvis ikke sliter jeg heftig, har nesten ikke no mat i skapet og ikke en krone på mobilen heller. Kan kanskje hende at pengene er disponible elns selv om de ikke vises på nettbanken elns, kanskje jeg får ta å stikke innom en minibank for å sjekke. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 (endret) oh god Aldri før har "You little bitch" passet bedre. Endret 27. april 2013 av Neppe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 oh god Jøss. Hun var irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Spotify ble degradert idag, uten varsel ble playlisten min med over 140 sanger plutselig fjernet. Hade spotify! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Spotify ble degradert idag, uten varsel ble playlisten min med over 140 sanger plutselig fjernet. Hade spotify! Ikke skyld på Spotify. Det er plateselskapene sin feil. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Dårlig forhandlingsegenskaper hos spotify er deres feil. La oss håpe de får en god konkurrent nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Spotify klarer knapt å stå på sine egne bein og da har de ikke mulighet til å forhandle til fordel for plateselskaper. Hvilke gode konkurrenter har vi? Wimp? Pandora? Spotify liker milevis foran disse. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Ja, nå har de muligheten til å ta igjen spotify, evt. at nye kan dukke opp. Hvis ikke, er det bare å gå tilbake til piratvirksomhet. Det er jo vi forbrukere som bestemmer om spotify er verdt pengene eller ikke. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Piratvirksomhet er ikke like god arena for å finne ny musikk da, og simplisiteten er på ett helt annet nivå. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Ofte når ting forsvinner på Spotify så kommer det tilbake igjen innen kort tid. F:eks Death in the Afternoon var vekke i en ukes tid elns for noen mnd siden, samme med Deerhunter. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 JA til Black Flag på søttende mai! hva skal man gjøre på 17 mai egentlig? døll dag egentlig Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Feire grunnloven, vel. Les en bok for en gangs skyld i ditt liv så vil du forstå hvor viktig en grunnlov er. Rent praktisk kan man nyte det antageligvis fine været med god mat og drikke sammen med venner og/eller familie. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå