Slimda Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Jeg hater overtid. Jeg digger overtid. Gratis mat, høy musikk og ingen som forstyrrer meg i arbeidet mitt. Og så er det god stemning siden vi vanligvis er 2-3 stk på overtid. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Kontrast. Jeg er lei arbeidsdagen før jeg har gått inn døra på morran. Det KAN ha noe med selve arbeidet å gjøre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 På tide å skaffe deg en jobb du liker da. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Jobber med det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Nei, du jobber med en jobb du ikke liker, du. 4 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Øi, ikke tving meg til å bli melankolsk her på en fredagskveld. Ikke mange mulighter for en ufaglært stakkar med oppgitthet som mest fremtredende egenskap. Hah! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Jeg må si meg enig faktisk. Å irritere seg over prisen Ebay og lignende tar, er ikke vits å bruke tid på. Ebay (og lignende) er ikke noe du er tvunget til å bruke, men gjør av egen vilje. Skatt derimot, eller NRK-lisensen, da kan vi begynne å snakke. Men det er jo ganske irriterende når en tjeneste du bruker plutselig dobler prisene, uavhengig av om den er nødvendig eller ikke. Endret 26. april 2013 av Apox Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Frembringer konkurranse. Craigslist er fremtiden, kanskje? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Øi, ikke tving meg til å bli melankolsk her på en fredagskveld. Ikke mange mulighter for en ufaglært stakkar med oppgitthet som mest fremtredende egenskap. Kontakter. Jeg har ikke annen utdanning enn videregående, likevel sitter jeg på en jobb som er gull verdt. Men det er jo ganske irriterende når en tjeneste du bruker plutselig dobler prisene, uavhengig av om den er nødvendig eller ikke. Ser på det som en selvfølge jeg. Er da alltid mulig å benytte seg av konkurrenter? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Jeg må si meg enig faktisk. Å irritere seg over prisen Ebay og lignende tar, er ikke vits å bruke tid på. Ebay (og lignende) er ikke noe du er tvunget til å bruke, men gjør av egen vilje. Skatt derimot, eller NRK-lisensen, da kan vi begynne å snakke. Skatt? Er du irritert på skatt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Skatt? Er du irritert på skatt? Den vanlige lønnsskatten? Nei. Skatt på alle matvarer og tjenester man benytter seg av? Ja. Skatt på arv, skatt på gaver, og alt det andre? Ja. Basically. Alt vi tjener av penger. Hvorfor må vi betale både lønningsskatt og så enda en skatt på det vi bruker pengene på? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Fordi skatt innkreves under trusler om vold og strider mot de grunnleggende prislipper om at dersom trusler om vold er forbudt den ene veien er det også forbudt den andre veien. Vold er enhver handling rettet mot en annen person som ved at denne handlingen skader, smerter, skremmer eller krenker, får den personen til å gjøre noe mot sin vilje eller å slutte å gjøre som den vil. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Den vanlige lønnsskatten? Nei. Skatt på alle matvarer og tjenester man benytter seg av? Ja. Skatt på arv, skatt på gaver, og alt det andre? Ja. Basically. Alt vi tjener av penger. Hvorfor må vi betale både lønningsskatt og så enda en skatt på det vi bruker pengene på? Alternativet er å sette opp lønnsskatten. Blir ingen forskjell i drt lange løp uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Alternativet er å sette opp lønnsskatten. Blir ingen forskjell i drt lange løp uansett. Joda. Mindre meningsløse skatter, gir mindre byråkrati som må holde orden på alt dette. En enkel, flat skatt på lønna, gjør det enklere å håndtere, og dermed mindre ansatte som er nødvendig. Mer penger spart, mindre skatt totalt sett. Billigere varer. Litt høyere lønningskatt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Da er jeg enig. Trodde det var antallet kroner ut i skatt du syntes var for høyt... Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Andre alternativ innebærer kutt av statlige subsidier til bønder og tv-kanaler. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Endesløse diskusjoner ang flagget/flaggene som skal brukes på 17 mai. Skinner godt gjennom at venstresiden rir på sin moralske høyhest og kommer med diverse ord og uttrykk de ikke har hørt om selv i argumentasjonen, mens høyresiden blir flådd levende og kalt rasister samtidig som argumentene deres er like elendig som motpolen.Ikke lat som om dette er en høyre/venstre greie, det er en liberalisme/totalitærakse denne diskusjonen går på. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Andre alternativ innebærer kutt av statlige subsidier til bønder og tv-kanaler. Hjelper uansett lite når man har dette endeløse pengesluket som arbeidende nordmenn må være med å dekke. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 JA FÅ DEM UT AV LANDET VÅRT ALTSÅ!!!!!!!!!!!!! KUTT BISTAND!!! JENSEMANN!!!! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 (endret) JEG ER UENIG SÅ JEG MÅ SKRIVE IRONISK I FULL CAPS. Endret 27. april 2013 av Apox 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå