Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endesløse diskusjoner ang flagget/flaggene som skal brukes på 17 mai. Skinner godt gjennom at venstresiden rir på sin moralske høyhest og kommer med diverse ord og uttrykk de ikke har hørt om selv i argumentasjonen, mens høyresiden blir flådd levende og kalt rasister samtidig som argumentene deres er like elendig som motpolen.

 

Gøyt å være venner med sosialister på facebook.

Lenke til kommentar

BadCat er som vanlig kronisk uenig i alt andre sier, ikke noe nytt her. Vanskelig å si om det er trolling eller ikke. Han tok heller ikke poenget i irritasjonen min i det hele tatt, og langer heller ut side opp og ned om majones og diverse.... Jeg ler :)

 

Isteden for å forholde deg til punktene jeg skrev om situasjonen din tyr du jamfør din sanne natur til en primitiv teknikk om latterliggjøring. Jeg forstår ditt påståtte poeng bak irritasjonen din, like fast er din irritasjon poengløs da det ikke er hold i å irritere seg over at du ikke får betale minst mulig for en tjeneste som er valgfri.

 

I beste fall er du en ignorant hykler, spesielt om du velger å benytte deg av en tjeneste som fremprovoserer en poengløs irritasjon i ditt sinn.

Lenke til kommentar

Du er ikke noe bedre selv, det har du bevist bla. tidligere i tråden og samtlige andre. Hykler.

 

Han ville kun vært en hykler dersom han benyttet seg av tjenesten han irriterer seg over. Nok en gang angriper du meg selv om du ikke forstod hva jeg skrev. Jeg hadde foretrukket om du unnlot å skrive om/til meg før du forstår hva jeg mener eller får noen til å forklare det for deg. Så langt har det kun vært 1-2 tilfeller du faktisk har skjønt hva jeg skrev. Det er nokså plagsomt.

 

Jeg er på ingen måte en hykler (falsk) siden jeg ikke har forsøkt å fremstå som noe annet enn det jeg er, en sint mann.

 

Jeg skriver så langt det lar seg gjøre kun om handlingene, tankene eller meningene til andre og henger sjelden ut noens frie naturlige person. Dere og spesielt du skriver sjelden om meningene mine men om meg. Synd dere er for feige eller for simple til å diskutere på like premisser.

 

Det er like slitsomt hver gang noen kommenterer uten å ha forstått hva jeg mener. Selvfølgelig er det lett å være uenig når du/dere ikke skjønner hva jeg mener.

 

Hyggelig at jeg kan være til nytte med noe siden dere stadig overser ballen og går på mannen. Det er ikke noe nytt at majoriteten her inne er best uten ball.

 

Jeg er åpen for andres meninger så lenge:

1. De forstod hva jeg skrev.

2. Kommer med konkrete innspill og ikke går på mannen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Stor mangel på selvinnsikt, ser jeg.

 

Det er selvfølgelig min feil at flere her inne mangler evnen til å kommentere hva jeg faktisk skrev og isteden må kommentere meg. Jeg har aldri forsøkt å fremstå som en gjennomsnittsnordmann.

 

Slik fremtreden som dere driver med har jeg ikke opplevd siden ungdomsskolen for for snart to dekader siden.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri forsøkt å fremstå som en gjennomsnittsnordmann.

Virkelig? Det kom nok som et sjokk for de fleste.

 

På en annen side, så faller du fint inn i gruppen av nordmenn som prøver alt for hardt å skille seg ut. Det rasjonaliseres såklart ved å tenke at du framstår som bedre enn alle andre, og gjør klokere og mer gjennomtenkte valg enn alle andre. Som igjen tyder på at du kompenserer for en følelse av underlegenhet, som sikkert har oppstått av mobbing da du var yngre, eller noe slikt.

Endret av Kammizez
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han ville kun vært en hykler dersom han benyttet seg av tjenesten han irriterer seg over. Nok en gang angriper du meg selv om du ikke forstod hva jeg skrev. Jeg hadde foretrukket om du unnlot å skrive om/til meg før du forstår hva jeg mener eller får noen til å forklare det for deg. Så langt har det kun vært 1-2 tilfeller du faktisk har skjønt hva jeg skrev. Det er nokså plagsomt.

 

Jeg er på ingen måte en hykler (falsk) siden jeg ikke har forsøkt å fremstå som noe annet enn det jeg er, en sint mann.

 

Jeg skriver så langt det lar seg gjøre kun om handlingene, tankene eller meningene til andre og henger sjelden ut noens frie naturlige person. Dere og spesielt du skriver sjelden om meningene mine men om meg. Synd dere er for feige eller for simple til å diskutere på like premisser.

 

Det er like slitsomt hver gang noen kommenterer uten å ha forstått hva jeg mener. Selvfølgelig er det lett å være uenig når du/dere ikke skjønner hva jeg mener.

 

Hyggelig at jeg kan være til nytte med noe siden dere stadig overser ballen og går på mannen. Det er ikke noe nytt at majoriteten her inne er best uten ball.

 

Jeg er åpen for andres meninger så lenge:

1. De forstod hva jeg skrev.

2. Kommer med konkrete innspill og ikke går på mannen.

 

Du slutter virkelig aldri å overraske. At du forteller meg at jeg ikke forstår hva du skriver, er noe du forestiler deg. Om det er noe, så er det mangel på forståelse fra din side, om ikke begge, men det er du åpenbart for arrogant til å innse.

 

Du kan gjerne unnskylde din primitive oppførsel, med at du er en sint mann. Men det skjer fortsatt.

 

Går det ikke opp et lys for deg, når flere stadig vekk påpeker holdningene dine og oppførselen her på forumet?

 

Jeg siterte deg på den delen av svaret ditt til Apox, om primitiv oppførsel, ikke om webtjenester. Du burde kanskje bli bedre på å observere?

 

Er ikke uenig i alt du skriver, men er ikke noe poeng i å fortelle deg hver gang jeg er enig med deg heller.

Lenke til kommentar

Igjen har du ikke skjønt noe av det jeg skrev. Spesielt den delen med sint mann.

 

Når jeg mener at det er poengløst å irritere seg over noe selvvalgt og totalt valgfritt så får folk holde seg til å mene noe om det isteden for å gå på meg som menneske.

 

Jeg kan komme med flere titals punkter for hvorfor det er poengløst å irritere seg i denne saken, så langt har det ikke kommet et eneste argument imot, kun angrep på min bruker.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...