Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VPN. Jeez. Men hvis det er i en behandlinsinstitusjon hadde jeg seriøst tatt det opp med behandlende lege med en seriøs mine og forklart at onanitørke og påtvunget utilfredsstillende egensexliv ihvertfall ikke bedrer sykdomsbilde. Film ansiktsuttrykket hans/hennes og, er du snill.

 

Er for flau/sjenert til å spørre, dessuten tror jeg ihvertfall det er to gamle menn som allerede har spurt. Veldig ubehagelig at de stirrer på meg under for eks div. styrkeøvelser, og gir meg sleske blikk. Uæh!

 

Bedrer akkurat ikke sykdomsbilde, nei. Vi har innlagte treningsøkter på to timer dagen, der vi får tilpasset programmet etter helse, egne ønsker og mål. Ble en ekstra treningsøkt på 1-1.5 t, bare pga begrenset bruk av nettet, ettersom sexting/telefonsex ikke utfyller behovene.

Lenke til kommentar

Det er sikkert flere mannlige forumbrukere av hannkjønn her inne som villig vekk stiller opp på webcam. Eller, som nevnt, VPN.

 

Joda. Men nå flasher jeg ikke til hvem som helst heller. Holder meg til et par faste for slikt, så er ikke noe problem sånn sett. Med unntak av at tidsrommet må passe inn selvsagt.

Lenke til kommentar

Da var en era over for min del. Ble nettopp tvunget til å oppgradere Messenger, så nå sitter jeg med Skype både hjemme og jobb. Ikke noe stor sak, men hadde vært bedre om jeg faktisk kunne logge meg inn med Microsoft-kontoen, får bare feilmelding og aner ikke hva feilen er. Jippi.

 

Lyn-edit: Fant ikke ut av feilen men bragte tilbake Messenger. Kan lett gjøres med Messenger Reviver. Alt blir tilbakestilt dessverre, så evt. extensions og plugins må man installere på nytt.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Gammel vane vond å vende vettu. ;) Når man har brukt det siden tidlig 2000-tallet, så er det ikke lett å bytte til nye ting. Skjønt, når man hadde et ti-talls kontakter i sin tid, men som knapt 1 er pålogget nå, da er det nok på tide ja.

 

In other news, skulle ønske arbeidsdagen var kun 9-14(15). Så trøtt i dag og disse siste timene går så sakte!

Lenke til kommentar

Det at jeg kun trenger en jævla fagprøve for å få fagbrev men ikke en jævla satans bedrift vil ansette meg for 2ish måneder så jeg får oppfrisket kunnskapene litt og har en mulighet til å bestå etter 6mnd uten relevant arbeid.

 

12mnd militær om 4 mnd, etter det er det plutselig nesten 2 år siden jeg har gjort noe relevant og da kan jeg egentlig bare vinke goodbye til det jævla fagbrevet for alltid.

 

4 år videregående og 64 000 gjeld i lånekassa uten engang å ha studiekompetanse, skulle egentlig bare drete i videregående og gått rett på sosialkontoret/fått seg en ufaglært dritjobb med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...