Gjest Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Irritere meg så jævlig at disse forpulte bikkjene som biter og skader folk, leste jo for ikke så lenge siden ei jente som døde av en jævla bikkje. Også blir de ikke avlivet. "ååå h*n er jo så snill!! stakkars" - eieren. Skulle ikke vært spørsmål om avliving engang. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Avliving av eieren that is. Ikke skyld på dyret fordi idioten av eieren ikke klarer å oppdra bikkja. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 en gang sparket jeg en fotball i fjeset til en jente med vilje og siden jeg var den beste i fotball på skola og veldig nøyaktig med ball visste alle at jeg ikke hadde truffet hun i fjeset om det ikke var med vilje så hun gikk og sladret...jeg fikk ikke spille fotball på en uke. gjett om det ble buksevann på hun da 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Avliving av eieren that is. Ikke skyld på dyret fordi idioten av eieren ikke klarer å oppdra bikkja. Avliv idiotene som blir bitt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Avliv idiotene som blir bitt. Den lille jenta det var snakk om i første omgang ble drept av bikkja. Så to fluer i en smekk am i rite? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Lol jeg tulla da. Har ikke lest noe om denne jenta en gang. Men selv om jeg kødda så synes jeg det er synd om det kommer sånne jævler som nærmest mishandler hunden og blir bitt, så må hunden bli avlivd. Endret 23. april 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 husker du den gangen du rullet deg i gresset slik at det krøp masse innsekter inni kroppen din ja det var skummelt først men så ble det litt deilig Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Avliving av eieren that is. Ikke skyld på dyret fordi idioten av eieren ikke klarer å oppdra bikkja. Dyr er dyr. De kan klikke i vinkel uavhengig hvor flink de har vært til å gi labb. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Hvorfor skal du sladre på en annen elev når det ikke går utover deg? La nå de andre jukse om de vil, er ingen som liker en sladrehank. Du hadde da faen ikke fått noe bedre uansett. Herregud. Ingen liker en sladrehank. Dette er ikke å sladre, dette er å si ifra. Hvorfor skal noen elever ikke jobbe, mens andre skal? Han gikk rundt å bragget av at han ikke gjorde noe, og gjør aldri noe i gruppearbeid heller. Skulker mye, synes eleven bør få tilsnakk av en streng lærer før han kommer ut i arbeidslivet. Vil du ha en fyr som kopierer alt fra wikipedia, lar deg gjøre all jobben, skulker i gruppearbeid-timer, og skryter av hvor bra respons han fikk pga. wikipedia, snl osv? Tror ikke det nei, gå å ta en bolle. 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Sladrehank. Vent til du selv kommer i arbeidslivet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Er ikke noe galt i å si ifra. Fyren er en douchebag. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Ja, jeg sier meg enig. Si ifra, i lengden hjelper det douchebagen også. I alle fall om det får konsekvenser (noe det alt for sjelden gjør). Forøvrig irriterer banken jeg bruker sine åpningstider meg grenseløst. De stenger en halvtime før jeg er ferdig på jobb, og jeg er usikker på om jeg rekker meg innom dem i lunchen. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Jeg hater: Når jeg står å ser på en boksershorts på kjøpesenteret så kommer det noen bort til meg å forteller meg at dette er en boksershorts. 100% hver gang Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Jeg hater: Når jeg står å ser på en boksershorts på kjøpesenteret så kommer det noen bort til meg å forteller meg at dette er en boksershorts. 100% hver gang Er jo ikke deres feil at du ser dum ut? 5 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Er jo ikke deres feil at du ser dum ut? Haha, fuu u ! Baakkksasharts sir ! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 At folk smatter når de spiser. JEG HATER DET 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Forøvrig irriterer banken jeg bruker sine åpningstider meg grenseløst. De stenger en halvtime før jeg er ferdig på jobb, og jeg er usikker på om jeg rekker meg innom dem i lunchen. Jeg forstår ikke hvorfor banker, postkontor og lignende tjenester holder åpent før ettermiddagen i det hele tatt, når så mange som skal bruke tjenestene jobber på eksakt samme tid og uansett ikke har mulighet til å være der før tidligst 3-4. Disse åpningstidene er fra en svunnen tid med hjemmeværende mødre som tok seg av husholdningsærender mens mannen jobbet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Postkontoret her har heldigvis oppe til fem, så de rekker jeg, men banker er håpløse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå