Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irritere meg så jævlig at disse forpulte bikkjene som biter og skader folk, leste jo for ikke så lenge siden ei jente som døde av en jævla bikkje. Også blir de ikke avlivet.

"ååå h*n er jo så snill!! stakkars" - eieren.

 

Skulle ikke vært spørsmål om avliving engang.

Lenke til kommentar

en gang sparket jeg en fotball i fjeset til en jente med vilje og siden jeg var den beste i fotball på skola og veldig nøyaktig med ball visste alle at jeg ikke hadde truffet hun i fjeset om det ikke var med vilje så hun gikk og sladret...jeg fikk ikke spille fotball på en uke. gjett om det ble buksevann på hun da

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor skal du sladre på en annen elev når det ikke går utover deg? La nå de andre jukse om de vil, er ingen som liker en sladrehank. Du hadde da faen ikke fått noe bedre uansett. Herregud.

Ingen liker en sladrehank.

Dette er ikke å sladre, dette er å si ifra. Hvorfor skal noen elever ikke jobbe, mens andre skal? Han gikk rundt å bragget av at han ikke gjorde noe, og gjør aldri noe i gruppearbeid heller. Skulker mye, synes eleven bør få tilsnakk av en streng lærer før han kommer ut i arbeidslivet. Vil du ha en fyr som kopierer alt fra wikipedia, lar deg gjøre all jobben, skulker i gruppearbeid-timer, og skryter av hvor bra respons han fikk pga. wikipedia, snl osv?

 

Tror ikke det nei, gå å ta en bolle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, jeg sier meg enig. Si ifra, i lengden hjelper det douchebagen også. I alle fall om det får konsekvenser (noe det alt for sjelden gjør).

 

Forøvrig irriterer banken jeg bruker sine åpningstider meg grenseløst. De stenger en halvtime før jeg er ferdig på jobb, og jeg er usikker på om jeg rekker meg innom dem i lunchen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Forøvrig irriterer banken jeg bruker sine åpningstider meg grenseløst. De stenger en halvtime før jeg er ferdig på jobb, og jeg er usikker på om jeg rekker meg innom dem i lunchen.

 

Jeg forstår ikke hvorfor banker, postkontor og lignende tjenester holder åpent før ettermiddagen i det hele tatt, når så mange som skal bruke tjenestene jobber på eksakt samme tid og uansett ikke har mulighet til å være der før tidligst 3-4. Disse åpningstidene er fra en svunnen tid med hjemmeværende mødre som tok seg av husholdningsærender mens mannen jobbet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...