toro6 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 4 timer.. Får se en film før litt søvn. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Eksamen i morgen og jeg har som vanlig jobbet jævlig dårlig på forhånd. Skal nok klare å seile det inn denne gangen også. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Det er sånn det gjøres, best resultat til minst innsats/SWAG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 ikke bland deg inn!!! lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Han Jostein Bæver like vi itj i Trøndelag sjø.......men han Nikkelsen derimot , det hva dein der filmen me'n Nikkelsen og hu Faiffer på tv'n i natt , "Vargen" heite dein trur æ looooooooooooooooooooooooooooolllll Endret 22. april 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Å sitte og jobbe med slektsregistrering for så å oppdage at klokken plutselig er kvart over tre og ikke halv midnatt som jeg trodde. >< Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Folk som skal selge ting, men ikke skjønner at ting taper seg i verdi, spesielt en pc/mac.. "Vurdere å selge min Macbook pro hvis det er riktig marked for det. Den er snart to år gammel, og har fortsatt full forsikring. Den er meget pent brukt og blir såklart formatert og nullstilt før ny eier overtar Det er en Mac IOS Lion 10.6.8 Intel Core i5 2,3 GHz 13 tom. Koster 9300 ny Selges for HBO over 8000" Man er en idiot om man betaler nesten full pris for en 2 år gammel pc/mac. Endret 22. april 2013 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tja, det er overraskende mange merkeslaver med liten innsikt som betaler "hva som helst" for en Mac så lenge de har råd. Har sett flere annonser for Mac helt uten spesifikasjoner, kun med alder.Det er ikke forbudt å selge til idioter. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Facepalmer over Lene Alexandras superkleine forsøk på å gjøre seg selv relevant igjen med å gi ut en biografi (om hva?) med en gjengvoldtekt som selling point. 3 Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) En ting som irriterer er når lærern kaller en presentasjon bra når eleven har lastet den ned fra nettet og lest rett fra skjermen, ikke hatt noen andre notater. Når vi avslører eleven så sier lærern: "Det var en utrolig bra presentasjon spesielt for en som har bodd i Norge over tre år." Spesielt er når vi gjorde det fikk vi dårlig karater, forbaskade "rettferdighet" i skole-systemet. Endret 23. april 2013 av Værktøy 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Er desverre mange dårlige lærere der ute. 2 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Gro et sett med baller og begynn å gi beskjed når noe plager deg. Har ikkje problem med å sei ifrå, men litt for mange som ikkje viser normal folkeskikk... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 At jeg ikke får til å overføre penger fra kontoen min til BSU. Får bare beskjed om at mottakerkonto er ugyldig, selv om jeg har trippelsjekka at den er korrekt. Til og med kopiert kontonr direkte. >< Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 At leverposteien min har fryst i kjøleskapet Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Jeg har jobbet med et prosjekt i mange timer, og fikk en 4'er (om Napoleon). En annen elev fikk hele teksten fra en i en annen klasse, og fikk 4'er. Sa ifra til lærern, men hun driter i det. Faen ta dette skolesystemet, sa tilogmed at hun burde spørre læreren i andre klassen om hun fikk se prosjektet til hun han kopierte fra, men neeeidaaaa... Endret 23. april 2013 av iFire Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Knuste akkurat en parfymeflaske jeg fikk av kjæresten Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg har jobbet med et prosjekt i mange timer, og fikk en 4'er (om Napoleon). En annen elev fikk hele teksten fra en i en annen klasse, og fikk 4'er. Sa ifra til lærern, men hun driter i det. Faen ta dette skolesystemet, sa tilogmed at hun burde spørre læreren i andre klassen om hun fikk se prosjektet til hun han kopierte fra, men neeeidaaaa... Hvorfor skal du sladre på en annen elev når det ikke går utover deg? La nå de andre jukse om de vil, er ingen som liker en sladrehank. Du hadde da faen ikke fått noe bedre uansett. Herregud. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg har jobbet med et prosjekt i mange timer, og fikk en 4'er (om Napoleon). En annen elev fikk hele teksten fra en i en annen klasse, og fikk 4'er. Sa ifra til lærern, men hun driter i det. Faen ta dette skolesystemet, sa tilogmed at hun burde spørre læreren i andre klassen om hun fikk se prosjektet til hun han kopierte fra, men neeeidaaaa... Ingen liker en sladrehank. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Sladrehanken er en person ingen liker. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Sladrehank sladrehank fortjener bank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå