Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Han Jostein Bæver like vi itj i Trøndelag sjø.......men han Nikkelsen derimot , det hva dein der filmen me'n Nikkelsen og hu Faiffer på tv'n i natt , "Vargen" heite dein trur æ ;)

 

looooooooooooooooooooooooooooolllll :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Folk som skal selge ting, men ikke skjønner at ting taper seg i verdi, spesielt en pc/mac..

 

"Vurdere å selge min Macbook pro hvis det er riktig marked for det. Den er snart to år gammel, og har fortsatt full forsikring.

Den er meget pent brukt og blir såklart formatert og nullstilt før ny eier overtar :)

Det er en Mac IOS Lion 10.6.8

Intel Core i5

2,3 GHz

13 tom.

Koster 9300 ny

Selges for HBO over 8000"

 

Man er en idiot om man betaler nesten full pris for en 2 år gammel pc/mac.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En ting som irriterer er når lærern kaller en presentasjon bra når eleven har lastet den ned fra nettet og lest rett fra skjermen, ikke hatt noen andre notater. Når vi avslører eleven så sier lærern: "Det var en utrolig bra presentasjon spesielt for en som har bodd i Norge over tre år."

Spesielt er når vi gjorde det fikk vi dårlig karater, forbaskade "rettferdighet" i skole-systemet.

Endret av Værktøy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har jobbet med et prosjekt i mange timer, og fikk en 4'er (om Napoleon). En annen elev fikk hele teksten fra en i en annen klasse, og fikk 4'er. Sa ifra til lærern, men hun driter i det. Faen ta dette skolesystemet, sa tilogmed at hun burde spørre læreren i andre klassen om hun fikk se prosjektet til hun han kopierte fra, men neeeidaaaa...

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Jeg har jobbet med et prosjekt i mange timer, og fikk en 4'er (om Napoleon). En annen elev fikk hele teksten fra en i en annen klasse, og fikk 4'er. Sa ifra til lærern, men hun driter i det. Faen ta dette skolesystemet, sa tilogmed at hun burde spørre læreren i andre klassen om hun fikk se prosjektet til hun han kopierte fra, men neeeidaaaa...

Hvorfor skal du sladre på en annen elev når det ikke går utover deg? La nå de andre jukse om de vil, er ingen som liker en sladrehank. Du hadde da faen ikke fått noe bedre uansett. Herregud.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har jobbet med et prosjekt i mange timer, og fikk en 4'er (om Napoleon). En annen elev fikk hele teksten fra en i en annen klasse, og fikk 4'er. Sa ifra til lærern, men hun driter i det. Faen ta dette skolesystemet, sa tilogmed at hun burde spørre læreren i andre klassen om hun fikk se prosjektet til hun han kopierte fra, men neeeidaaaa...

Ingen liker en sladrehank.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...