Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og noen kamerater hadde blitt enige om at vi skulle dra på Roskilde til sommeren.

Jeg ønsket meg da billett til jul, noe mine brødre gikk sammen for å kjøpe til meg.

 

Men jeg har nå fått vite at de heller har tenkt til og ta en interrail tur, hvor de skal besøke Italia, Frankrike, Tyskland osv..

De fant ut at de skal starte denne turen 2 uker før Roskilde skulle ha vært.

 

Så da sitter jeg her da, med en ubrukelig billett, pluss at jeg har måtte flytte ferien min på grunn av at vi skulle på Roskilde.

Så jeg har da en ukes ferie, helt alene! :closedeyes:

De er studenter, så for de er det ingen problem og dra når de vil, men jeg må ta ferie så det passer for andre på jobben osv, så det må planlegges litt..

Noe som kanskje resulterer i at jeg ikke får flyttet ferieuken til den uken den opprinnelig skulle ha vært.

 

Hurra for gode venner! :w00t:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Hva, du og? Samme har skjedd meg i løpet av dagen.

 

Heldigvis for meg var det på parkeringen for ansatte, og jeg vet at bilen er hvit. Uheldigvis for meg jobber det godt over tusen folk på arbeidsplassen min. Men, vedkommende skal jaktes på.

 

Så en kollega av deg har kjørt på bilen din uten å si fra? Kjekt.

Lenke til kommentar

En liten post på intranettet om at hvit bil som kjørte i nørheten av plass/område X dessverre har vært uheldig og vært borti bilen din uten å merke det, og om de kanskje husker å ha hørt et lite dunk men trodde det var en kant kan melde seg pleier å ha effekt. I hveretfall på mindre arbeidsplasser, der alle vet hvem som kjørte hvit bil og man ser hvem av dem som plutselig får panikk og stikker ned i parkeringen med korrekturlakk.

Lenke til kommentar

En god idé, men dessverre har vi ikke et aktivt intranett på arbeidsplassen, og parkeringen benyttes av flere selskap som har lite med hverandre å gjøre.

 

Det sto en hvit bil på motsatt side av bilen min når jeg dro, som jeg til og med husker skiltnummeret på, så jeg får se etter den i morgen. Om gjerningsmannen er dum nok til å parkere så nærme meg fortjener han nesten en liten hammer i panseret, men jeg får vel prøve å snakke noen kroner ut av han først.

 

Red.: Forøvrig irriterer det at whiskeyen jeg nettopp spratt ikke akkurat falt i smak.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...