Gouldfan Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 AVforum nede...... . . . Abstinens... . . . Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 så mye teit jeg skrev på facebook før gjør det fortsatt. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Derfor jeg kutta ut hele Facebook. Ille nok å si dumme ting her på et anonymt forum.. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 "hit and run" på bilen... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Har Jens vært ute og kjørt selv igjen nå? Det er så ynkelig oppførsel.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg klarer ikke å vaske bort skammen. Det hjelper ikke at det henger en eim av klamydia i luften. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Brukt litt tid på å "montere" clutch wireren, helsikke, mister grepet på pedalen, for kort nede i motorrommet. Hvorfor kan ikke ting for engangskyld være lett :? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Jeg og noen kamerater hadde blitt enige om at vi skulle dra på Roskilde til sommeren. Jeg ønsket meg da billett til jul, noe mine brødre gikk sammen for å kjøpe til meg. Men jeg har nå fått vite at de heller har tenkt til og ta en interrail tur, hvor de skal besøke Italia, Frankrike, Tyskland osv.. De fant ut at de skal starte denne turen 2 uker før Roskilde skulle ha vært. Så da sitter jeg her da, med en ubrukelig billett, pluss at jeg har måtte flytte ferien min på grunn av at vi skulle på Roskilde. Så jeg har da en ukes ferie, helt alene! De er studenter, så for de er det ingen problem og dra når de vil, men jeg må ta ferie så det passer for andre på jobben osv, så det må planlegges litt.. Noe som kanskje resulterer i at jeg ikke får flyttet ferieuken til den uken den opprinnelig skulle ha vært. Hurra for gode venner! Endret 21. april 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Spørs jo hva du skal gjøre der da.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Han spurte ikke. Og du ba uansett om spørsmålet. Blir litt som disse facbook-postene som sier "Uff.", "Så trist", osv. Faens patetisk. 3 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 "hit and run" på bilen... Hva, du og? Samme har skjedd meg i løpet av dagen. Heldigvis for meg var det på parkeringen for ansatte, og jeg vet at bilen er hvit. Uheldigvis for meg jobber det godt over tusen folk på arbeidsplassen min. Men, vedkommende skal jaktes på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hva, du og? Samme har skjedd meg i løpet av dagen. Heldigvis for meg var det på parkeringen for ansatte, og jeg vet at bilen er hvit. Uheldigvis for meg jobber det godt over tusen folk på arbeidsplassen min. Men, vedkommende skal jaktes på. Så en kollega av deg har kjørt på bilen din uten å si fra? Kjekt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 En liten post på intranettet om at hvit bil som kjørte i nørheten av plass/område X dessverre har vært uheldig og vært borti bilen din uten å merke det, og om de kanskje husker å ha hørt et lite dunk men trodde det var en kant kan melde seg pleier å ha effekt. I hveretfall på mindre arbeidsplasser, der alle vet hvem som kjørte hvit bil og man ser hvem av dem som plutselig får panikk og stikker ned i parkeringen med korrekturlakk. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) En god idé, men dessverre har vi ikke et aktivt intranett på arbeidsplassen, og parkeringen benyttes av flere selskap som har lite med hverandre å gjøre. Det sto en hvit bil på motsatt side av bilen min når jeg dro, som jeg til og med husker skiltnummeret på, så jeg får se etter den i morgen. Om gjerningsmannen er dum nok til å parkere så nærme meg fortjener han nesten en liten hammer i panseret, men jeg får vel prøve å snakke noen kroner ut av han først. Red.: Forøvrig irriterer det at whiskeyen jeg nettopp spratt ikke akkurat falt i smak. Endret 21. april 2013 av Saft Suse Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Skal du ikke på jobb din alkis? 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ikke før om 12 timer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå