Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det følger av almenn avtale- og erstatningsrett. Avtaler skal holdes. Bryter du en avtale, er du erstatningsansvarlig. Her er det også snakk om påregnelige og nærliggende (direkte) følger av avtaleruddet,

 

Husleieloven regulerer det faktisk også direkte, ser jeg, i § 2-13 og § 2-14.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avtalen er med skolen om studentleilighet, så er ikke sikker på hvor sterkt jeg står med tanke på rettigheter.

 

Gidder ikke krangle med de uansett, de gjorde det ikke med vilje, og jeg vil heller ha et godt forhold med folka jeg leier av de neste fire årene, enn to uker på hotell!

 

Men takk tipsene!

Endret av Leif.ross
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Presterte å miste to youghurter i gulvet, når jeg var å handlet. Var en mannlig ansatt vedsiden av meg, når jeg mistet de. Sa at disse måtte jeg sikkert betale for, noe jeg slapp. Phew! Irriterende å være slepphendt uansett.

 

Etterpå så funket ikke bankkortet mitt, og måtte begynne å bla opp alle småpengene mine. (Massevis av 1 kr). Så stod onkelen min bak meg i kø, og prøvde å snike inn bankkortet sitt inn i terminalen. Når han ikke fikk til det, så prøvde han å betale kontant for meg. Ba hun i kasse ikke ta imot pengene (tilfeldigvis søskenbarnet mitt). Fikk heldigvis betalt, og ble kvitt småpengene. Var ikke noe problem for meg å betale selv. Bare irriterende, fordi om det er godt ment. Liker å betale for ting selv. Flaut.

Lenke til kommentar

Var på treningssenteret i dag. Skulle trene med slynger tenkte eg, men dei var opptatt. Greit tenkte eg, det var jo ganske mange folk på trening i dag, så eg tenkte eg kunne trene noko anna i nærleiken mens eg venta på at dei skulle bli ledige.

 

Etter kvart såg eg noko som irriterte noko så jævlig. Vedkommande holdt på med ei øving som i seg sjølv tok 10-15 sekund, og i pausane teksta og fikla ho med mobilen i 4-5 minutt, før neste serie. I mellomtida kom det fleire som tydeligvis skulle bruke dei, men det gjekk ikkje. Sånn gjekk det på i 15 minutt eller noko. Unødvendig at folk skal okkupere apparata sånn, uten å la folk sleppe til... :realmad:

Lenke til kommentar

Faen da, at folk tror flere MP = Bedre bilder. Har en gammel Nokia med 1,3MP, og en kommenterte at alle bildene må bli blurry. Nei, de må ikke det, 1,3MP er et medium stort bilde på en 720p skjerm, og halvmedium på en 1920p. Folk er dumme.

 

Andre mangelfulle aspekter ved det kameraet kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

Etter kvart såg eg noko som irriterte noko så jævlig. Vedkommande holdt på med ei øving som i seg sjølv tok 10-15 sekund, og i pausane teksta og fikla ho med mobilen i 4-5 minutt, før neste serie. I mellomtida kom det fleire som tydeligvis skulle bruke dei, men det gjekk ikkje. Sånn gjekk det på i 15 minutt eller noko. Unødvendig at folk skal okkupere apparata sånn, uten å la folk sleppe til... :realmad:

Gro et sett med baller og begynn å gi beskjed når noe plager deg.

Endret av dicktator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...