Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi han hater politiet, kjører ulovlig på isen og har mista lappen før vel

 

Du er tilbakestående, og nei det var ikke ironi.

Sa heller aldri jeg kjørte ulovlig på isen, jeg tok det opp som et eksempel fordi jeg vet de kjører på isen der ulovlig og jeg vet politiet vet om det, men ikke gjør noe med det for da får de det ikke noe greit i bygda etterpå. De vil ikke ha en hel bygd mot seg.

 

Jeg sa ikke jeg hadde mista lappen for å være tøff, jeg var regelrett DUM som mistet lappen. Og du er en idiot for å påstå sånne ting.

 

Ja, jeg hater politiet, eller har mistet respekten for de som coyotemannen sa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fordi det jeg skrev på forrige side.

 

Her er det mer at politifolkene tror de er så mye bedre enn alle oss andre, de har en helt teit væremåte, om du blir stoppa for rutinekontroll, så spør de om du har hatt noe med de å gjøre før. så svarer jeg seff ja, også spør de hva ? "jo jeg mista lappen,...." så blir de skikkelig kjepphøye og jævelige..
Lenke til kommentar

Hvorfor blir vi som liker å herje med bil i "trygge" omgivelser sett så ned på? Man blir stemplet som harry/dum/undermenneske så fort man nevner at man er glad i å kjøre gris med bil. Jeg skjønner det bare ikke.

 

Man kan være idiot i mange arenaer her i samfunnet, men så fort det kommer til bilkjøring nei da blir man sett ned på med engang.

 

Jeg for eksempel, er litt for glad i å kjøre som en tulling, men jeg er på ingen måte harry eller dummere en Ola Nordman av den grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hvorfor blir vi som liker å herje med bil i "trygge" omgivelser sett så ned på? Man blir stemplet som harry/dum/undermenneske så fort man nevner at man er glad i å kjøre gris med bil. Jeg skjønner det bare ikke. Man kan være idiot i mange arenaer her i samfunnet, men så fort det kommer til bilkjøring nei da blir man sett ned på med engang. Jeg for eksempel, er litt for glad i å kjøre som en tulling, men jeg er på ingen måte harry eller dummere en Ola Nordman av den grunn.

 

jeg er også glad i å sladde litt. Men jeg driver ikke å sladder sikksakk mellom bilene på e18 om vinteren, jeg finner en tom parkeringsplass, evt drar opp på det islagte brøta vannet hvor alle kjører samme retning, og blir FLINK til å håndtere bilen min på glatta.

 

Folk er jo HÅPLØSE på glatta. Tenk så mye som kunne vært unngått hvis de hadde kjent hvordan bilen dems funker på glatta ?

Lenke til kommentar

Hvorfor blir vi som liker å herje med bil i "trygge" omgivelser sett så ned på?

Fordi svært mange av dem som bedriver "råning" er idioter. Enten så kjører de rundt med hundre wunderbaums og plukker opp 14-åringer som de briefer rundt med, eller så svir de gummi rundt om i bygdesentrumer for å vise hvor tøffe de er.

 

Om du ikke er en råner, men herjer litt ekstra med bilen i trygge omgivelser, good for you. Men om du tar med deg herjinga ut på motorvei eller landevei hvor du kan ende opp med ta livet til noen. Fuck off.

Lenke til kommentar

 

Fordi svært mange av dem som bedriver "råning" er idioter. Enten så kjører de rundt med hundre wunderbaums og plukker opp 14-åringer som de briefer rundt med, eller så svir de gummi rundt om i bygdesentrumer for å vise hvor tøffe de er.

 

Om du ikke er en råner, men herjer litt ekstra med bilen i trygge omgivelser, good for you. Men om du tar med deg herjinga ut på motorvei eller landevei hvor du kan ende opp med ta livet til noen. Fuck off.

 

Wunderbaum: neitakk det lukter fælt

14 åringer: neitakk, duckface ovetsminka fjortiser.. Grøss..

 

Svi gummi i bygdesentrum?: neitakk. Dekk er dyrt og jeg har 4trekk. Aka dobbelt så dyrt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...