Skosåle Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 hønelur? hvem i all verden sier hønelur? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Jeg gjør Det er sikkert pga at jeg ble ringt opp av NorStat rett etter at jeg sluknet første gangen. Han hadde så myk og behagelig stemme og kalte meg "De" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Politiet pleier se på sertifikatet mitt, kommentere at jeg kan jo kjøre hva det skal være og sende meg videre. Men det irriterer fortsatt å bli stoppa. Er så vanskelig å få tak i lommeboka når jeg sitter i bilen. Hver enkelt får avgjøre hva som er best for seg selv, hva man liker og ikke likke liker. Det er den ene friheten man har igjen. Men det beste for deg er altså å rakke ned på hva andre hører på allikevel. Bra skuring! 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Du er tøff Kommer sikkert til å angre på dette, men hvorfor er han så tøff? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Kommer sikkert til å angre på dette, men hvorfor er han så tøff? Fordi han hater politiet, kjører ulovlig på isen og har mista lappen før vel Endret 18. april 2013 av TMB Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Man trenger ikke være særlig tøff for det, men greit. Noen er lette å imponere. Ja, Slimda, jeg forstod det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Ja, Slimda, jeg forstod det. Hvorfor skrev du da "jeg kommer sikkert til å angre på dette" som om at du tenkte at det kanskje var dumt spurt men du skjønte ikke og derfor spurte likevel? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Det er noe man sier når man mest sannsynlig ikke kommer til å like svaret. At svaret kommer til å irritere på en slik måte at "konflikt" ikke er til å unngå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Måten du skriver innleggene på tyder på at du ikke skjønte det var ironi. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Det er noe man sier når man mest sannsynlig ikke kommer til å like svaret. At svaret kommer til å irritere på en slik måte at "konflikt" ikke er til å unngå. Likevel sært å spørre om viss du skjønte hva han mente... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Måten du skriver innleggene på tyder på at du ikke skjønte det var ironi. Hvilken måte er det? Nå vet jeg i det minste at du er dårlig til å tolke innlegg.. Hvis du hadde hatt kjennskap til alt jeg har skrevet på dette forumet, ville du ha sett at jeg også misliker politiet, burde ha mistet lappen og hadde sikkert kjørt full fres på islagt innsjø hvis jeg gadd.. Er dette så vanskelig? Jeg er UENIG i at Hardboiled kvalifiserer som "tøff". Kanskje jeg har misforstått,men det virket som om TMB var frekk mot han? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Er dette så vanskelig? Jeg er UENIG i at Hardboiled kvalifiserer som "tøff". Kanskje jeg har misforstått,men det virket som om TMB var frekk mot han? Det er akkurat det som var ironisk. Han mente ikke at han var tøff. Han mente at han var det motsatte. En taper. 2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Du kødder med meg. Festlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Velkommen etter. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Du er en drittsekk, men av den sjarmerende typen. Man kan ikke si det om alle vettu. EDIT: Litt slemt mot de som var enig med deg, da. Tror ikke de helt tok spøken. Endret 18. april 2013 av toro4 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Når du spiser burger og bruker hvert tygg på å rasjonalisere at burgeren du nettopp stekte er perfekt, selv om du innerst inne vet at den er bittelitt for rå og at det er for sent å gjøre noe med det. Blir ikke samme nytelse! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Når du spiser burger og bruker hvert tygg på å rasjonalisere at burgeren du nettopp stekte er perfekt, selv om du innerst inne vet at den er bittelitt for rå og at det er for sent å gjøre noe med det. Blir ikke samme nytelse! en9, er så jævlig stress å få det helt perfekt også når man steker det. Vil liksom ha den så saftig og' god, men det er for risky så det blir fort til at man oversteker... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå