Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Politiet pleier se på sertifikatet mitt, kommentere at jeg kan jo kjøre hva det skal være og sende meg videre. Men det irriterer fortsatt å bli stoppa. Er så vanskelig å få tak i lommeboka når jeg sitter i bilen.

Hver enkelt får avgjøre hva som er best for seg selv, hva man liker og ikke likke liker. Det er den ene friheten man har igjen.

Men det beste for deg er altså å rakke ned på hva andre hører på allikevel. Bra skuring!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Måten du skriver innleggene på tyder på at du ikke skjønte det var ironi.

Hvilken måte er det? Nå vet jeg i det minste at du er dårlig til å tolke innlegg..

Hvis du hadde hatt kjennskap til alt jeg har skrevet på dette forumet, ville du ha sett at jeg også misliker politiet, burde ha mistet lappen og hadde sikkert kjørt full fres på islagt innsjø hvis jeg gadd..

Er dette så vanskelig? Jeg er UENIG i at Hardboiled kvalifiserer som "tøff". Kanskje jeg har misforstått,men det virket som om TMB var frekk mot han?

Lenke til kommentar
Når du spiser burger og bruker hvert tygg på å rasjonalisere at burgeren du nettopp stekte er perfekt, selv om du innerst inne vet at den er bittelitt for rå og at det er for sent å gjøre noe med det. Blir ikke samme nytelse!

en9, er så jævlig stress å få det helt perfekt også når man steker det. Vil liksom ha den så saftig og' god, men det er for risky så det blir fort til at man oversteker... :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...