Takkformeg Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 At purken er ute å lærer opp aspirantene.. Kontroller over faens alt 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Self inflicted torment, kalles det. Jeg er Mainstreammusikk irriterer noe grønnjævlig. Det er så tregt og uintelligent at det virker som man står i sirup og kjenner at man har mistet all livsgnist. Det får være grenser for hvor primitiv musikk folk kan like selv om de er både tonedøve og lever på måfå på engang. Ah, du tror du er så mye bedre enn andre, jeg var som deg på din alder. Håper for din skyld at du går gjennom en modningsprosess og ikke ender opp som grinebiter. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Jeg er våt. 2 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Justin Bieber er den beste, hva er det dere driver å loker med???? Kommer for alltid til å elske JB! <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Nå tuller du fælt. 1 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Nå tuller du fælt. nei, jeg tuller aldri om JB!! >.- Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Når jeg eller andre prøver å starte en faktisk morsom tråd it Lekeplassen, så blir den begravd i sånne dritt-tråder som barnehageunger poster i. "EHHEHEEHEH BANNETRÅDEN!!!! TELL TIL 1 MILLION!!! SÅ ARTIIIIG!!!!" Herre faens gud Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Når jeg eller andre prøver å starte en faktisk morsom tråd it Lekeplassen, så blir den begravd i sånne dritt-tråder som barnehageunger poster i. "EHHEHEEHEH BANNETRÅDEN!!!! TELL TIL 1 MILLION!!! SÅ ARTIIIIG!!!!" Herre faens gud woooooosa... så teller du til 3.... woooooooooooOOOOOOsaaaaaaa, så puster du rolig ut..... senk skuldrene Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Ah, du tror du er så mye bedre enn andre, jeg var som deg på din alder. Håper for din skyld at du går gjennom en modningsprosess og ikke ender opp som grinebiter. Hver enkelt får avgjøre hva som er best for seg selv, hva man liker og ikke likke liker. Det er den ene friheten man har igjen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 At purken er ute å lærer opp aspirantene.. Kontroller over faens alt Bryter du loven, siden det irriterer deg at de har kontroller? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 here comes the moral police! 4 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Bryter du loven, siden det irriterer deg at de har kontroller? Ja. Jeg ligger i 100 i snitt til og fra jobb i 50 sona. Nei det irriterer meg at det vrimler av kontroller alle veier her i byen i dag, kan jo ikke kjøre en plass uten å se en av de stygge politibilene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Så, du irriterer deg over at du ser politibiler? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Ja. Jeg liker ikke politibiler. Og nei det er ikke fordi jeg gjør noe ulovlig, jeg bare liker dem ikke. Blir jo nervøs bare jeg ser blålys selv om jeg vet godt at jeg ikke har gjort noe ulovlig.. Er bare noe med blålys. Grøss Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Her på landet er det flott å se en kontroll. Det betyr at det ikke er no mer purk på lenge.. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Noe som irriterer meg grenseløst er nok Fifa 13, makan til dritt spill skal man se lenge etter. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Her på landet er det flott å se en kontroll. Det betyr at det ikke er no mer purk på lenge.. Her er det mer at politifolkene tror de er så mye bedre enn alle oss andre, de har en helt teit væremåte, om du blir stoppa for rutinekontroll, så spør de om du har hatt noe med de å gjøre før. så svarer jeg seff ja, også spør de hva ? jo jeg mista lappen, så blir de skikkelig kjepphøye og jævelige.. De har iallefall vett nok til å ikke bryte inn i den ikke helt lovlige iskjøringa som pågår på et islagt vann om vinteren, for de vil ikke ha hele dalen der mot seg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Her er det mer at politifolkene tror de er så mye bedre enn alle oss andre, de har en helt teit væremåte, om du blir stoppa for rutinekontroll, så spør de om du har hatt noe med de å gjøre før. så svarer jeg seff ja, også spør de hva ? jo jeg mista lappen, så blir de skikkelig kjepphøye og jævelige.. Derfor jeg har mistet respekt for politiet. Kjørte uten hjelm til butikken en gang og ble stoppa. De behandla meg helt jævlig. Jokes on them, fikk bota I 2011, fikk et par purringrr og aldri hørt noe mer... Hvis du bøtlegger en fattig tenåring på vei hjem fra butikken på en varm sommerdag er du faen ikke menneskelig, kun en kjedelig robotaktig skikkelse av et menneske. Zzzz Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Tok meg en hønelur, endte i våt drøm!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå