Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et godt spørsmål.

Musikken hans er på ingen måte dårligere en alt rælet f.eks Britey Spears, Pitbull, Rihanna, Kesha osv spyr ut.

At man kan hate musikken til JB samtidig som man elsker listepop generelt er for meg helt fjernt.

Det er bare noen som må hate for å hate.

Det folk mest hater at at han trekker til seg verdens chicks. Alle blir så jævli misunnelige sant så..

Lenke til kommentar

Jeg er mer fortvila over disse aller mest rabiate fansene hans som nesten går over lik for å bare være i nærheten av der han er. Tidligere ødela de jo en masse biler, og ellers gikk de jo rundt og prøvde å bryte seg inn på hotellet (der han ikke en gang var kommet) men bare danserne hans oppholdt seg. Fyren og musikken hans ellers bryr jeg meg ingenting om.

Lenke til kommentar

Nettopp det som er så fjernt. Det virker som om det er helt okay at disse småjentene på maks 17 år som vandaliserer alt i sin vei for å nå Bieber. Rett og slett helt fjernt.

OG HVA SVARTE FAEN SKJEDDE MED FORSIDEN PÅ VG SIN PAPIRAVIS I DAG? hva i helvete er det de tenker med. Faens hjernedød tankegang og de går bare etter det som produserer mest penger i kassa. Jævla møkka avisen burde ikke være en av de største avisene i Norge. Tragiske greier.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Self inflicted torment, kalles det. Jeg er så evig glad for at slike som dere ikke liker samme musikk som meg. Tenk om dere skulle stått der og ødelagt mens jeg nyter Goa/Psychedelic på en herlig strand sammen med tusenvis av likesinnede. Nå går det ikke engang å si at jeg hører på Psy en gang i frykt for at folk skal tro jeg snakker om artisten Psy når jeg mener sjangeren.

Mainstreammusikk irriterer noe grønnjævlig. Det er så tregt og uintelligent at det virker som man står i sirup og kjenner at man har mistet all livsgnist. Det får være grenser for hvor primitiv musikk folk kan like selv om de er både tonedøve og lever på måfå på engang.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Self inflicted torment, kalles det. Jeg er så evig glad for at slike som dere ikke liker samme musikk som meg. Tenk om dere skulle stått der og ødelagt mens jeg nyter Goa/Psychedelic på en herlig strand sammen med tusenvis av likesinnede.

Lulz, "slike som dere ikke liker samme musikk som meg". Biggest lie ever.

Hører Psychedelic/Goa, men det utlukker ikke annen musikk. Bare du som er så sær.

Ihvertfall stav uintelligent riktig, om du først skal uttale deg.

Endret av Cakenommy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han har talent, utseende og mest av alt, han har enorm suksess. Han har de tingene de fleste av oss drømmer om, men som vi vet aldri vil være mulig å oppnå. = Hat.

Tja, jeg vil nå ikke si at dette er grunnen til alt hatet. Det er mange før ham, med bedre utseendet, større suksess, og større talent som den dag i dag blir hyllet og elsket av de fleste.

Lenke til kommentar

Lulz, "slike som dere ikke liker samme musikk som meg". Biggest lie ever.

Hører Psychedelic/Goa, men det utlukker ikke annen musikk. Bare du som er så sær.

Ihvertfall stav uintelligent riktig, om du først skal uttale deg.

Hvorfor fikk du for deg at du var implisert? Jeg hadde neppe henvendt meg til deg om vi var de eneste gjenlevende vesen på jordens overflate, sett bort ifra mikroorganismer. At jeg ikke kan fordra noen få sjangre som feks dansebandsmusikk og mainstream populærmusikk (med få unntak og i små doser) betyr ikke at jeg ekskluderer all annen musikk.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Hvorfor fikk du for deg at du var implisert? Jeg hadde neppe henvendt meg til deg om vi var de eneste gjenlevende vesen på jordens overflate, sett bort ifra mikroorganismer. At jeg ikke kan fordra noen få sjangre som feks dansebandsmusikk og mainstream populærmusikk (med få unntak og i små doser) betyr ikke at jeg ekskluderer all annen musikk.

Jeg brukte meg selv som et eksempel.

Referer til;

Jeg er så evig glad for at slike som dere ikke liker samme musikk som meg

Slutt å tro deg, det kler deg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...