Datasmurf Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 At jeg ikke får kobla mobilen til PC-en gjør meg irritert. Verken med kabel eller trådløst. >< Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Ikke noe disrespect for Justing Bieber. Men denne mediaoppmerksomheten er litt VEEEEEEEEEEEEEELL MYE!!! 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Tror naturen funker litt sånn at du får det når du har en unge i armene eller noe. Ikke når du ser en på FB. Ja, det er sikkert ingen av de som hysterisk likte boy bands eller Beatles som i dag har gode jobber. takk og lov for det Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Ja, det er sikkert ingen av de som hysterisk likte boy bands eller Beatles som i dag har gode jobber. Helt sikkert. Men de viste seg neppe frem som en hjernedød fjott i en alder av 34 i tekst, lyd og bilde, for alltid søkbart. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Nå har ikke jeg dette problemet, men sjeg ser for meg at det kan være hardt å være mann om dagen når et stort antall hunkjønn drømmer om å få snabelen til en viss pop-stjærne mellom beina. Hva med de som er tilsynelatende velskapt men ikke fult så populære som Mr. B. En lørdags kveld på byen: "Blir du med hjem og puler? - Nei, jeg ligger ikke medr random folk uten popstjernestatus. Får jeg ikke Mr. B. vil jeg ikke ha noen. Etterpå skal jeg hjem og sette igang en playlist med utallige videoklipp av Mr. B. Er han ikke skjønn? Men du kan godt spandere på meg en drink jeg kan nippe til mens jeg drømmer om Mr. B. Endret 17. april 2013 av BadCat Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Tror ikke de nødvendigvis "vil ha" bare Bieber. Det er en Elvis / Beatles / Backstreet boys-greie på g blant jentene. Mange av dem har sikkert kjærester men det er da lov å drømme om en popstjerne. Så er vel 50% av dem posers. Endret 17. april 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Går der for blant annet feelingen. Må være helt syyyk fet følelse i arenaen tross skrikingen. Musikken hans er heller ikke gale. Jentene tar jeg som det kommer men finnes så og si jenter i alle aldre der.. Nor dritt at ingen vil bli med meg Flau, flauere, flauest. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Jeg blir gjerne med. Må bare finne frem bjørnekostymet mitt. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Flau, flauere, flauest. Og problemet ditt idag er.....? Hva er problemet med å dra for opplevelsen? Tror du noen skal suge kuken min under konserten eller, at det er derfor jeg drar der? Wtf.. Vet ikke hvem som skal være flau.. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Når nokon har problem med dataen, og spør om eg kan hjelpe dei: -Hei, ikkje gjer det sjølv! La meg gjere det så eg veit kva eg skal gjere til neste gang. Forklarer no kva dei skal gjere, og dei seier dei forstår osv. Ei veke seinare kjem dei tilbake med akkurat samme problemet... *sukk* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Og problemet ditt idag er.....? Det er visst mange som har en mening om Bieber. La nå mennesker kose seg med musikken hans så kan vi kose oss med vår One love, peace og alt det der. Trenger ikke stikke nesa di i ting som ikke angår deg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Det er visst mange som har en mening om Bieber. La nå mennesker kose seg med musikken hans så kan vi kose oss med vår One love, peace og alt det der. Trenger ikke stikke nesa di i ting som ikke angår deg. Hva faen er det jeg leser egentlig? Du sier til meg at jeg ikke skal stikke nesa i ting som ikke angår deg? Hahahahaha, leste du ikke svaret? Ææ har jeg lest det også. Endret 17. april 2013 av Lami Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 All of my wat. Mente at Bieber-haterne ikke trenger å stikke nesa si i ting som ikke angår de. Men de har jo selvfølgelig lov til å ha en mening, det er ikke det jeg sier. Føler bare at Bieber-hysteriet har tatt helt av... 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Bieber selv virker som en bra fyr med en liten dose talent. Men, grunnen til at de fleste missliker han er det nok mange grunner til. Musikken er alt for mainstream, samtidig som at det sikter mot et ungt publikum. Han er (desverre for han selv) et produkt av en kynisk musikkbransje som åpenbart melker gutten for det han er verdt. Tipper det ender stygt med han, som med så mange andre. Press fra media, hat fra utrolig mange, for mye penger og generelt mas over hele fjøla er nok med på og skape et psykisk vrak av hele gutten lenge før han er 30. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Men hvorfor får Bieber så utrolig mye mer dritt enn de andre? Jeg skjønner at folk ikke er spesielt fan av musikken, det har de all grunn til, men Bieber må jo være topp 3 hatede mennesker i verden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Fordi han stjeler alle småripsa Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) All of my wat. Mente at Bieber-haterne ikke trenger å stikke nesa si i ting som ikke angår de. Ja da er vi enige. Fordi han stjeler alle småripsa Ja, det er egentlig en stor grunn til at folk hater han. Men idiotisk at det skal være en grunn. Jentene elsker han og han har fan i alle aldre. Hva er problemet med at så mange elsker han? Kan ikke jentene få elske han og gråte for han, dekke rommet sitt av plakater, male seg med "I <3 JB" i pannen og løpe etter han? Jeg hadde grått for Michael Jackson hvis jeg så han i live. Endret 17. april 2013 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Fordi han stjeler alle småripsa Nei. Han gjør det bare lettere for oss menn å utelukke hvem vi ikke ønsker å skape noen relasjon med. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Men hvorfor får Bieber så utrolig mye mer dritt enn de andre? Jeg skjønner at folk ikke er spesielt fan av musikken, det har de all grunn til, men Bieber må jo være topp 3 hatede mennesker i verden. Han har talent, utseende og mest av alt, han har enorm suksess. Han har de tingene de fleste av oss drømmer om, men som vi vet aldri vil være mulig å oppnå. = Hat. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Men hvorfor får Bieber så utrolig mye mer dritt enn de andre? Jeg skjønner at folk ikke er spesielt fan av musikken, det har de all grunn til, men Bieber må jo være topp 3 hatede mennesker i verden. Dette er et godt spørsmål. Musikken hans er på ingen måte dårligere en alt rælet f.eks Britey Spears, Pitbull, Rihanna, Kesha osv spyr ut. At man kan hate musikken til JB samtidig som man elsker listepop generelt er for meg helt fjernt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå