Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Oppvask etter en enkel middag for min del er kun en stekepanne/kjele. Spise på papp med plastikk fungerer ypperlig. Maten trenger ikke å være mer innviklet enn kjøttdeig, boks med bønner eller noe lignende, boks med tomatsaus og ris. Stek kjøttdeigen, ha i tomatsaus og bønner, hell oppi litt ris og vent til risen ikke er hard. 10 minutter senere og maten er klar. Sleng maten på papptallerken, og putt stekepannen i vasken med vann i. Spis maten, kast papptallerkenen i søpla og vask litt over stekepannen. Tar maks et minutt og gjøre dette etter at du has spist.

Fjordland Kjøttkaker any day før det sølet der...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av dem har med seg stemødrene sine. Eller storesøstrene. Er nok mye fair game der.

Noen av dem er passert 20 med god margin, men stiller like vel opp og blir intervjuet som Beliebers. Fremtidige arbeidsgivere må være glade for å raskt kunne avskrive dem som mulige kandidater.

@Refsa: Apropo kjøpe jenter: Så et bilde med Rune Øygard i Bieber-køen. Regner med det var manipulert. Irriterer meg at jeg ikke finner det igjen, det var morsomt.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg håper det er fordi det er jenter der du vil dra dit, og ikke pga. musikken...

Går der for blant annet feelingen. Må være helt syyyk fet følelse i arenaen tross skrikingen.

Musikken hans er heller ikke gale. Jentene tar jeg som det kommer men finnes så og si jenter i alle aldre der..

Nor dritt at ingen vil bli med meg :(

Lenke til kommentar

Nei, absolutt ikke. Jeg får lyst til å sterilisere meg.

Jeg takler ikke babygråting og jeg takler heller ikke at barn bråker kjempe mye. Jeg er sær sånn, men jeg eier ikke morsinstinkt.

Tror naturen funker litt sånn at du får det når du har en unge i armene eller noe. Ikke når du ser en på FB.

Noen av dem er passert 20 med god margin, men stiller like vel opp og blir intervjuet som Beliebers. Fremtidige arbeidsgivere må være glade for å raskt kunne avskrive dem som mulige kandidater.

Ja, det er sikkert ingen av de som hysterisk likte boy bands eller Beatles som i dag har gode jobber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...