Barista Bob Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Oppvask etter en enkel middag for min del er kun en stekepanne/kjele. Spise på papp med plastikk fungerer ypperlig. Maten trenger ikke å være mer innviklet enn kjøttdeig, boks med bønner eller noe lignende, boks med tomatsaus og ris. Stek kjøttdeigen, ha i tomatsaus og bønner, hell oppi litt ris og vent til risen ikke er hard. 10 minutter senere og maten er klar. Sleng maten på papptallerken, og putt stekepannen i vasken med vann i. Spis maten, kast papptallerkenen i søpla og vask litt over stekepannen. Tar maks et minutt og gjøre dette etter at du has spist. Fjordland Kjøttkaker any day før det sølet der... 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Kjøpekjøttkaker og spesielt fjordland kjøttkaker smaker jo ikke kjøttkaker. Det blir litt på samme måte som fiskekaker. De har en gummi- og svampe-konsistens. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Fjordland Kjøttkaker any day før det sølet der... Koster 10 ganger så mye også. Under studietiden min kunne jeg spise middag for 5 kroner dagen. Endret 16. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har lyst på JB konsert men eneste kompisen jeg kjenner som sku der skulle der i dag og ble for seint for meg... Er bare gurlz som skal men faen da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg håper det er fordi det er jenter der du vil dra dit, og ikke pga. musikken... 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 De er da voldsomt unge, de fleste, Slimda... Fy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Å tafse på 12-åringer ser jeg på som en bedre handling enn å genuint like beveren. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 De er da voldsomt unge, de fleste, Slimda... Fy. Noen av dem har med seg stemødrene sine. Eller storesøstrene. Er nok mye fair game der. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Å tafse på 12-åringer ser jeg på som en bedre handling enn å genuint like beveren. Bare at den ene av de to er ulovlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Bare at den ene av de to er ulovlig. Ulovlig å like beveren? I wish. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg tar to unge jenter takk. Betaler med kort. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Noen av dem har med seg stemødrene sine. Eller storesøstrene. Er nok mye fair game der. Noen av dem er passert 20 med god margin, men stiller like vel opp og blir intervjuet som Beliebers. Fremtidige arbeidsgivere må være glade for å raskt kunne avskrive dem som mulige kandidater.@Refsa: Apropo kjøpe jenter: Så et bilde med Rune Øygard i Bieber-køen. Regner med det var manipulert. Irriterer meg at jeg ikke finner det igjen, det var morsomt. Endret 16. april 2013 av NgZ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Hvorfor sa jeg ja til nattevakt? Nå må jeg snart på jobb wtf Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Hvorfor sa jeg ja til nattevakt? Nå må jeg snart på jobb wtf Penger. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg håper det er fordi det er jenter der du vil dra dit, og ikke pga. musikken... Går der for blant annet feelingen. Må være helt syyyk fet følelse i arenaen tross skrikingen. Musikken hans er heller ikke gale. Jentene tar jeg som det kommer men finnes så og si jenter i alle aldre der.. Nor dritt at ingen vil bli med meg Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) At noen måtte ødelegge gleden knyttet til å spille Boston Bomb Club fra 1991. Endret 16. april 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 At noen mennesker legger ut bilder av babyen sin på facebook.. HELE TIDEN 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Nei, absolutt ikke. Jeg får lyst til å sterilisere meg. Jeg takler ikke babygråting og jeg takler heller ikke at barn bråker kjempe mye. Jeg er sær sånn, men jeg eier ikke morsinstinkt. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Nei, absolutt ikke. Jeg får lyst til å sterilisere meg. Jeg takler ikke babygråting og jeg takler heller ikke at barn bråker kjempe mye. Jeg er sær sånn, men jeg eier ikke morsinstinkt. Tror naturen funker litt sånn at du får det når du har en unge i armene eller noe. Ikke når du ser en på FB. Noen av dem er passert 20 med god margin, men stiller like vel opp og blir intervjuet som Beliebers. Fremtidige arbeidsgivere må være glade for å raskt kunne avskrive dem som mulige kandidater. Ja, det er sikkert ingen av de som hysterisk likte boy bands eller Beatles som i dag har gode jobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå