Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge du føler deg i god form, skal det gå bra. Du blir undersøkt grundig og dere finner sammen med legen hvilken type som passer best for deg. :) Nesten 8 år siden jeg opererte mine, ser veldig bra fortsatt. Bare være forsiktig i post-op det, med øyedråper og solbriller, slik at øyene får helbredet seg skikkelig.

OT: søren ta, vært mye opptatt i dag, men klokka er bare ett jo.

Lenke til kommentar

Er ikke noe tryllekunst å slenge litt ris og vann i en kjele og samtidig steike litt kjøttdeig i en steikepanne. Noe som smaker mange ganger bedre enn poseris, posegrønnsaker og posekjøtt.

Nei, men det er en større tryllekunst å få avføring med knuste vitaminpiller til å smake mindre ille enn micromat...
Lenke til kommentar

Oppvask etter en enkel middag for min del er kun en stekepanne/kjele. Spise på papp med plastikk fungerer ypperlig. Maten trenger ikke å være mer innviklet enn kjøttdeig, boks med bønner eller noe lignende, boks med tomatsaus og ris. Stek kjøttdeigen, ha i tomatsaus og bønner, hell oppi litt ris og vent til risen ikke er hard. 10 minutter senere og maten er klar. Sleng maten på papptallerken, og putt stekepannen i vasken med vann i. Spis maten, kast papptallerkenen i søpla og vask litt over stekepannen. Tar maks et minutt og gjøre dette etter at du has spist.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Kvinnfolk som trur alt tar så jævlig lang tid.

Jeg ligger på sofaen og slapper av.

- Skal du ikke på kurs i kveld?

- Joda

- Men det starter om èn time.

- Nettopp.

- Men skal du ikke gjøre deg klar da?

- Det starter ikke før om èn time.

Det går 10 minutter, og jeg har begynt å duppe av.

- Skal du ikke gjøre deg klar snart?

- Men herregud da, jeg er ikke et lite barn. Jeg har kontroll på tiden. Slutt å vekk meg, jeg har lyst til å være uthvilt på kurset. (Er trøtt og gretten på dette tidspunktet)

Sover 30 minutter. Gjør meg klar. Hopper i bilen og er der 5 minutter før kursstart. Lett.

Endret av Skurupu
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Kvinnfolk som trur alt tar så jævlig lang tid.

Jeg ligger på sofaen og slapper av.

- Skal du ikke på kurs i kveld?

- Joda

- Men det starter om èn time.

- Nettopp.

- Men skal du ikke gjøre deg klar da?

- Det starter ikke før om èn time.

Det går 10 minutter, og jeg har begynt å duppe av.

- Skal du ikke gjøre deg klar snart?

- Men herregud da, jeg er ikke et lite barn. Jeg har kontroll på tiden. Slutt å vekk meg, jeg har lyst til å være uthvilt på kurset. (Er trøtt og gretten på dette tidspunktet)

Sover 30 minutter. Gjør meg klar. Hopper i bilen og er der 5 minutter før kursstart. Lett.

Nå fikk du meg til å legge meg nedpå og duppe av noen minutter. Nå er jeg trøtt. Tusen takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...