Sexylubb1 Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Du må være flink til å lage mat! 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Er ikke noe tryllekunst å slenge litt ris og vann i en kjele og samtidig steike litt kjøttdeig i en steikepanne. Noe som smaker mange ganger bedre enn poseris, posegrønnsaker og posekjøtt. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Uenig, levde ett år på fjordland, er overhodet ingenting å klage på. - Om det er noe jeg ikke liker, er det at det er litt lite mat for pengene. Kan også tenkes at jeg er for feit for å bli mett av dem. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Du er klar over at det finnes slike mennesker i alle land? Nei, de finnes bare der. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Toro risgrøt er ganske god. Fjordland derimot takler jeg ikke, smaker ikke mat. Endret 16. april 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Toro risgrøt er ganske god. Fjordland derimot takler jeg ikke, smaker ikke mat. Ming 5-minutters risgrøt er best Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) sliter mer og mer med å fokusere på et gitt punkt. om jeg ikke konsentrerer meg så ser jeg dobbelt samtidig som jeg sjeler når jeg ikke fokuserer. vil ikke starte med linser/briller:-( Endret 16. april 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Dersom du har litt til overs, kan du jo alltid spandere laser på deg selv. Har ingen erfaring, men regner med at øynene dine vil takke deg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 ja, det er nesten så jeg vurderer det. men, jeg har hørt div skremselspropaganda om bivirkninger, så jeg vet ikke om jeg tør Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Så lenge du føler deg i god form, skal det gå bra. Du blir undersøkt grundig og dere finner sammen med legen hvilken type som passer best for deg. Nesten 8 år siden jeg opererte mine, ser veldig bra fortsatt. Bare være forsiktig i post-op det, med øyedråper og solbriller, slik at øyene får helbredet seg skikkelig. OT: søren ta, vært mye opptatt i dag, men klokka er bare ett jo. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Programmer som bare er 32 bit. Utrolig irriterende å stoppe opp pga. RAM når man har 7 GB til som ikke brukes til noen ting... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Er ikke noe tryllekunst å slenge litt ris og vann i en kjele og samtidig steike litt kjøttdeig i en steikepanne. Noe som smaker mange ganger bedre enn poseris, posegrønnsaker og posekjøtt. Nei, men det er en større tryllekunst å få avføring med knuste vitaminpiller til å smake mindre ille enn micromat... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Har du prøvd det? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Eneste som er stress med å lage mat er oppvask. Hadde lagd femrettere hver eneste dag dersom jeg hadde: 1: Økonomien til det 2: Noen som tar oppvasken Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Oppvask etter en enkel middag for min del er kun en stekepanne/kjele. Spise på papp med plastikk fungerer ypperlig. Maten trenger ikke å være mer innviklet enn kjøttdeig, boks med bønner eller noe lignende, boks med tomatsaus og ris. Stek kjøttdeigen, ha i tomatsaus og bønner, hell oppi litt ris og vent til risen ikke er hard. 10 minutter senere og maten er klar. Sleng maten på papptallerken, og putt stekepannen i vasken med vann i. Spis maten, kast papptallerkenen i søpla og vask litt over stekepannen. Tar maks et minutt og gjøre dette etter at du has spist. Endret 16. april 2013 av Refsa Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Kjøttdeig og ris/pasta er det jeg har spist mest av mens jeg har bodd alene tror jeg. Blir mac and cheese og pølsebiter i dag. Må bare få vasket kjelen først. Men det tar jeg snart Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 If everybody could stop tagging their own facebook profile-pictures - that would be great. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Kvinnfolk som trur alt tar så jævlig lang tid. Jeg ligger på sofaen og slapper av. - Skal du ikke på kurs i kveld? - Joda - Men det starter om èn time. - Nettopp. - Men skal du ikke gjøre deg klar da? - Det starter ikke før om èn time. Det går 10 minutter, og jeg har begynt å duppe av. - Skal du ikke gjøre deg klar snart? - Men herregud da, jeg er ikke et lite barn. Jeg har kontroll på tiden. Slutt å vekk meg, jeg har lyst til å være uthvilt på kurset. (Er trøtt og gretten på dette tidspunktet) Sover 30 minutter. Gjør meg klar. Hopper i bilen og er der 5 minutter før kursstart. Lett. Endret 16. april 2013 av Skurupu 7 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Matlab. Frustrerende når ting ikke funker. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Kvinnfolk som trur alt tar så jævlig lang tid. Jeg ligger på sofaen og slapper av. - Skal du ikke på kurs i kveld? - Joda - Men det starter om èn time. - Nettopp. - Men skal du ikke gjøre deg klar da? - Det starter ikke før om èn time. Det går 10 minutter, og jeg har begynt å duppe av. - Skal du ikke gjøre deg klar snart? - Men herregud da, jeg er ikke et lite barn. Jeg har kontroll på tiden. Slutt å vekk meg, jeg har lyst til å være uthvilt på kurset. (Er trøtt og gretten på dette tidspunktet) Sover 30 minutter. Gjør meg klar. Hopper i bilen og er der 5 minutter før kursstart. Lett. Nå fikk du meg til å legge meg nedpå og duppe av noen minutter. Nå er jeg trøtt. Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå